wocerem783

wocerem783

 ۱ نفر را دنبال می کند

بهترین تبلت های دانش آموزی لنوو 2023

با بسیاری از گزینه های موجود در بازار، پیدا کردن یک تبلت قابل اعتماد برای استفاده در دانشگاه می تواند یک کار دلهره آور باشد. با این حال، انتخاب یک دستگاه تصادفی بیشتر از اینکه خوب باشد، می تواند بد باشد. مهم نیست نیازهای شما چیست، چه بخواهید کتاب های الکترونیکی بخوانید، یادداشت برداری کنید، فیلم تماشا کنید، در کلاس های آنلاین شرکت کنید و غیره، مدل های موجود در این لیست به شما کمک می کنند تا همه چیز را انجام دهید.

 

به عنوان یک دانش آموز یا یک سرپرست، حتماً متوجه سهم مثال زدنی پیشرفت دیجیتال در ارتقای سیستم های آموزشی در سراسر جهان در چند سال گذشته شده اید و با سرعت قابل توجهی به انجام آن ادامه می دهد. بنابراین درک چگونگی سرمایه گذاری بهینه در فناوری که به شما کمک می کند تمرکز، یادگیری و رشد کل نگر را داشته باشید بسیار مهم است.

 

اگرچه رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها از نظر ارائه فناوری‌های درجه یک روزگار خود را داشته‌اند، اما به دلیل تکامل کلاس‌های آنلاین در برنامه‌هایی مانند زوم و آموزش الکترونیکی با استفاده از فیلم‌های آموزشی، تبلت‌ها در بین دانشجویان بسیار رایج شده‌اند. چطور؟

 

بسیاری از کالج‌ها و استادان روش تدریس خود را به سمت الکترونیکی‌تر بودن تغییر داده‌اند ، به این معنی که اکنون اطمینان حاصل می‌کنند که آموزش کتاب‌های درسی قدیمی را می‌توان به‌طور یکپارچه در دستگاه‌های قابل حملی مانند تبلت‌ها ادغام کرد که به دانش‌آموزان امکان می‌دهد در هر زمان و هر مکان.

 

7 بهترین تبلت برای دانشجویان در سال 2023

اگرچه این 7 تبلت بهترین تبلت برای دانش آموزان هستند که می توانند برای اهداف مختلف مانند یادداشت برداری، تماشای سخنرانی، عکس گرفتن، برقراری تماس ویدیویی گروهی و غیره استفاده کنند . در مورد استفاده شما می داند، اما از این موارد انتخاب کنید .)

 

این دستگاه های قابل حمل چه در کلاس، چه خانه، چه در حین حمل و نقل و چه در طول تعطیلات، می توانند توسط دانش آموزان برای دسترسی به دوره ها و تکالیف مختلف حمل شوند. بنابراین، یک راه حل یک مرحله ای برای نیازهای یادگیری، سرگرمی آموزشی را مانند قبل فراهم می کند!

 

1. به طور کلی بهترین: Samsung Galaxy Tab S7

برندی که همچنان نوآوری را بالاتر از هر چیز دیگری قرار می دهد، کسی نیست جز سامسونگ. طیف وسیعی از تبلت های راه اندازی شده توسط سامسونگ کاربران بسیاری را حفظ کرده است، به ویژه دانشجویان را جذب کرده است. به نظر می رسد گلکسی تب اس 7 جدیدترین مورد علاقه بسیاری از دانش آموزانی است که به قدرت حمل و نقل و عملکرد ترکیبی پی برده اند.

 

  • Samsung Galaxy Tab S7

  • پردازنده: 1.8 گیگاهرتز Snapdragon 865

  • رم: 6 گیگابایت

  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت

  • صفحه نمایش: 11 اینچی WQXGA (2560 x 1600)

  • باتری: تا 15 ساعت

  • وزن: 1.10 پوند

  • سیستم عامل: اندروید 10.0


 

طراحی Samsung Galaxy Tab S7

با مشاهده طراحی شیک بر روی این تبلت، شاهد ساختاری مقاوم خواهید بود که از آلومینیوم و مواد پلی کربنات ساخته شده است. صفحه کلید قابل جدا شدن است و یک فلپ مغناطیسی به تبلت اجازه می دهد در حالت نوت بوک استراحت کند.

 

روکش صاف Galaxy Tab S7 جذاب است و وزن آن تنها 1.1 پوند است که آن را تبلت خوبی برای دانشجویان دانشگاهی می کند. با این حال، مجموعه پورت ها فقط به یک پورت USB Type C 3.1 (نه Thunderbolt 3) و یک جک هدفون محدود می شود.


 

پردازنده و عملکرد

عملکرد گلکسی تب اس 7 آن را به خوبی جبران می کند. پردازنده کوالکام اسنپدراگون 865 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، تبلت را به‌طور قدرتمندی اجرا می‌کند تا از چندوظیفگی پشتیبانی کند. این مورد علاقه دانش آموزانی است که می توانند کار و اوقات فراغت را همزمان ادامه دهند.

 

این با پیکربندی گرافیکی Adreno 650 همراه است که یک تجربه عالی از صفحه نمایش را ارائه می دهد. می‌توانید از روند روان و سریع تبلت مطمئن باشید زیرا با رم 6 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که با اندروید 10 سازگاری بالایی دارد.


 

نمایشگر گلکسی تب اس 7 سامسونگ

برخلاف Samsung Galaxy Tab S7+، این تبلت با صفحه نمایش Super AMOLED عرضه نمی شود، با این حال، پنل TFT WQXGA تجربه تماشای پر جنب و جوش و همه جانبه ای را برای شما فراهم می کند. صفحه نمایش 11 اینچی، چه کنفرانس های ویدئویی کلاسی باشد و چه فیلم های پخش جریانی، شما را با جزئیات واضح پوشش می دهد. صفحه نمایش لمسی با وضوح 1600 در 2560 پیکسل، روشنایی مناسبی را ارائه می دهد.

 

صفحه کلید و ورودی ها

در مورد صفحه کلید جداشدنی، Tab S7 فرصت خوبی برای تایپ کردن برای ارتباطات نوشتاری کوتاه تا متوسط ​​به شما می دهد. ممکن است کلیدها کمی سطحی به نظر برسند و فاصله آنها نزدیک است، که می تواند منجر به تایپ در طول جلسات طولانی شود.

 

پد لمسی کوتاه است و در عین حال دقت بسیار خوبی در جهت یابی و پاسخ حرکتی ارائه می دهد. Tab S7 دارای یک قلم است که به شما امکان می دهد در کالج خود یادداشت برداری کنید و همچنین زمانی که می خواهید نقاشی کنید مفید است.

 

بلندگو و صدا

بلندگوهای استریو روی تبلت کوچک و بسیار قدرتمند هستند. آنها طنین باس عالی را ارائه می دهند و صدا بر روی بلندگوها شفاف است. در مورد عمر باتری، دستگاه با طول عمری تا 15 ساعت با کارهای مداوم مانند یادداشت برداری، مرور و پخش ویدیوها، از انتظارات فراتر رفته است.

 

ویژگی های دوربین

Tab S7 همچنین دارای دوربین‌های 8 مگاپیکسلی جلو و دوگانه در پشت با سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی است که نتایج کاملاً دقیقی را از نظر رنگ‌های زنده و با استفاده از لنز برای ضبط ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ارائه می‌کند.




 

افکار نهایی!

به طور کلی، مشخصات گلکسی تب اس 7 به این دستگاه اجازه می دهد تا در درازمدت دانش آموز پسند باشد و توانایی انجام وظایف اولیه را به شیوه ای بدون دردسر و در محدوده به کاربر ارائه دهد.


 

نقاط مثبت :

  • پردازنده درجه یک

  • جمع و جور و به راحتی قابل حمل

  • همراه با S-Pen (Stylus)

  • عمر باتری باورنکردنی

  • صفحه نمایش TFT چشمگیر

  • تنظیم مناسب دوربین

 

نقاط منفی

  • کلیدهای کم عمق و با فاصله نزدیک

  • تعداد پورت ها به دو عدد محدود می شود


 

2. بهترین تبلت ویندوز: Microsoft Surface Go 2

 

  • پردازنده: 1.7 گیگاهرتز Intel Pentium 4425Y

  • صفحه نمایش: 10.5 اینچی PixelSense (1920 x 1280)

  • رم: 8 گیگابایت

  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت

  • باتری: تا 10 ساعت

  • وزن: 1.20 پوند

  • سیستم عامل: Windows 10 Home


 

نیاز ساعت برای یک دانشجو چیست؟ آنها خواهان تبلتی با ویژگی های همه کاره هستند که نیاز آنها به دوام، مقرون به صرفه بودن و عملکرد موثر را برآورده می کند. با Surface Go 2 ، مایکروسافت دستگاهی را راه اندازی کرد که هر سه نیاز را با نهایت وعده هدف قرار می داد.

 

طراحی ساختمان

طراحی Microsoft Surface Go 2

Surface Go 2 با دقت طراحی شده است تا از ساختار Surface Pro 3 پیروی کند و دارای یک شاسی منیزیمی مستحکم باشد. تبلت 1.2 پوندی از نظر پیکربندی به همان اندازه همه کاره است که مایکروسافت می تواند داشته باشد. لبه ها گرد شده اند و اندازه دریچه شعاعی آن کوچک است تا حمل این تبلت آسان باشد.

 

پردازنده و عملکرد

این تبلت دارای مشخصات قابل توجهی است که عملکرد آن را به سطح بعدی ارتقا می دهد. با پردازنده Pentium Gold 4425Y با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، می‌توانید با وقفه در پروژه‌های دانشگاهی خود کار کنید. با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت SSD بهتر می شود. می‌توانید از طریق جابجایی سریع بین برنامه‌ها و انجام همزمان انواع وظایف در Windows 10 Home در حالت S، بیشترین استفاده را از این تبلت ببرید.

 

نمایشگر

Microsoft Surface Go 2 با صفحه کلید

این تبلت با صفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی IPS LCD، صفحه نمایش رنگی دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند تصاویر تقریبا HDR مانند تولید کند. وضوح افزایش یافته در این صفحه نمایش PixelSense به شما کمک می کند تا با تجربه ای همه جانبه طراحی کنید، یادداشت بنویسید و ویدیوها را تماشا کنید. صفحه نمایش قطعا یک پیروزی بزرگ برای مایکروسافت است.

 

نکته جالب توجه، جدا از نمایشگر چشمگیر، پشتیبانی از چرخش و شیب Surface Pen است که هنگام کار بر روی Surface Go 2 از آن استفاده می کنید. این بدان معنی است که دانشجویان کالج در حین پخش زنده یادداشت برداری آسان تر و سریعتر خواهند داشت. جلسات کلاس بدون مواجهه با تاخیر.

 

صفحه کلید و ورودی ها

پوشش نوع با تزئینات آلکانترا اضافه کردن صفحه کلید به تبلت را به عنوان یک سبک سبک با لایه ای از راحتی در حین حمل و نقل تبدیل می کند. صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، حرکت کلیدی خوبی را برای شما فراهم می‌کند و در نتیجه سرعت تایپ را منعکس می‌کند. شاهد پورت USB Type-C و جک هدفون خواهید بود. با این حال، پورت USB Type-A را از دست می دهد.

 

بلندگو و صدا

چه یک فیلم، چه جلسات آکادمیک زنده یا تماس های ویدیویی، در بخش صوتی با مشکلی مواجه نخواهید شد. در مورد عمر باتری این تبلت، می‌توانید در هنگام کار بر روی Surface Pro از عمر طولانی تا 8 ساعت استفاده کنید که می‌توان آن را بهبود بخشید.

 

ویژگی های دوربین

آخرین عنصر مورد بحث، مشخصات دوربین در Surface Go 2 است. یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی می توانند نتایج خوبی با وضوح 1080p ایجاد کنند. این می تواند به شما کمک کند تا یادداشت هایی را روی تخته های کلاس به صورت فوری یا ویدیویی ثبت کنید.

 

افکار نهایی!

مایکروسافت تضمین کرده است که از طریق SurfaceGo 2، می‌توانید تمام راه‌حل‌ها را برای نیازهای یادگیری خود بیابید بدون اینکه دیگر نگران فناوری دوستانه باشید.

 

نقاط مثبت:

  • صفحه نمایش PixelSense

  • نازک و سبک

  • پردازنده سازگار با عملکرد

  • دارای جک 3.5 میلی متری


 

 نقاط منفی:

  • فاقد پورت USB با اندازه کامل

  • لوازم جانبی باید جداگانه خریداری شود



 

3. بهترین iPad برای کالج: Apple iPad Pro

اپل آیپد پرو

پردازنده: تراشه 8 هسته ای اپل M1

رم: 8 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت

صفحه نمایش: 11 اینچی رتینا (2388 x 1668)

عمر باتری: تا 10 ساعت

وزن: 1.03 پوند

سیستم عامل: iPad iOS 15

 

با آی‌پد پرو جدید مجهز به M1 ، اپل ادعا می‌کند که تبلتی را ارائه کرده است که آنقدر سریع است که اکثر لپ‌تاپ‌ها نمی‌توانند آن را حفظ کنند. از نظر عملکرد، به نظر می رسد که این موضوع درست است زیرا به روزرسانی های این iPad Pro به وضوح بهتر از نسخه های قبلی iPad است. اجازه دهید نگاهی به جزئیات این دستگاه بیندازیم.

 

 

طراحی اپل آیپد پرو

اول از همه، امضای طراحی اپل برای آیپد پرو M1 است، به این صورت که یک تخته آلومینیومی با لوگوی برند به طور جسورانه در پشت آن قرار گرفته است. همچنین شاهد دوربین پشتی مربعی با لنزهای دوگانه خواهید بود که در سمت چپ بالا و گوشه سمت چپ قرار گرفته اند. iPad Pro با وزن تنها 1 پوند به یکی از سبک ترین تبلت ها برای استفاده در دانشگاه تبدیل می شود.

 

یا دانشجویان کالج متخصص در هنر یا صرفاً در یادداشت برداری سنگین هستند، این دستگاه به خوبی به این هدف عمل می کند. بلندگوها در پنل بالا و پایین تبلت موجود هستند. به علاوه، iPad Pro یک پورت USB-C را در پنل پایینی در اختیار شما قرار می دهد. یک شکست غیرمنتظره این است که با جک صدا/هدفون همراه نیست.

 

پردازنده و عملکرد

بنابراین، پیکربندی در اپل آی‌پد پرو چگونه انجام می‌شود؟ همانطور که انتظار می رفت، تراشه 8 هسته ای M1 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به تبلت اجازه می دهد تا با سرعتی سرسام آور عمل کند و پردازش قدرتمندی ارائه دهد. شما می توانید از عملکرد گرافیکی عالی نیز لذت ببرید، زیرا CPU یک هسته GPU را اضافه می کند.

 

دانشجویان کالج این را بسیار مفید خواهند یافت، زیرا آیپد پرو 11 اینچی در حالی که کاربر روی تبلت چند کار انجام می دهد، به هیچ وجه لگ یا مشکلی ندارد. می توانید بدون دردسر مرور کنید، ویرایش کنید، بنویسید، ترسیم کنید، و حتی گاهی اوقات بازی کنید.

 

نمایشگر

اپل آیپد پرو با کیبورد

آیپد پرو دارای صفحه نمایش 11 اینچی است که از فناوری رتینا برخوردار است. این یک پنل بسیار قدرتمند و روشن است، زیرا زنده بودن در رنگ ها، حداقل می گویند، فوق العاده است. رزولوشن ۲۳۸۸ در ۱۶۶۸ پیکسل به آی‌پد پرو اجازه می‌دهد تا جزئیات جزئی را بدون دردسر نگه دارد. این قطعاً دانش‌آموزانی را که نیاز به کار بر روی پروژه‌ها دارند، مورد توجه قرار می‌دهد.

 

صفحه کلید و ورودی ها

قبل از اینکه فراموش کنم اشاره کنم، Type Cover/Keyboard در iPad Pro باید جداگانه خریداری شود. در حالی که خود کیبورد دارای پد لمسی نیست، می‌توانید تبلت را با Trackpad تجهیز کنید. درست است.

 

همچنین، قلم اپل (Gen 2) بهترین تجربه قلم را برای شما فراهم می کند. اگرچه یک لوازم جانبی گران قیمت است، اما می توانید آن را برای ترسیم و یادداشت دقیق یادداشت ها اضافه کنید. در حالی که می توانید مداد را به صورت مغناطیسی به تبلت بچسبانید، به طور موثر در موقعیت خود شارژ می شود.

 

بلندگو و صدا

در مورد صدا، اسپیکرهای چهارگانه در اپل آیپد پرو خیره کننده هستند. تعجب آور است که چگونه بلندگوهای خارق العاده به تبلت عادت کرده اند. بنابراین می توانید به یادداشت برداری ادامه دهید، روی پروژه ها کار کنید و اجازه دهید موسیقی انگیزه شما را حفظ کند. علاوه بر این، به لطف عمر باتری تا 10 ساعت، می توانید بدون وقفه برای ساعات طولانی به کار بپردازید.

 

ویژگی های دوربین

یک شاهکار نهایی با کیفیت دوربین ضربه زدن به دست می آید! این تبلت با دوربین جلوی 7 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ثانویه 10 مگاپیکسلی، تصاویر واضح و واضح را کلیک می کند. جالب اینجاست که می‌توانید با حسگر لیدار در دوربین‌های عقب کار کنید که با برنامه‌های AR سازگار است. بنابراین، اگر در حال مطالعه توسعه واقعیت مصنوعی هستید، این ابزار به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه محتوا و برنامه‌های همه جانبه ایجاد کنید.

 

افکار نهایی!

از طرفی، آیپد پرو M1 11 اینچی برای خرید تبلتی که تقریباً تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند، یک معامله نمادین است، با توجه به اینکه می‌توانید با قیمت آن صلح کنید. مطمئناً محصولی با ارزش برای پول است.

 

نقاط مثبت:

  • عملکرد چشمگیر

  • عمر باتری نسبتاً قوی

  • دوربین ها عملکرد قابل توجهی دارند

  • پیکربندی نمایشگر عالی

  • پشتیبانی از Apple Pencil (Gen 2)

 

 نقاط منفی:

  • جک هدفون وجود ندارد

  • هزینه اضافی لوازم جانبی


 

4. بهترین با نمایشگر 2K: Lenovo Tab P11 Plus

  • Lenovo Tab P11 Plus

  • پردازنده: 2 گیگاهرتز Mediatek Helio G90T

  • رم: 4 گیگابایت

  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت

  • صفحه نمایش: 11 اینچی 2K IPS (2000 x 1200)

  • باتری: تا 15 ساعت

  • وزن: 1.08 پوند

  • سیستم عامل: اندروید 11

 

تب P11 پلاس لنوو با برگه مشخصات بارگذاری شده و صفحه نمایش قفسه بالایی می تواند لبخند را بر روی چهره هر دانشجویی نشان دهد. بعلاوه، جنبه‌های کاربردی این تبلت نیز قابل ذکر است زیرا از افزودن‌های جانبی، استریم فراگیر و حتی گیم‌پلی سطح بالا پشتیبانی می‌کنند.

 

همچنین، طبق سرنوشت، من به طور ناگهانی به لنوو M10 Plus برخورد کردم، یعنی یک نسخه کمی قدیمی‌تر، و در نهایت آن را با P11 Plus مقایسه کردم. پس از جمع‌آوری ویژگی‌ها، P11 Plus را به‌عنوان گزینه‌ی بسیار بهتر تشخیص دادم، به لطف نمایشگر با وضوح بالا، تنظیمات بلندگوی بهبود یافته، چیپ‌ست ارتقا یافته و موارد دیگر.

 

طراحی ساختمان

طراحی Lenovo Tab P11 Plus

همانطور که انتظار دارید، شاسی آلیاژ آلومینیوم بسیار بادوام است و وزن آن کمی در شمال از علامت 1 پوندی است. از این رو، کیفیت ساخت کلی عالی به نظر می رسد. بعلاوه، زبانه پاور و دکمه های تنظیم صدا از نظر زیبایی در قرار گرفته اند و آن را به یکی از پرطرفدارترین تبلت ها تبدیل کرده اند. تا آنجا که به ابعاد مربوط می شود، P11 Plus خاکستری آهنی دارای ابعاد 10.17 x 6.42 x 0.3 اینچ است که برای یک تبلت 11 اینچی بسیار شیک است.


 

پردازنده و عملکرد

تب P11 پلاس به چیپست Helio G90T مجهز شده است. این SoC مدیاتک دارای معماری 12 نانومتری است که به نوبه خود با استفاده طولانی مدت کمی گرم می شود. نیازی به گفتن نیست که چیپست ویژه به شما این امکان را می‌دهد تا بدون عرق کردن، اکثر بازی‌ها و کارهای ویرایش ویدیو را انجام دهید.

 

همچنین، یک GPU Mali G76 MC4 در محل قرار دارد که به خوبی از استقلال بصری و نرخ فریم مخصوص بازی مراقبت می کند. عملکرد پردازشی توسط رم 4 گیگابایتی پشتیبانی می شود که این پردازنده را با بهترین توانایی های خود تکمیل می کند. از نظر فضای ذخیره سازی، یک واحد 128 گیگابایتی وجود دارد. با این حال، همیشه می‌توانید برای افزایش فضا به اسلات micro-SDXC قابل ارتقا تکیه کنید.

 

تا آنجا که به رابط کاربری و استفاده از ابزار مربوط می شود، اندروید 11 یک سیستم عامل کاملاً بصری است که باید در نظر گرفت. همچنین، به شما کمک می کند تا در صورتی که می خواهید از دستگاه محافظت کنید، فراتر از استانداردهای معمول، پشتیبانی بیومتریک Face Unlock را تهیه کنید.

 

نمایشگر

Lenovo Tab P11 Plus با صفحه کلید

صفحه نمایش 11 اینچی یکی از روشن‌ترین صفحه‌نمایش‌ها است که وضوح کلی نمایشگر آن 2000 در 1200 پیکسل است. بعلاوه، صفحه نمایش 2K IPS دارای زوایای دید استثنایی و دید مناسب در نور خورشید است که به شما امکان می دهد تبلت را در فضای باز بیرون بیاورید. صفحه نمایش تنها به حاشیه ها مربوط نمی شود زیرا نسبت صفحه نمایش به صفحه نمایش مناسبی را تجربه می کنید.

 

صفحه کلید و ورودی ها

اگرچه تب P11 پلاس لنوو دارای قلم اختصاصی یا صفحه کلید خارجی نیست، می‌توانید این لوازم جانبی را از طریق بلوتوث یا پورت Type-C موجود جفت کنید. اگر در مورد اینکه کدام گزینه ممکن است کار کند سردرگم هستید، هر قلم فعال با تاخیر کمتر می تواند این کار را انجام دهد.

 

بلندگو و صدا

این تبلت دارای چهار بلندگوی استریو است که بیش از حد قادر به ارائه یک محیط آکوستیک مناسب هستند. اگر به موقعیت بلندگوها علاقه دارید، واحدهای چسبنده کناری بسیار بلند هستند و از فناوری Dolby Atmos برای جلوه شگفت‌انگیزتر بهره می‌برند.

 

ویژگی های دوربین

در اینجا یک تبلت بسیار متفکر برای پشتیبانی از دوربین و قابلیت های ویدیویی خاص وجود دارد. برای شروع، یک دوربین 13 مگاپیکسلی اختراعی در پشت در جای خود قرار دارد و سپس یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری فول اچ دی وجود دارد.


 

افکار نهایی!

به طور کلی، تبلت Lenovo Tab P11 Plus یکی از قابل اطمینان‌ترین تبلت‌ها برای دانشجویان دانشگاه است که به دلیل پشتیبانی از باتری عظیم 7700 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا 15 ساعت در استفاده معمولی دوام بیاورد. جدای از آن، دوربین فوکوس خودکار، واحد ذخیره‌سازی قابل ارتقا، و مجموعه اتصال مناسب با پشتیبانی از Wi-Fi دو باند، این قابلمه را بیشتر برای دانشجویان کالج شیرین می‌کند.

 

نقاط مثبت

  • پردازنده میان رده مناسب

  • صفحه نمایش 2K واضح و واضح

  • باتری طولانی مدت

  • UI بدون Bloatware

  • تنظیم مناسب دوربین

  • چهار بلندگو با Dolby Atmos


 

نقاط نقاط منفی

  • فاقد وای فای 6


 

5. بهترین برای یادداشت برداری: Samsung Galaxy Tab S6 Lite

Samsung Galaxy Tab S6 Lite

  • پردازنده: 2.3 گیگاهرتز Exynos 9611
  • رم: 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD
  • صفحه نمایش: 10.4 اینچی TFT (2000 x 1200)
  • باتری: تا 12 ساعت
  • وزن: 1.03 پوند
  • سیستم عامل: اندروید 10

در سال 2020، بسیاری از تبلت های اندرویدی از سیستم عامل کروم استفاده می کردند. با این حال، سامسونگ تصمیم گرفت با اندروید همراه شود و با گلکسی تب اس 6 لایت ، یک سیستم متمرکز بر بهره وری را با قیمت کمتر از 400 دلار راه اندازی کرد. از آن زمان، این تبلت به یک انتخاب برتر برای دانشجویانی تبدیل شده است که می‌خواهند از فناوری تبلت حداکثر استفاده را ببرند.

 

طراحی ساختمان

Samsung Galaxy Tab S6 Lite Design

گلکسی تب اس 6 لایت دارای روکش فلزی در پشت است. طراحی زیبا و نسبتا ساده است، با فضای کافی برای صفحه نمایش و حاشیه های کمی ضخیم. متأسفانه، این تبلت 1.1 پوندی با سنسور اثر انگشت همراه نیست، که فکر می کنم باید وجود داشته باشد.

 

پردازنده و عملکرد

این تبلت دارای پردازنده Exynos 9611 سامسونگ است که فضای واضحی را برای انجام چند کار مانند یک رئیس در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، به لطف سیستم عامل اندروید 10 مبتنی بر One UI، کار بر روی این تبلت سرگرم کننده و آسان است.

 

با گرافیک Mali-G72 MP3، 4 گیگابایت رم و ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت، عملکرد این تبلت به شما امکان می دهد مطالب را به صورت آنلاین مرور کنید، روی تکالیف آفلاین کار کنید، موسیقی پس زمینه اجرا کنید و بدون هیچ گونه تاخیری فعال باشید.

 

نمایشگر

صفحه نمایش Samsung Galaxy Tab S6 Lite

نمایشگر 10.4 اینچی TFT WUXGA+ واضح، روشن و غوطه ور است. علاوه بر این، رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل حق این پنل صفحه نمایش لمسی را دارد که در آن جزئیات به خوبی خوانده می شوند بدون اینکه چشمان شما را خسته کند.

 

صفحه کلید و ورودی ها

در مورد صفحه کلید، می توانید صفحه کلید جلد کتاب کوچک را به تبلت اضافه کنید. با این حال، کلیدها کوچک و با فاصله نزدیک هستند. همچنین، هیچ پد لمسی روی کیبورد موجود نیست، که در صورت نیاز، ماوس بلوتوث را به آن اضافه می‌کند.

خوشبختانه این تبلت سامسونگ با قلم S سامسونگ عرضه می شود که تجربه نوشتنی شبیه به قلم واقعی را برای شما فراهم می کند. محدوده جوهر با فشارهای مختلف روی نوک قلم هنگام طراحی یا نوشتن روی صفحه تغییر می کند. ویژگی یادداشت خاموش کردن صفحه به شما امکان می‌دهد در هر زمان و هر مکان فکر کنید، با قلم که جوهر تولید می‌کند روی یک صفحه تمام سیاه.

می‌توانید از پورت USB Type C و جک هدفون در پایین، یک کانکتور Pogo در سمت چپ برای اتصال صفحه‌کلید خارجی و دکمه پاور به همراه دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست تبلت استفاده کنید.

 

صحبت ها و صدا

جدای از اختلاف صفحه کلید، صدای محیط را با بلندگوهای دوگانه Tab S6 Lite تجربه خواهید کرد. صدا، ریتم و باس به لطف فناوری صدای AKG به خوبی ترکیب می شوند تا تجربه ای شگفت انگیز را ایجاد کنند. اما چیزی که دانشجویان دانشگاه را در مورد این تبلت بیشتر هیجان زده می کند این است که آنها از عمر باتری تا 12 ساعت طولانی لذت می برند.

 

ویژگی های دوربین

در مورد پیکربندی دوربین، تبلت یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار می دهد که در آن هر دو روی تصاویر دقیق و واضح در داخل و خارج از خانه کلیک کنید.

 

افکار نهایی!

 

به طور کلی، تبلتی با قلم S-Pen موجود در قیمت دریافت می کنید که با این Samsung Galaxy Tab S6 Lite از بودجه مناسبی برخوردار نیست. در نتیجه، تبلت قابل حمل یک معامله دزدی است.

 

نقاط مثبت

  • نمایشگر با کیفیت عالی

  • قلم S گنجانده شده است

  • عملکرد تند

  • طراحی زیبا

  • عمر باتری عالی

  • جک هدفون

نقاط منفی

  • صفحه کلید کوچک بدون پد لمسی

  • هزینه اضافی برای دریافت صفحه کلید

  • UWI Hi10 X بودجه 2 در 1 عالی برای تکیه بر آن است.

 

CHUWI Hi10 X

  • پردازنده: 1.1 گیگاهرتز Intel Celeron N4100
  • رم: 6 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت eMMC
  • صفحه نمایش: 10.1 اینچی FHD IPS (1920 x 1200)
  • باتری: تا 6 ساعت
  • وزن: 1.15 پوند
  • سیستم عامل: Windows 10 Home

به‌عنوان یک دانش‌آموز خلاق، نمی‌توانید تبلت 2 در 1 ارزان‌تری نسبت به CHUWI Hi10 X داشته باشید . در اینجا دستگاهی وجود دارد که در مورد چیدمان ساختاری، زیبایی شناسی و تطبیق پذیری امتیاز بیشتری کسب می کند.

 

طراحی ساختمان

 

طراحی CHUWI Hi10 X

CHUWI Hi10 X یک تبلت باریک است که دارای شاسی با روکش پلاستیکی و رنگ‌های فلزی است. تا آنجا که به وزن مربوط می شود، این تبلت به تنهایی نزدیک به 1.15 پوند وزن دارد. جفت کردن یک کیبورد همراه به وزن اضافه می‌کند، اما آرایش کلی همچنان در سمت سبک‌تر است.

 

پردازنده و عملکرد

پردازنده Intel Celeron N4100 افزوده معتبری است که دارای 4 هسته است و سرعت کلاک پشت سر هم تا 2.4 گیگاهرتز دارد. علیرغم از دست دادن پشتیبانی Hyper Threading، چیپست بیش از حد توانایی اجرای بازی های تبلت سخت، برنامه های MS Office و سایر منابع را دارد بدون اینکه عرق کند.

 

ناگفته نماند پردازنده گرافیکی Intel UHD 600 که به شما امکان می دهد ویدیوهای 4K را با فرکانس 60 هرتز اجرا کنید و در عین حال از رمزگشایی سخت 4K برای تجربه همه کاره تر پشتیبانی کنید. این دستگاه همچنین فضایی برای 6 گیگابایت رم ایجاد می کند که سرعت مورد نیاز را بدون گرم شدن بیش از حد به دستگاه جداشدنی می دهد. در مرحله بعد، eMMC 128 گیگابایتی اکثر برنامه ها را تقریباً در کمترین زمان بارگیری می کند.

 

نمایشگر

CHUWI Hi 10X با صفحه کلید

یک صفحه نمایش 10 اینچی در بازی وجود دارد که به فناوری IPS پایبند است. Hi10 X وضوح کلی 1920 در 1200 را نشان می دهد که برای اکثر برنامه ها و بازی های ویرایش ویدیو به اندازه کافی خوب است. به علاوه، صفحه نمایش لمسی کاملاً به قلم حساس است و همچنین دارای دید عالی در فضای باز است.

 

صفحه کلید و ورودی ها

وقتی صحبت از قلم و کیبورد به میان می‌آید، Hi10 X پشتیبانی مناسب سخت‌افزاری را ارائه می‌کند، اما هر دو دستگاه جانبی را نیز به همراه دارد. با وجود اینکه بخشی از تبلت های زیر 300 دلار هستند، نیازی به خرید جداگانه آنها ندارید.

چیدمان پورت بسیار گسترده است و CHUWI فضایی برای 2 پورت Type-C، 2 پورت USB 3.0 و HDMI ایجاد می کند و به دنبال آن اسلات microSD، جک هدفون، پشتیبانی بی سیم دو بانده و یک پورت اختصاصی برای اتصال در صفحه کلید قرار می گیرد.

 

بلندگو و صدا

Hi10 X مجهز به بلندگوهای دوتایی و جلویی است که به اندازه کافی بلند هستند و با جک هدفون مستقل و میکروفون های دوگانه کاملاً تکمیل می شوند. تا آنجا که به فناوری آکوستیک مربوط می شود، CHUWI فضایی را برای پشتیبانی از DTS:X باز می کند که به خروجی کلی کمک می کند.

 

ویژگی های دوربین

این تبلت به دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. در حالی که این شوترها دقیقاً در قفسه بالایی نیستند، اما همچنان برای کنفرانس ویدیویی و ضبط ویدیوهای 1080p به اندازه کافی خوب هستند.

 

افکار نهایی!

 

به طور کلی، CHUWI Hi10 X به راحتی بهترین دستگاه 2 در 1 اقتصادی برای دانشجویان است. بعلاوه، صفحه نمایش فوق العاده شارپ مطمئناً ارزش سرمایه گذاری را دارد. با باتری پشتیبان تقریباً 9 ساعته، این رایانه لوحی 2 در 1 گزینه بسیار قابل اعتمادی است.

 

نقاط مثبت

  • بسته های قلم و صفحه کلید
  • ساخت آلیاژ آلومینیوم
  • قیمت مناسب
  • تنظیم پردازش مناسب
  • قابلیت عملکرد چند حالته
  • مقدار قابل توجهی از RAM

نقاط منفی

  • عمر باتری پایین تر
  • دوربین جلو ضعیف
  • برند محبوبی نیست

 

7. بهترین با سیستم عامل Chrome: Lenovo Chromebook Duet

Lenovo Chromebook Duet

  • پردازنده: MediaTek Helio P60T با فرکانس 2 گیگاهرتز
  • صفحه نمایش: 10.1 اینچی WUXGA (1920 x 1200)
  • رم: 4 گیگابایت
  • فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت eMCP
  • باتری: تا 10 ساعت
  • وزن: 2.03 پوند
  • سیستم عامل: سیستم عامل کروم

 

لنوو وقتی متوجه اهمیت نوت بوک ها برای جوانان شد، با طیف وسیعی از کروم بوک های خود بازار طوفانی را به خود اختصاص داد. اما با Chromebook Duet ، Lenovo از قدرت سفارشی‌سازی و ارتقاءهای لازم برای مطابقت با نیازهای دانشجویان و متخصصان جوان استفاده کرده است.

 

طراحی ساختمان

طراحی Lenovo Chromebook Duet

Lenovo Duet یکی از بهترین تبلت های طراحی شده مبتنی بر سیستم عامل کروم در بازار است. روکش بادوام و آلیاژ آلومینیوم آن باعث می شود که احساس محکمی داشته باشید. قاب ها برای تبلت کمی ضخیم هستند اما به شما در گرفتن کمک می کنند. این تبلت 2.02 پوند وزن دارد، سبک و قابل حمل است، مخصوصاً برای دانش آموزانی که به دانشگاه و از یک کلاس به کلاس دیگر رفت و آمد می کنند.

 

پردازنده و عملکرد

عملکرد تبلت کروم بوک چیزی است که باید منتظر آن بود. با پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو P60T، این تبلت به اندازه کافی قدرتمند است که عملکرد چندوظیفه ای و تاخیر کمتری را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC به شما امکان می دهد به صورت آفلاین کار کنید، یادداشت های کوتاه بنویسید، و مطالب مطالعه را به صورت آنلاین در Google Chrome مرور کنید.

 

نمایشگر

Lenovo Chromebook Duet با صفحه کلید

بیایید در مورد نمایشگر صحبت کنیم. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش FHD است که دوست دارد جزئیات را روی صفحه نمایش به رخ بکشد. صفحه نمایش 10.1 اینچی زنده، پر جنب و جوش است و تجربه تماشایی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل را برای شما فراهم می کند. طیف رنگی گسترده و روشنایی متعادل این کار را تا زمانی که نیاز به مطالعه روی تبلت دارید، به چشمان شما آسان می کند.

 

صفحه کلید و ورودی ها

هیچ هزینه اضافی در قالب صفحه کلید وجود ندارد. با یک تجربه تایپ عالی همراه است. علاوه بر این، تاچ پد دقیق است و به راحتی حرکت می کند و در عین حال به حرکات چند لمسی به خوبی پاسخ می دهد. با این حال، تنها یک پورت USB Type-C به همراه جک 3.5 میلی متری صدا در این دستگاه وجود دارد.

 

بلندگو و صدا

در مورد صدا، اسپیکرهای داخلی این تبلت خوب هستند. آنها نه خیلی بلند و نه خیلی کم هستند. بنابراین پس از اتمام جلسه مطالعه برنامه ریزی شده خود، می توانید به گروه مورد علاقه خود بپیوندید و با Lenovo Duet استراحت کنید. این که عمر باتری می تواند تا 10 ساعت دوام بیاورد دلیل اعتقاد به این تبلت را تقویت می کند.

 

ویژگی های دوربین

قبل از اینکه فراموش کنم، اجازه دهید سریع نگاهی به پیکربندی دوربین بیندازم. دوربین جلو تصاویر خوبی را برای یک تبلت به ارمغان می‌آورد و به وضوح روی بافت‌ها در سلفی‌ها تمرکز می‌کند. دوربین پشتی با 8 مگاپیکسل، تصاویر بسیار دقیقی را هم در فضای باز و هم در داخل خانه در میان نور خوب ثبت می‌کند.

 

افکار نهایی!

با ذکر تمام مشخصات بالا، Lenovo Duet واقعاً مانند دستگاهی است که ارزش آن را دارد تا نیازهای دانشگاه شما را برآورده کند.

 

نقاط مثبت

  • صفحه نمایش خوب با جزئیات برجسته
  • گنجاندن پورت USB Type-C
  • دارای صفحه کلید قابل جدا شدن
  • عمر باتری تا 10 ساعت

نقاط منفی

  • همراه با قلم نیست

مواردی که هنگام تهیه تبلت برای استفاده دانشگاهی باید در نظر بگیرید

با این حال، در نظر گرفتن عوامل کلیدی که تبلت را به بهترین گزینه برای یک دانشجو تبدیل می کند، مهم می شود. از آنجایی که قصد دارید عملاً در آموزش خود سرمایه گذاری کنید، باید الزامات مهم خود را شناسایی کرده و آن استانداردها را با پیکربندی تبلت قابل اجرا مطابقت دهید.

مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید تبلت باید به طور کامل بررسی شوند عبارتند از وزن دستگاه، نوع و قدرت نمایشگر، عملکرد، اتصال، ظرفیت ذخیره سازی و عمر باتری. 

 

از آنجایی که قابلیت حمل آسان تبلت ها آن را به دستگاهی ارجح نسبت به لپ تاپ ها تبدیل می کند، وزن آن ها عامل مهمی برای بررسی می شود. به عنوان یک دانش آموز، شما نمی خواهید یک وسیله سنگین را در طول روز برای تحقق اهداف دوره خود حمل کنید. همچنین، باید پیکربندی صفحه نمایش واضح و آسان را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید بدون اینکه چشمانتان خسته شود و در عین حال اطلاعات دقیقی از نظر وضوح صفحه دریافت کنید، روی دستگاه بخوانید/تماشا کنید.

مهمتر از آن، پردازنده ، حافظه و حافظه داخلی تبلت باید به گونه ای پیکربندی شود که سرعت دستگاه را افزایش دهد و از تاخیر/اشکال جلوگیری کند تا تجربه یادگیری یکپارچه ای را برای شما فراهم کند.

 

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید، اتصال تبلت از جمله پورت های USB، بلوتوث ، سازگاری با وای فای ، کارت خوان و جک هدفون است تا اطمینان حاصل شود که با آخرین برنامه درسی به روز می شوید و می توانید با همکاران خود برای گروه در تماس باشید. جلسات مطالعه

 

علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که تبلتی که خریداری می‌کنید دارای عمر باتری طولانی است تا بتوانید در طول روز یا شب بدون استرس در مورد یافتن محل شارژ، حتی زمانی که در حال حرکت هستید، بیشترین استفاده را از آن ببرید. 

با مختصر ذکر شده، اجازه دهید به سمت فهرست کردن حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم مورد نیاز توصیه شده برای یک دانشجوی کالج برویم تا بهترین تبلت را خریداری کند. سپس با بررسی کامل بهترین گزینه های مناسب برای دانشجویان دنبال می شود.

 

سوالات متداول

مهمترین عوامل تصمیم گیری برای خرید تبلت برای دانشگاه چیست؟

دانشجویان کالج به تبلتی نیاز دارند که تمام ویژگی‌های کلیدی یک لپ‌تاپ خوب را در اختیارشان قرار دهد، اما قابلیت حمل آن را افزایش دهد. این عوامل عبارتند از طراحی سبک وزن، عملکرد جامد، فضای ذخیره سازی مناسب برای اطمینان از انجام چند کار، کیفیت نمایشگر چشمگیر، گنجاندن عناصر اضافی مانند صفحه کلید خوش ساخت و قلم تقریباً بدون تاخیر، و عمر باتری طولانی.

 

چرا تبلت ها برای دانشجویان مفید هستند؟

تبلت ها به بخشی جدایی ناپذیر از یادگیری دیجیتال در بسیاری از کالج ها تبدیل شده اند. به لطف قابلیت حمل و فناوری دوستانه، دانشجویان کالج به جای حمل تعدادی کتاب سنگین، استفاده از تبلت ها را آسان تر خواهند کرد. می توان از آنها برای یادداشت برداری در کلاس یا در حال حرکت و مرور اطلاعات در زمان واقعی استفاده کرد. علاوه بر این، دانش‌آموزان می‌توانند از آن‌ها برای اهداف تفریحی مانند نقاشی، گوش دادن به موسیقی و پخش ویدیو استفاده کنند.

 

آیا افزودن صفحه کلید خارجی به تبلت برای دانشجویان ضروری است؟

در حالی که تبلت ها به گونه ای طراحی شده اند که از نظر تایپ و استفاده معمولی خودکفا باشند، افزودن یک صفحه کلید خارجی به دانشجویان کمک می کند تا تجربه تایپ را با توجه به دقت و سرعت افزایش دهند. این می تواند مفید باشد زمانی که دانش آموز مجبور است در کلاس های درس بلادرنگ روی تبلت ها یادداشت برداری کند.

 

چرا دانشجویان کالج باید به تبلت های Stylus-friendly توجه کنند؟

یک قلم یا قلم فعال به کاربران کمک می کند تا متن نوشته شده را وارد کنند و/یا روی صفحه نمایش لمسی تبلت ها و لپ تاپ ها نقاشی کنند. دانش آموزان کالج یادداشت برداری روی تبلت را با کمک قلم آسان تر می دانند زیرا با افزایش پاسخگویی تبلت به فشار قلم، تجربه نوشتن روی دستگاه دیجیتال را افزایش می دهد. همچنین کار با آن آسان تر و دقیق تر از یک لمس ساده است.

 

آیا دانشجویان باید تبلت های گران قیمت/پریمیوم بخرند؟

دلیل اصلی تمایل دانشجویان به خرید تبلت به جای لپ تاپ، مقرون به صرفه بودن آن است. در حالی که تبلت های ممتاز می توانند ویژگی های پیشرفته خاصی را ارائه دهند، یک دانشجو لزوماً نیازی به استفاده از آن ندارد. از این رو، دانش‌آموزان باید به دنبال تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه و با ویژگی‌های مناسب باشند که به خوبی نیازهای آنها را برآورده کنند. 

 

جمع بندی

تبلت های فوق به طور عاقلانه مطالعه شده و به ترتیب انتخاب شده اند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای روزمره دانشجویان را به طور موثر برآورده می کنند. بنابراین، اگر توضیحات محصول را به طور کامل مرور کنید، تنظیمات خاصی را پیدا خواهید کرد که شما را به تصمیم خرید آگاهانه برای نیازهای کالج خود سوق می دهد.

 

اگر هنوز گیج هستید و نمی دانید چه چیزی را انتخاب کنید، در اینجا بهترین انتخاب های من آمده است:

اگر به بهترین گزینه کاملاً نیاز دارید که عملکرد و ظاهر را به خطر نمی اندازد، دیگر به دنبال آن نباشید و Samsung Galaxy Tab S7 را برای خود تهیه کنید .

اگر به یک تبلت رده بالا نیاز دارید اما اندروید را ترجیح نمی دهید، مایکروسافت سرفیس پرو 7 یا اپل آیپد پرو مجهز به ویندوز باید گزینه مورد علاقه شما باشد. آنها بسیار قدرتمند و در عین حال سبک هستند!

اگر دانش‌آموزی هستید که یادداشت‌های زیادی می‌نویسید یا پردازش کلمه را در تبلت ترجیح می‌دهید، CHUWI Hi10 X واقعاً مقرون به صرفه 2 در 1 است که قلم و صفحه‌کلید را در بسته‌بندی می‌کند.

تبلت های فهرست شده در اینجا بر اساس ارتباط آنها و بسیاری از نظرات مثبت، انتقادی و همچنین مشتریان است. امیدوارم بهترین تبلت را برای استفاده در دانشگاه خود در اینجا پیدا کنید و بهره وری خود را افزایش دهید.

 

wocerem783
wocerem783

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋