wofihif738

wofihif738

کابل‌کشی و اتصالات برای ماینینگ

برای اتصال دستگاه‌های استخراج و دیگر تجهیزات به منبع برق و اتصال خود دستگاه ماینر به اینترنت، به انواع کابل‌ها نیاز خواهید داشت. چنان‌چه قبلا گفته شد، این دستگاه‌ها بدون خاموشی کار می‌کنند و باید از کابل‌هایی استفاده کنید که کیفیت و توان کافی را داشته باشند.
عملکرد شبانه‌روزی دستگاه‌ها ممکن است باعث داغی بیش از حد و خرابی کابل‌ها شود که در این صورت، ممکن به تاسیسات شما آسیب‌های جدی وارد شود. نکته دیگر مربوط به کابل‌های شبکه، برای اتصال دستگاه استخراج بیت کوین به اینترنت است. در صورتی که این کابل‌ها کیفیت لازم را نداشته باشند، کیفیت و پایداری اینترنت شما کاهش می‌یابد.

 

آیا استخراج بیت کوین برای شما مناسب است؟

به دلیل افزایش تعداد استخراج کنندگان بیت کوین و سودآوری مناسب این کار، استخراج بیت کوین به یک صنعت شناخته‌شده تبدیل گردیده است. در این آموزش استخراج بیت کوین سعی کردیم تا از ابتدای این عمل تا آخرین نقطه، شما را همراهی کنیم. تمامی نکات گفته شده باید به طور دقیق در طی این فرایند رعایت شوند و باید به فکر دیگر نکات قانونی و اقتصادی این پروسه نیز باشید.
به طور مثال قانونی بودن استخراج بیت کوین در ایران، عاملی است که هر لحظه می‌تواند دچار تغییر و تحول شود و سرمایه‌گذاری شما زیر سوال رود. به دلیل قیمت بالای دستگاه‌ها و نیاز به سرمایه زیاد، خواهش‌مندیم قبل از ورود به این صنعت، تحقیقات کافی را به عمل آورید. انتخاب نوع دستگاه استخراج بیت کوین، تهیه سیستم خنک‌سازی و پیوستن به استخر استخراج تنها قطراتی از دریای تاثیرگذار در استخراج بیت کوین است.

 

چرا استخراج بیت کوین نظر همه را جلب می‌کند؟

به طور حتم کاربرانی که به دنبال آموزش استخراج بیت کوین هستند، از ارزش بالای بیت کوین خبر دارند. بیت کوین، گران‌ترین و با ارزش‌ترین رمز ارز جهان است. این ارز زمانی که ارزش بسیار کمی داشت، توسط تعداد معدودی از افراد استفاده یا استخراج می‌شد. امروزه استخراج بیت کوین به یک صنعت بزرگ میلیارد دلاری تبدیل شده است.
به طور کل دو راه برای دستیابی به بیت کوین وجود دارد. اولین راه، خرید بیت کوین از کسانی است که این رمز ارز را خریداری یا استخراج کرده‌اند. راه دوم نیز مربوط به این مطلب بوده و از راه استخراج به دست می‌آید. در راه خرید و فروش بیت کوین، شما می‌توانید مقدار بیت کوین مورد نظر خود را از طریق صرافی‌های معتبر جهان یا از فردی مطمئن خریداری کنید.

 

برای استخراج بیت کوین به چه چیزی نیاز است؟

حال وارد مرحله جدید و عملی فرایند آموزش استخراج بیت کوین شده‌ایم. برای ماینینگ بیت کوین، همان‌طور که گفته شد نیاز به دستگاه‌ها و قطعات خاصی است که بتوانند مسائل ریاضی سخت را حل کنند. برای انجام این فرایند علاوه بر دستگاه‌های ماینینگ، از تجهیزات دیگری نیز باید استفاده کنید که در ادامه به معرفی و توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

 

آیا امکان استخراج بیت کوین با لپ تاپ یا سیستم شخصی وجود دارد؟

به دلیل سختی بیش از حد شبکه بلاک چین بیت کوین، در حال حاضر لپ تاپ‌ها و سیستم‌های شخصی توانایی رقابت با دستگاه‌های خاص را ندارد و نمی‌توانند مسائل پیچیده را به سرعت حل کنند. پس به طور ساده‌تر می‌توان گفت امکان استخراج بیت کوین با این دستگاه‌ها وجود ندارد. از طرف دیگر به دلیل عدم صرفه اقتصادی، در این آموزش استخراج بیت کوین، این روش‌ها را توصیه نمی‌کنیم.

 

منبع: استخراج بیت کوین با ویرگول

wofihif738
wofihif738

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋