wocerem783

wocerem783

 ۱ نفر را دنبال می کند

نقد و بررسی تبلت مایکروسافت Surface Pro 4

بررسی Microsoft Surface Pro 4: پادشاه زمانی عالی ویندوز 10

مایکروسافت واقعاً مدت‌هاست که کل عبارت «تبلت‌های سرفیس می‌توانند جایگزین لپ‌تاپ شما شوند» را به‌طور کامل به کار گرفته است، به‌طوری که به نوعی معنای خود را از دست داده است. مطمئناً، این بیانیه تا حد زیادی درست است، Surface Pro ماشین‌های فوق‌العاده‌ای هستند، در صورتی که نسبتاً گران هستند، اما من احساس می‌کنم که مایکروسافت باید این نکته را دریافت کند که ما قبلاً این را می‌دانیم. نکته اینجاست که جدیدترین سرفیس پرو 4 نه تنها جایگزین لپ تاپ شما می شود، بلکه دسکتاپ و دفترچه یادداشت شما را نیز جایگزین می کند، این یک دستگاه جهنمی همه جانبه است.

 

 

این ممکن است تنها دستگاهی باشد که در آن زمان به آن نیاز خواهید داشت، البته تا زمانی که سرفیس پرو 5 در نهایت خود را به دنیا نشان دهد. در حال حاضر برای عرضه در بهار 2017 برنامه ریزی شده است، ما هنوز آن را کاملاً مشاهده نخواهیم کرد، اما ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که اگر قصد دارید یک Surface Pro 4 را انتخاب کنید، ممکن است منتظر کاهش قریب الوقوع قیمت باشید. .

 

بررسی Surface Pro 4: قیمت گذاری

قبل از اینکه به بررسی بپردازم، باید در مورد گزینه ها صحبت کنیم. بدون شک سرفیس پرو 4 گران است، اما این که عمر سرفیس پرو 4 شما چقدر سخت خواهد بود به مشخصاتی که انتخاب می کنید بستگی دارد. من یک Surface Pro 4 میان رده، با 256 گیگابایت SSD، پردازنده Core i5-6300U اینتل و 8 گیگابایت رم داشتم. قیمت این تبلت به تنهایی (شامل قلم سرفیس پن) 1079 پوند است، اما این دستگاه کار معتبری نیست مگر اینکه کاور نوع 110 پوندی را خریداری کنید.


 

اگر می خواهید ارزان قیمت کنید اما i5، نیمی از رم و نیمی از فضای ذخیره سازی را حفظ کنید، مجموع تبلت شما 849 پوند خواهد بود. نمی توانید آن را تحمل کنید؟ Core i5 را برای Core m3 بدون فن (و 20 گرم سبک تر) با قیمت پایه 749 پوند خارج کنید. به Core i7 بروید و اگر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی می خواهید، 1499 پوند یا 1799 پوند پرداخت خواهید کرد.

من گزینه میانه راه را دارم، بنابراین نمی توانم در مورد عملکرد Core m3 کم مصرف نظری بدهم. اگر مایکروسافت این موارد را برای بررسی در دسترس قرار دهد، می بینم که افت عملکرد چقدر بزرگ است.


 

بررسی Surface Pro 4: نمایشگر

سرفیس پرو 4 به خودی خود یک تبلت سبک و البته کمی ضخیم با صفحه نمایش 12.3 اینچی است. با وجود داشتن ردپایی مشابه با سرفیس پرو 3 سال گذشته ، حاشیه‌های نازک‌تر به این معنی است که صفحه نمایش 0.3 اینچ از نظر مورب بزرگ‌تر است. رزولوشن صفحه نمایش نیز افزایش یافته است، تا 2736x1824 از 2160x1440 در Surface Pro 3. این تراکم پیکسلی را از 216ppi به 267 ppi بزرگ می‌برد - در صورتی که 264 ppi آی‌پد پرو 12.9 اینچی را در اختیار داشته باشید.

 


 

پایه پایه فوق العاده است. به اندازه کافی قوی است که سرفیس را بالا نگه دارد، اما به اندازه کافی اسان است که با یک دست تنظیم شود. هیچ بریدگی نیز وجود ندارد: شما به سادگی آن را به هر زاویه ای که می خواهید کج می کنید و آن را در آنجا رها می کنید.

 

اگرچه ضخامت آن تنها 9 میلی‌متر است، بسیار درشت به نظر می‌رسد، اما این برای قرار دادن فن‌ها و پورت USB3 با اندازه کامل در لبه سمت راست است. خوشحالم که مایکروسافت تصمیم گرفت پورت USB3 را حفظ کند و آن را با یک رابط USB-C کوچکتر جایگزین نکند. هنوز دستگاه های جانبی USB-C کافی وجود ندارد و حمل آداپتور برای آن بسیار مشکل خواهد بود. در کنار درگاه USB3 یک کانکتور Mini DisplayPort قرار دارد که وقتی در حالت لپ تاپ هستید بسیار مفید است. در نهایت، یک جک هدست 3.5 میلی متری در سمت چپ وجود دارد.

 

اما اول: حالت دفترچه یادداشت. سرفیس پرو 4 شاید بهترین تبلیغ برای مایکروسافت وان نوت باشد. به عبارت دقیق‌تر، اگر سرفیس پرو 4 بخرید، تقریباً چاره‌ای جز استفاده از OneNote نخواهید داشت. قلم سرفیس که در قیمت تبلت گنجانده شده است دارای دکمه ای در قسمت بالایی است که به باز کردن وان نوت اختصاص دارد. روی آن دو ضربه سریع بزنید و OneNote را با نسخه‌ای از هر چیزی که فقط به آن نگاه می‌کردید باز می‌کنید و می‌توانید روی آن خط بکشید. همه اینها در یک لحظه اتفاق می افتد، که برای تبدیل این تبلت به یک دفترچه یادداشت تا حد امکان یکپارچه بسیار مهم است. به نظر من کمی آزاردهنده است که مایکروسافت به شما اجازه نمی دهد کاری را که دکمه پاک کن انجام می دهد سفارشی کنید و این احساس عدم انعطافی را که از محصولات اپل دریافت می کنید، ایجاد می کند. اگر برنامه یادداشت برداری بهتری از OneNote پیدا کنم چه می شود؟

Surface Pen از یک باتری قلمی تغذیه می‌کند که مایکروسافت ادعا می‌کند عمر باتری آن «تمام سال» است. با این حال، هیچ راهی برای بررسی وضعیت باتری قلم شما وجود ندارد، بنابراین برای جلوگیری از ناامیدی، باید یک AAA در دسترس داشته باشید. این قلم دارای 1024 درجه حساسیت به فشار است که می تواند آن را به یک پیشنهاد واقعا جذاب برای هنرمندان دیجیتالی تبدیل کند که ممکن است از یک پد اختصاصی برای نقاشی استفاده کنند.

 

من هنرمند نیستم بیشتر استفاده از قلم من به صورت یادداشت بود، اما به طرز باورنکردنی پاسخگو و مهمتر از آن دقیق بود. اگر یک نوک قلم نازک در OneNote انتخاب کنم اما تا جایی که می توانم فشار بدهم، خطی که می کشم به طرز رضایت بخشی ضخیم است. اگر من یک تیک یا یک شی را روی صفحه بکشم، وقتی آن را از روی صفحه بلند می کنم، دنباله قلم نازک می شود. این بسیار بیشتر از هر چیز دیگری راضی کننده است و نوشتن روی سرفیس را به لذتی واقعی تبدیل می کند. رد کف دست به همان اندازه خوب است و در هیچ نقطه ای نتوانستم سرفیس را فریب دهم تا فکر کنم انگشت من قلم است یا برعکس.

 

دکمه اصلی Surface Pen در اصل راهی برای تبدیل ضربه ها به کلیک راست است. در OneNote، با نگه داشتن این دکمه، یک عملکرد انتخاب کمند انجام می‌شود و به شما امکان می‌دهد اطراف یک شی را بکشید. دکمه در بالا به عنوان یک پاک کن عمل می کند. آن را روی صفحه در OneNote فشار دهید تا بسته به تنظیمات شما، کل خط یا بخشی از آن پاک شود.

 

نگهداری قلم در زمانی که از آن استفاده نمیشود بهتر از هر سرفیس پرو قبلی است. مایکروسافت در برابر فشار سر فرود آورده و آهنرباهای قوی را در لبه سمت چپ تبلت قرار داده است که اگرچه آنقدر قوی نیستند که در یک کوله پشتی به هم ریخته در برابر سوء استفاده مقاومت کنند، اما احساس نمیکنم در خطر گم شدن قرار دارند.

 

به طور خلاصه، سرفیس پرو 4 به عنوان یک تبلت فوق العاده است. اما به خودی خود بسیار گران است و این بدان معناست که شما باید پول بیشتری خرج کنید تا پول بیشتری به دست آورید. Type Cover را وارد کنید.

 

wocerem783
wocerem783

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋