wocerem783

wocerem783

 ۱ نفر را دنبال می کند

نقد و بررسی Xiaomi 11T Pro

 

 

Xiaoi 11T Pro با قیمت بسیار رقابتی، با آرایه دوربین، چیپست و سرعت شارژ عرضه می شود که برای یک گوشی میان رده قابل توجه است و اگر به خاطر چند مشکل جزئی نبود، به راحتی توصیه می شود. دستگاه به راحتی داغ می شود، بسیار بزرگ است، اثر انگشت را به راحتی در پشت می گیرد، دارای چند اشکال نرم افزاری بیش از حد است. این هنوز هم یک افزودنی ارزشمند به سری Mi 11 است، اگرچه 11T استاندارد بیشتر است.

 

در حالی که محدوده اصلی شماره تلفن های شیائومی جایی است که این شرکت فناوری و ویژگی های جدید پر زرق و برق خود را معرفی می کند، خط T اغلب جایی است که عمل واقعی است. 

 

11T Pro که تقریباً شش ماه پس از شیائومی Mi 11 عرضه می‌شود، بسیاری از ویژگی‌های آن تلفن پریمیوم را در دستگاهی با قیمت متوسط‌تر ارائه می‌کند، هرچند با چند گوشه بریده شده برای پایین نگه داشتن این قیمت. 

 

این تمام نکته خانواده Mi T است، اما در حالی که Mi 10T Pro نقطه مقابل Mi 10 و Mi 10 Pro بود، 11T Pro دستگاهی چشمگیر است که به راحتی خریداران را از Mi 11 "استاندارد" وسوسه می کند.

 

Xiaomi 11T Pro – به کمبود «Mi» توجه کنید، زیرا شیائومی استفاده از برند Mi تکراری را که قبلاً در گوشی‌های این شرکت مشاهده می‌کردیم متوقف کرده است – یک گوشی پرچمدار در مناطقی است که اهمیت دارد.

Xiaomi 11T - Xiaomi Global Official

تقریباً دقیقاً همان آرایه دوربین، همان چیپست، باتری بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تر از Mi 11 دارد. مطمئناً، صفحه نمایش آن کمی کوچک‌تر است، اما به دلیل داشتن لبه‌های صاف (مثل Mi خمیده نیست). 11) منطقه قابل مشاهده اساساً یک اندازه است

شارژ سریعی که به آن اشاره کردیم، قطعاً بزرگترین ویژگی جدید است، زیرا با استفاده از شارژر درون جعبه، 120 وات شگفت‌انگیز است. این دو برابر سریعتر از شارژ 55 واتی Mi 11 است و از 25 وات سامسونگ گلکسی اس 21 یا 15 وات آیفون 12 بزرگنمایی می کند. فقط بیش از 15 دقیقه طول می کشد - این یک اشتباه تایپی نیست: پانزده - شارژ کردن تلفن با این سرعت.

 

بسیاری از ویژگی های دیگر در اینجا در Mi 11 انتظار می رفت، اما به دلیل قیمت پایین تر، در اینجا چشمگیر هستند. به عنوان مثال، چیپست اسنپدراگون 888 معمولاً در گوشی‌های پریمیوم یافت می‌شود، اگرچه برخی از گوشی‌های ارزان‌تر نیز آن را دارند و قدرت پردازش زیادی را برای بازی یا کارهای دیگر فراهم می‌کند.

 

خب، از نظر تئوری این کار را می‌کند... اما مشکل داغ شدن بیش از حد 888 که اغلب گزارش شده است، اینجاست. مشخص شده است که چیپست در هنگام فشار دادن بیش از حد گرم می شود، که به نوبه خود می تواند عملکرد آن را تا زمانی که خنک شود کاهش دهد، بنابراین اگر از تلفن زیاد استفاده می کنید ممکن است با این مشکل مواجه شوید.

 

این تنها مزاحمت جزئی نیست که شیائومی 11 تی پرو ارائه می‌کند - یکی دیگر از این موارد این است که مواد استفاده شده برای پشت آن به راحتی اثر انگشت را می‌گیرد. در عرض چند دقیقه پس از شروع استفاده از دستگاه، واحد بررسی ما به اندازه یک گوشی هوشمند شبیه یک نقاشی امپرسیونیستی بود.

 

اوه، و افرادی که دست‌های کوچک‌تری دارند ممکن است برای رسیدن به دکمه‌های کناری تلفن دچار مشکل شوند، زیرا این دستگاه بسیار درشت است.

 

با این حال، به طور کلی، ما در طول آزمایش خود تحت تاثیر شیائومی 11T Pro قرار گرفتیم. این گوشی به راحتی یکی از بهترین گوشی های شیائومی است، اما حیف است که یکی از اعضای برجسته خط Mi 11T نخواهد بود، زیرا نسخه غیر پرو با کاهش نسبتاً کمی ارزان تر است.

 

قیمت و در دسترس بودن Xiaomi 11T Pro

 

 تاریخ عرضه Xiaomi 11T Pro 1 اکتبر است و پیش‌سفارش از هفته قبل آغاز می‌شود. این کمی زودتر از تاریخ انتشار غیرپرو در 7 اکتبر است.

 

قیمت 599 پوند (تقریباً 830 دلار، 1130 دلار استرالیا) است - این برای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است، و برای دو برابر شدن فضای ذخیره سازی تا 699 پوند (حدود 970 دلار، 1320 دلار استرالیا) می رسد. در حال حاضر ما فقط قیمت های انگلستان را داریم، اما به احتمال زیاد این گوشی در استرالیا نیز به فروش خواهد رسید.

 

برای زمینه، Xiaomi Mi 11 749 پوند / 1099 دلار استرالیا (تقریباً 1040 دلار) برای اندازه ذخیره سازی قبلی و 799 پوند / 1139 دلار استرالیا (حدود 1110 دلار) برای دومی هزینه دارد که حداقل در مناطقی که قیمت آن را داریم، این دستگاه را مقرون به صرفه تر کرده است.

 

رقیب واقعی در اینجا، شیائومی 11 تی است، زیرا اصلی‌ترین رده‌بندی آن نسبت به گوشی استاندارد، شارژ کندتر و چیپست کمی ضعیف‌تر است. با این حال با شروع فقط 499 پوند (حدود 690 دلار، 940 دلار استرالیا) قیمت پایین تر از آن است که مشخصات کاهش یافته را جبران می کند.

 

طرح

 

شیائومی 11 تی پرو متمایزترین گوشی هوشمند جهان از نظر بصری نیست، اما این خط T این شرکت برای شماست. 

 

این یک تلفن بزرگ است – شاید برای برخی افراد بزرگتر از آن باشد که نتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، زیرا برای ما کشش زیادی داشت و ما دستکش هایی با اندازه نسبتاً متوسط ​​داریم – اما به این دلیل است که فضای صفحه نمایش بسیار زیادی دارید.

 

در لبه سمت راست گوشی یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد که در دسترس ما بود، اما ممکن است برای برخی از آنها مشکلی ایجاد شود. این یک اسکنر کاملاً پاسخگو است و ما هرگز برای باز کردن قفل گوشی خود فقط با یک ضربه انگشت شست خود مشکلی نداشتیم.

 

در واقع، گاهی اوقات حسگر را کمی بیش از حد حساس می‌دیدیم – زمانی که هنگام راه رفتن یا در حال دویدن، دستگاه را در دست می‌گرفتیم، حتی یک برس کوچک انگشت شست ما روی اسکنر قفل گوشی را باز می‌کرد، به این معنی که اغلب قفل گوشی را باز می‌کردیم. دستگاه زمانی که ما نمی خواستیم. ما واقعاً نمی‌توانیم گوشی را به دلیل داشتن ویژگی بسیار خوب علامت‌گذاری کنیم، اما این چیزی است که ارزش توجه دارد.

 

درست بالای اسکنر اثر انگشت دکمه تنظیم صدا قرار دارد. این گوشی دارای درگاه USB-C است اما جک هدفون 3.5 میلی‌متری ندارد، بنابراین علاقه‌مندان به صدای سیمی اگر بخواهند قوطی‌های خود را به آن وصل کنند، به آداپتور نیاز دارند.

 

یک پیشرفت خوب نسبت به Mi 10T Pro در اینجا، برآمدگی دوربین در پشت است که مانند یک رشته کوه در تلفن 2020 ظاهر شده است، اما در 11T Pro بسیار کم‌تأثیرتر است. با این حال، قسمت پشتی گوشی خالی از اشکال نیست، زیرا یک آهنربای اثرانگشت است – نگه داشتن و استفاده از دستگاه برای مدت زمان طولانی، پلاستیک صاف را که در رنگ‌های سفید، آبی یا خاکستری عرضه می‌شود، به یک رنگ تبدیل می‌کند. تکه تکه ای از لکه ها و علائم.

Xiaomi 11T - Xiaomi UK

نمایش دادن

بر روی کاغذ، صفحه نمایش شیائومی 11 تی پرو یکی از بزرگترین کاهش های آن نسبت به Mi 11 است. به این معنی نیست که بد است، اما صفحه نمایش Mi 11 یکی از نکات کلیدی فروش آن بود، در حالی که به نظر می رسد شیائومی روی دوربین های 11T Pro تمرکز کرده است. هر چند صفحه نمایش در اینجا کاملاً برای هدف مناسب است.

 

این یک پنل 6.67 اینچی AMOLED است که کمی کوچکتر از صفحه نمایش 6.81 اینچی Mi 11 است، اما برخلاف آن گوشی، صفحه نمایش 11T Pro در لبه ها خمیده نیست و سوراخ پانچ برای جلوی آن وجود دارد. دوربین روبرو به جای سمت چپ بالا در مرکز بالای صفحه قرار دارد.

 

رزولوشن 2400 x 1080 است که استاندارد اکثر گوشی‌ها با هر قیمتی است، اگرچه گوشی‌های Mi 11 دارای رزولوشن 3200 x 1440 هستند. هرچند رزولوشن 1080p برای اکثر کارها خوب است، زیرا سرویس‌ها و بازی‌های شما معمولاً تنها به آن وضوح می‌رسند. ما هرگز آرزوی پیکسل های بیشتری را پیدا نکردیم.

 

این گوشی همچنین دارای نرخ به روز رسانی سریع 120 هرتز است که با Mi 11 مطابقت دارد، اما در واقع کمتر از 144 هرتز در سری Mi 10T است – اگرچه اگر در نظر داشته باشید که تعداد کمی از برنامه ها می توانند از صفحه نمایش های 144 هرتز حداکثر استفاده را ببرند، به راحتی می توان از آن چشم پوشی کرد. این موضوع صفحه نمایش Mi 11T Pro است - کاهش رتبه هایی که می توانید با آنها زندگی کنید.

 

دوربین ها

 اگر دوربین های شیائومی Mi 11 را بشناسید، آرایه 11T Pro را نسبتاً آشنا خواهید یافت: دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تله ماکرو 5 مگاپیکسلی را دارد، اما دوربین های فوق عریض و سلفی آن به ترتیب 8 و 16 مگاپیکسل با رزولوشن پایین تر هستند.

 

ما متوجه شدیم که دوربین اصلی f/1.75 108 مگاپیکسلی مشابه دوربین Mi 11 عمل می‌کند – در شرایط نوری خوب، با کنتراست خوب، رنگ‌های پررنگ و جزئیات زیاد، عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌گیرد. این دوربین به‌طور پیش‌فرض از «pixel binning» استفاده می‌کند، فرآیندی که طی آن پیکسل‌ها یا فتوسایت‌ها روی حسگر ترکیب می‌شوند تا پیکسل‌های کمتر، اما بزرگ‌تر (که برای «دیدن» نور بهتر هستند) ایجاد می‌کنند، به این معنی که تصاویر گرفته شده 27 مگاپیکسل هستند. .

 

اگر بخواهید، می‌توانید به حالت وضوح بالا بروید که از 108 مگاپیکسل کامل سنسور استفاده می‌کند - عکس‌های گرفته‌شده در این حالت با وضوح فوق‌العاده بالا هستند که به شما عرض جغرافیایی بیشتری برای ویرایش بعدی می‌دهد، اما رنگ‌های زیادی را نمی‌گیرید. و اطلاعات روشنایی در هر پیکسل.

 

در شرایط نور کم، 11T Pro لبه‌های خشن‌تر خود را نشان می‌دهد، زیرا مقداری نویز در تصاویر وجود دارد، اما باینینگ پیکسل تا حدودی آن را کاهش می‌دهد.

بعدی دوربین فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و وضوح 8 مگاپیکسل است – به دلیل این حسگر نسبتا کم، تصاویر می‌توانند در نواحی کمی دانه‌دار به نظر برسند، اما تا زمانی که به دنبال آن نباشید زیاد قابل توجه نیست. رنگ‌ها شبیه به عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی به نظر می‌رسند، اما گاهی اوقات متوجه مشکلات نوردهی بیش از حد می‌شویم.

 

همانطور که در Mi 11 استاندارد، دوربین تله ماکرو f/2.4 5 مگاپیکسلی در اینجا یک ستاره است، زیرا برای گرفتن عکس های ماکرو یا نمای نزدیک فوق العاده است – هیچ سازنده گوشی دیگری دارای دوربین ماکرو نیست که کاملاً رقیب چیزی باشد که شیائومی در چند مورد ارائه کرده است. اعضای خانواده Mi 11 آن

 

فوکوس دوربین سریع و استفاده آسان است و به شما امکان می دهد جزئیات و بافت های کوچکی را در سوژه های کوچکی که در غیر این صورت نمی دیدید، ثبت کنید. ما از گرفتن عکس های نزدیک از گیاهان و غذا لذت بردیم - حتی اگر دقیقاً شش ماه قبل با Mi 11 این کار را انجام می دادیم.

 

با حرکت به سمت جلو، از سلفی های گرفته شده در شیائومی 11 تی پرو خوشحال شدیم. این واقعیت که snapper نسبت به بسیاری از رقبا رزولوشن کمتری دارد، مهم نیست، زیرا 16 مگاپیکسل بیش از حد کافی است.

پرتره ها کنتراست چشم نوازی داشتند و به نظر ما سایه ها و هایلایت ها روی این عکس ها بهینه شده اند تا سوژه بیشتر برجسته شود. در این عکس‌ها، تاری پس‌زمینه یا افکت «بوکه» معمولاً سوژه‌ها را از پس‌زمینه‌شان جدا می‌کند، اگرچه گاهی اوقات می‌تواند لبه‌های بدن را هم محو کند.

 

در حالی که پرتره های سلفی خوب به نظر می رسند، تصاویر گرفته شده با استفاده از حالت پرتره دوربین اصلی عالی به نظر می رسند – ترفندهای اعمال شده روی تصاویر ظریف هستند و به سختی قابل توجه هستند (مگر اینکه عکس های پرتره و حالت عکس را در کنار هم مقایسه کنید)، اما سوژه را می سازند. کمی بیشتر از پس زمینه متمایز شوید.

 

با قضاوت بر اساس بازاریابی شیائومی، فیلمبرداری جنبه مهمی از قابلیت های دوربین 11T Pro است. ویدئو تا رزولوشن 8K یا 60 فریم در ثانیه (البته نه هر دو در یک زمان) می‌رسد و طیف وسیعی از حالت‌های اضافی مانند جعبه نامه، ویدئوی ماکرو، ردیابی اشیا و زوم صدا ابزارهای مفیدی را برای فیلم‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

شیائومی با طیف وسیعی از ابزارهای سرگرم‌کننده دوربین اضافی در گوشی‌هایش، هم برای عکس‌برداری و هم برای فیلم‌برداری، خود را از رقبا متمایز کرده است. حالت Vlog، که به طور خودکار کلیپ های ویدیویی چند ثانیه ای را با هم ویرایش می کند. کلون، که تصویر آینه ای را برای عکس یا ویدیو نشان می دهد. جلوه های فیلم که اساساً یک فیلتر رنگی به فیلم ها اضافه می کنند و موارد دیگر.

 

برخلاف اکثر گوشی‌های جدید شیائومی، ما نتوانستیم حالت جدیدی را که با 11T Pro معرفی شده است پیدا کنیم، اما به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اغلب ابزارهای جدیدی را از این شرکت به دستگاه‌ها می‌آورند.

Xiaomi 11T - Xiaomi Global Official

مشخصات و عملکرد

شیائومی 11 تی پرو از چیپست اسنپدراگون 888 استفاده می کند – این چیپست رده بالای اندرویدی موجود نیست و نسخه پلاس آن کمی قبل از عرضه این گوشی منتشر شد، اما همچنان یک پردازنده فوق العاده قدرتمند است که در تئوری باید گوشی را بسازد. سریع برای استفاده و عالی برای بازی.

 

همانطور که می گوییم، این در تئوری است. با این حال، وقتی گوشی را در تست بنچمارک Geekbench 5 قرار دادیم، طیف گسترده‌ای عجیب از امتیازات چند هسته‌ای را به دست آورد که از پایین‌ترین حد 2787 تا حداکثر 3058 متغیر بود. عموماً نتایج را در محدوده کمتر از 100 مشاهده می‌کنیم. ، مانند اینجا به 300 نزدیکتر نیست.

 

برای زمینه، Mi 11 و Mi 11 Ultra 888 به طور مداوم به بیش از 3500 رسیدند و نتایج 11T Pro کمتر از سایر گوشی های Snapdragon 888 است که ما آزمایش کرده ایم. در واقع، بسیاری از گوشی‌های دارای چیپست‌های قدیمی‌تر، مانند گلکسی اس 20 FE سامسونگ با اسنپدراگون 865 و وان پلاس 8 پرو ، هر دو آن را شکست دادند. 

ما حدس می زنیم که مشکلات گرمایشی ذکر شده در اینجا یک مسئله بزرگ است. یکی از بزرگترین شکایاتی که کاربران در رابطه با اسنپدراگون 888 داشته اند، مشکل داغ شدن بیش از حد آن است: زمانی که این اسنپدراگون در حال اجرای یک کار فشرده است، نسبت به نسخه های قبلی یا تراشه های رقیب به راحتی گرم می شود، چیزی که هنگام بازی در شیائومی 11 تی پرو قابل توجه بود.

 

هنگامی که تست‌های Geekbench را مستقیماً پشت سر هم اجرا می‌کردیم، به نظر می‌رسید که نمرات به طور مداوم پایین می‌آیند، اگرچه حتی وقتی خنک بود، تلفن نمرات پایینی کسب می‌کرد. ما حدس می زنیم که گرمای گوشی عملکرد آن را کاهش می دهد، مشکلی که در شیائومی Mi 11 Ultra نیز با آن مواجه بودیم و واقعاً احساس می شود که این شرکت باید سیستم های خنک کننده گوشی های خود را بهبود بخشد.

 

همانطور که گفته شد، بازی در Xiaomi 11T Pro نسبتاً جذاب بود - حتی امتیاز Geekbench 3000 نشان دهنده نسبتاً خوب برای بازی است - و وقتی طیف متنوعی از عناوین را آزمایش کردیم متوجه شدیم که این تلفن می تواند حداکثر تنظیمات گرافیکی را به راحتی انجام دهد. این امکان وجود دارد که بازی‌های واقعاً طولانی باعث ایجاد مشکل داغ شدن بیش از حد شود و به طور بالقوه بر عملکرد تأثیر بگذارد، اما ما در جلسات بازی تا یک ساعت با این مشکل مواجه نشدیم.

 

نرم افزار

مانند تمام گوشی های شیائومی، 11T Pro اندروید را با فورک مخصوص این شرکت به نام MIUI اجرا می کند. این دستگاه از اندروید 11 خارج از جعبه استفاده می کند و احتمالاً چند سال به روز رسانی خواهد شد.

 

MIUI تفرقه افکن است و درک دلیل آن آسان است. این برنامه با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده مانند eBay، LinkedIn و AliExpress همراه است. می تواند نسبتاً باگ باشد (ما با مشکلی مواجه شدیم که در آن تصویر زمینه و صفحه نمایش همیشه روشن ما را از انتخاب ما به حالت پیش فرض تغییر داد). و ویژگی امنیتی آن، که برنامه‌های جدید را اسکن می‌کند، همیشه هر زمان که یک برنامه جدید نصب می‌شود، یک پوشش بزرگ ظاهر می‌شود.

 

اگر بتوانید از کنار این مسائل بگذرید – و برای بررسی برخی از آنها باید چشم خود را نگاه کنید – MIUI نکات مثبت زیادی دارد که نقاط منفی را جبران می کند.

 

رابط کاربری دارای یک مرکز کنترل به سبک iOS است که می توانید آن را روشن کنید. این بدان معناست که به‌جای کشیدن انگشت به پایین برای دیدن نمادهای گزینه‌ها و لیست اعلان‌های خود، مانند سایر گوشی‌های اندرویدی، می‌توانید از بالا سمت چپ پایین بکشید تا اعلان‌ها را ببینید یا از سمت راست بالا برای دیدن گزینه‌هایی مانند بلوتوث، وای‌فای و موبایل به پایین بکشید. داده ها. هنگامی که به چیزی شبیه به این عادت کردید، بازگشت به گزینه استاندارد یک لیست در دستگاه های دیگر دشوار است.

تصاویر پس زمینه از پیش بسته بندی شده MIUI همگی عالی به نظر می رسند، به خصوص تصاویر زنده، و گزینه های زیادی برای سفارشی کردن نمایشگر همیشه روشن ارائه می دهد. MIUI همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌کند تا صفحه اصلی را واقعاً مال شما احساس کند، بیشتر از سایر فورک‌های اندروید.

 

به نظر می‌رسد MIUI برخی کارها را بهتر از سایر پوشش‌های اندرویدی انجام می‌دهد و کارهای دیگر بسیار بدتر. استفاده از Xiaomi 11T Pro این موضوع را کاملاً روشن می کند، و در حالی که ما موفق شدیم مزاحمت ها را نادیده بگیریم، نمی توانیم مطمئن باشیم که همه این کار را خواهند کرد.

 

عمر باتری

در حالی که عمر باتری شیائومی Mi 10T Pro یکی از بهترین ویژگی های آن بود، به وضوح 11T Pro به جای پسرعموی یک ساله خود، پس از Mi 11 جای گرفته است، زیرا عمر باتری شگفت انگیز نیست.

 

با توجه به بسته برق 5000 میلی آمپر ساعتی که برای یک گوشی نسبتاً بزرگ است، این یک تعجب است. این احتمال وجود دارد که ترکیبی از نمایشگر بزرگ، نرخ به روز رسانی بالا، چیپست پر انرژی و مودم 5G همگی باتری را از بین ببرند – هر چند اگر دوست دارید می توانید برخی از آن ها را خاموش کنید.

متوجه شدیم که اگر استفاده خود را محدود کنیم، می‌توانیم تلفن را بین شارژ یک روز دوام بیاوریم - منظور ما از "محدود کردن استفاده" این است که "آیا واقعاً سطح بعدی بازی را انجام می‌دهم"، "آیا باید بررسی کنم" اینستاگرام در توالت» و «شاید نیازی به عکس گرفتن از شام نداشته باشم»... مواردی که برخی افراد به طور خودکار به آنها پاسخ «نه» می دهند.

 

پس از آن، کاربران تلفن های کم فشارتر باید یک روز راحت بین شارژ داشته باشند، اما اگر زیاد از دستگاه خود استفاده می کنید، ممکن است عمر باتری را محدود کنید.

 

پس بهتر است که Xiaomi 11T Pro از شارژ سریع سیمی فوق العاده سریع با 120 وات (اگر از شارژر درون جعبه استفاده می کنید) پشتیبانی می کند. بدون در نظر گرفتن تعداد کمی از دستگاه‌هایی که فقط در مناطق خاص راه‌اندازی شده‌اند، این سریع‌ترین منبع تغذیه‌ای است که در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم.

 

شیائومی بیان می‌کند که 17 دقیقه طول می‌کشد تا گوشی از حالت خالی به پر با شارژر داخل جعبه روشن شود، و بر اساس آزمایش ما، ما موافق هستیم. این بسیار سریع است – شما می توانید یک صبح کامل در مدت زمان دم کردن قهوه قبل از کار خود استفاده کنید (البته مگر اینکه از قهوه فوری استفاده کنید) – و کمک زیادی به جبران عمر ضعیف باتری می کند.

 

در اینجا خبری از شارژ بی سیم یا معکوس نیست، بنابراین باید از کابل برای روشن کردن تلفن استفاده کنید، اما این احتمالاً نتیجه قیمت پایین تر تلفن است.

 

آیا باید شیائومی 11 تی پرو را بخرم؟

دوست ندارید گوشی خود را شارژ کنید

اگر وصل کردن گوشی برای روشن کردن آن کاری طاقت فرسا است، شیائومی 11 تی پرو را دوست خواهید داشت، زیرا زمان زیادی را در انتظار شارژ شدن آن نمی گذرانید.

 

شما دوست دارید عکس های نزدیک بگیرید 

شیائومی Mi 11، ویژگی برجسته دوربین 11T Pro لنز تله ماکرو آن است که برای گرفتن سوژه های نزدیک یا کوچک عملکرد فوق العاده ای دارد.

 

شما Mi 11 را دوست دارید اما قیمت آن را نه

شیائومی 11T Pro بسیاری از ویژگی های Mi 11 را به دستگاهی با قیمت کمتر می آورد، بنابراین اگر آن تلفن پریمیوم شما را وسوسه کرد اما قیمت آن خیلی بالا بود، می تواند جایگزین خوبی باشد.

 

آن را نخرید اگر ...

شما یک تجربه نرم افزاری تمیز را دوست دارید

در حالی که ما بیش از حد به MIUI انتقاد نمی کنیم و در مقایسه با سایر گوشی های شیائومی با اشکالات زیادی مواجه نمی شویم، تجربیات افراد دیگر ممکن است متفاوت باشد. مطمئناً به اندازه iOS یا اندروید استوک تمیز یا روان نیست، بنابراین اگر به این سطح از سادگی می‌خواهید، بهتر است از شیائومی اجتناب کنید.

 

اگر دست‌های کوچک‌تری دارید،

ممکن است در دسترسی به اسکنر اثر انگشت شیائومی 11 تی پرو یا استفاده از دستگاه تنها با یک دست مشکل داشته باشید. گوشی‌های کوچک‌تری در بازار وجود دارند که ممکن است برای شما مناسب‌تر باشند، مگر اینکه با این کار مشکلی نداشته باشید.

 

شما برای مدت زمان طولانی از آن استفاده خواهید کرد

. در غیر این صورت برای دوره های طولانی تری انرژی زیادی مصرف می کند، اگرچه خرید یک کولر می تواند این مشکل را جبران کند.


 

wocerem783
wocerem783

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋