wocerem783

wocerem783

 ۱ نفر را دنبال می کند

بررسی قابلیت‌های تبلت S۸ Ultra سامسونگ

 

بررسی Samsung Galaxy Tab S8 Ultra: سخت افزار خیره کننده، اما اندروید آن را عقب نگه می دارد

در نگاه اول به نظر می رسد گلکسی تب اس 8 اولترا یکی از بهترین تبلت های سامسونگ است که تا کنون ساخته شده است. این شرکت در سال 2022 همه چیز را برای خط تولید تبلت خود تغییر داده است. برای اولین بار، سه مدل از تبلت پرچمدار خود را برای سال عرضه کرده است. نوع «Ultra» که قبلاً به گوشی‌های هوشمندش محدود می‌شد، اکنون به سری Galaxy Tab S راه یافته است.

 

گلکسی تب اس 8 اولترا جدید سامسونگ بزرگترین، جسورترین و بهترین تبلتی است که تا به حال ساخته شده است. این یک قطعه سخت افزار دوست داشتنی است، اما تنها تعدادی می توانند آن را توجیه کنند.

 

گلکسی تب اس 8 اولترا یک دستگاه کاملاً دلخراش است. این بزرگترین و قدرتمندترین تبلت سامسونگ است. پشتیبانی از قلم S و بهبودهای بهره وری مرتبط وجود دارد تا این بهترین گزینه برای کاربران قدرتمند باشد.

 

آیا واقعاً به تمام وعده هایی که سامسونگ می دهد عمل می کند؟ این همچنین گران‌ترین تبلت پرچمدار سامسونگ است، بنابراین آیا این تبلت قیمت را توجیه می‌کند؟ این چیزی است که ما در این بررسی Galaxy Tab S8 Ultra باز خواهیم کرد.

 

اشتباه نکنید، Galaxy Tab S8 Ultra یک تبلت بزرگ است. این تبلت با نمایشگر 14.6 اینچی و ابعاد 326.4 در 208.6 در 5.5 میلی متری، حضور چشمگیری دارد. چالشی که سامسونگ داشت این بود که این ردپای بزرگ را با طرحی که این دستگاه ممتاز شایسته آن است، متعادل کند.

 

ساختار تمام فلزی یکپارچه و پروفیل باریک به ایجاد این تعادل کمک می کند. تناسب و پرداخت استثنایی است. به نظر می رسد تبلت ممتازی است که انتظار دارید باشد. استفاده از آن با یک دست، به خصوص با قلم S، فقط به دلیل ردپای عظیم و وزن 726 گرمی آن می تواند کمی ترسناک باشد.

 

نمی‌توانید متوجه شوید که این تبلت قرار بود با صفحه‌کلید Pro Book Cover خود استفاده شود. پایه پایه محکمی برای آن فراهم می کند و واقعاً به شما امکان می دهد بهترین تجربه کاربری را از آن به دست آورید.

 

محل قرارگیری دکمه ها در سمت راست قاب احساس آشنایی دارد. همچنین یک اسلات کارت microSD در پایین در کنار درگاه USB-C وجود دارد. جک 3.5 میلی متری هدفون وجود ندارد، بنابراین یکی از هدفون های بی سیم سامسونگ را انتخاب کنید. تنظیمات دوربین در پشت در کنار یک نوار مغناطیسی برای قلم S قرار دارد.

 

نمایش و صدا

 

اکنون، اینجاست که Galaxy Tab S8 Ultra واقعاً خودش را نشان می دهد و دقیقاً دلیل استفاده از آن یک تبلت لذت بخش است. صفحه نمایش 14.6 اینچی WQXGA+ Super AMOLED دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. حاشیه‌ها نسبت به تبلت‌های پرچمدار سامسونگ باریک‌تر هستند و تجربه تماشایی واقعاً فراگیر را به شما می‌دهند.

 

این اولین بار است که ما یک صفحه نمایش ناچ بر روی تبلت سامسونگ داریم. این یکی از دلایل باریک بودن حاشیه هاست. بریدگی به خودی خود بسیار کوچک است و اصلاً مانعی به نظر نمی رسد. حسگر اثر انگشت نیز در نمایشگر تعبیه شده است.

 

صفحه نمایش خود زیبا و روشن با رنگ های زنده است. این فقط یک محتوای لذت بخش در این صفحه نمایش بزرگ است. صفحه نمایش بزرگ املاک نیز برای بهره وری عالی است. می توانید چندین برنامه را همزمان باز کنید و به راحتی بین آنها بپرید.

 

سامسونگ این تبلت را به بلندگوهای چهارگانه تنظیم شده توسط AKG مجهز کرده است. آنها آنقدر بلند و واضح هستند که در آزمایش ما هرگز نیازی به استفاده از آنها با صدای کامل احساس نکردیم. اساساً هیچ اعوجاج یا شکستی در صدا وجود ندارد و شما یک تجربه صوتی سطح بالا را تضمین می کنید.

 

کارایی

Galaxy Tab S8 Ultra با جدیدترین چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این بیشتر از چیزی است که در اکثر لپ‌تاپ‌های این رنج قیمت دریافت می‌کنید. در برخی سطوح، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد Galaxy Tab S8 Ultra جایگزینی برای لپ تاپ باشد، اما صرفاً مشخصات، لپ تاپ را نمی سازد.

 

در اینجا قدرت بیشتری نسبت به آنچه که باید انجام دهید وجود دارد. گلکسی تب اس 8 اولترا، از اجرای بازی‌های سنگین گرفته تا انجام چند کار جدی، می‌تواند بدون عرق کردن از پس همه آن برآید. این نرم افزار به خوبی بهینه شده است و رابط کاربری بسیار خوبی دارد.

 

پلتفرم DeX سامسونگ از تمام این قدرت نهایت بهره را می برد. با این حال، DeX هنوز با جایگزینی ویندوز فاصله دارد، بنابراین واقعا نمی تواند جای لپ تاپ شما را بگیرد.

دوربین ها

هیچکس برای دوربینش تبلت نمیخرد. آنها فقط آنجا هستند. گلکسی تب اس 8 اولترا دارای سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در پشت و سنسور 6 مگاپیکسلی فوق عریض و فلاش LED است. آنها عکس هایی با کیفیت خوب با بازتولید رنگ مناسب می گیرند. انتظار هیچ عملکرد پیشگامانه ای در نور کم نداشته باشید و حتی عکس های فوق عریض نیز کمی ضعیف هستند. پس دوباره، دوربین ها واقعا چیزی نیستند که این تبلت ها را می فروشند.


 

یکی از عناصر منحصر به فرد گلکسی تب اس 8 اولترا این است که دارای دو دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی در ناچ است. اینها حسگرهای عریض و فوق عریض با فناوری قاب‌بندی خودکار هستند که هنگام تماس ویدیویی واقعاً مفید هستند. به طور خودکار دوربین را حرکت می دهد تا شما را در کادر نگه دارد.

 

نرم افزار

سامسونگ گلکسی تب اس 8 اولترا را با اندروید 12 و همچنین رابط کاربری One UI 4.1 عرضه می کند. اندروید محدودیت‌های اساسی خاصی در تبلت‌ها دارد و ممکن است در زمان مناسب با اندروید 12L برطرف شود ، اما تا زمانی که این اتفاق نیفتد، باید به آنچه به دست می‌آوریم بسنده کنیم.

 

One UI برای تبلت به خوبی بهینه شده است و این کمک زیادی به تجربه کاربر می کند. سامسونگ برای کمک به بهره وری بیشتر کاربران، برنامه های بومی خود را بهبود بخشیده است. ویژگی هایی مانند پنجره چند فعال، تجربه انجام چند کار را در این تبلت افزایش می دهد.

 

از آنجایی که سامسونگ گلکسی تب اس 8 اولترا را به عنوان یک ابزار دائمی در تنظیمات کاری شما تصور می کند، ویژگی هایی مانند Samsung Flow واقعا کمک می کند. این به شما امکان می دهد تا فایل ها را بین رایانه لوحی و رایانه شخصی به طور یکپارچه انتقال دهید و علاوه بر دریافت اعلان های رایانه شخصی در رایانه لوحی و بالعکس.

 

Galaxy Tab S8 Ultra تضمین شده است که چهار ارتقاء سیستم عامل اندروید را دریافت کند . بنابراین تا اندروید 16 پشتیبانی می شود.

 

قلم s

قلم S برای استفاده حداکثری از Galaxy Tab S8 Ultra ضروری است. خیلی خوب است که قلم با تبلت ارسال می شود و ما مجبور نیستیم آن را جداگانه بخریم. قلم S در دست احساس خوبی دارد و بیشتر شبیه یک مداد واقعی است تا یک قلم.

 

هدف همیشه تکرار حس واقعی قلم به کاغذ بوده است و سامسونگ به دستیابی به آن بسیار نزدیک شده است. هر سکته مغزی هنگام نوشتن یا کشیدن، بدون دردسر و روان است. با اکشن‌های Air، پیمایش از طریق رابط کاربری نیز به یک نسیم تبدیل می‌شود.

 

چیزی که واقعاً تجربه S Pen را در این تبلت متمایز می کند اندازه صفحه نمایش است. با چنین بوم بزرگی برای کار، تنها محدودیتی که می توانید با قلم S ایجاد کنید، تخیل شماست.

 

باتری

با ظرفیت 11200 میلی آمپر ساعت، این بزرگترین باتری است که در یک تبلت پرچمدار سامسونگ دیده ایم. از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند اما شارژری در جعبه پیدا نمی کنید. ما تست شارژ Galaxy Tab S8 Ultra را با شارژر 45 واتی انجام دادیم و متوجه شدیم که دستگاه حتی سریعتر از زمان تخمینی سامسونگ شارژ می شود.

 

عمر باتری چیزی نیست که لازم باشد در مورد آن فکر کنید یا نگران آن باشید، مهم نیست که چقدر دستگاه را فشار می دهید. طول عمر آن بیش از اندازه کافی است تا شما را در روز کاری با مقدار زیادی باقی مانده برای روز بعد پشت سر بگذارید.

 

جمع بندی 

هنگامی که سامسونگ برای اولین بار خط تولید Tab S8 جدید را معرفی کرد، من در مورد امکان S8 Ultra هیجان زده بودم. با این حال، پس از یک ماه استفاده از این تبلت اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ، مشخص شد که گوگل باید نرم افزار اصلی خود را برای تبلت ها بهتر کند. سامسونگ برای بهینه سازی برنامه های خود برای تبلت ها سخت کار کرده است، اما همه توسعه دهندگان از صفحه نمایش بزرگ تبلت ها استقبال نکرده اند.

 

خود سخت افزار خیره کننده است و استفاده از نمایشگر هیولایی Super AMOLED با حداقل حاشیه بسیار لذت بخش بود. من عاشق این هستم که سامسونگ قلم S را نیز در جعبه دارد. پوشش صفحه کلید، در حالی که گران است، زمانی که در حالت لپ تاپ استفاده می شود بسیار عالی است و کلید کارآمد بودن در تبلت است. من همچنین دوست دارم که صفحه کلید را می توان برای بازی آسان و پخش ویدیو با پایه پایه لولایی جدا کرد. برای استفاده آسان از تبلت بسیار طولانی و بزرگ است (یادداشت برداری، خواندن کتاب الکترونیکی، مصرف معمولی محتوا)، و من هنوز از حسگر اثر انگشت روی صفحه متنفرم. همچنین به نظر می رسد که یک نسخه 5G برای بازار ایالات متحده وجود نداشته باشد.

 

اگر بتوانید از اندازه تبلت عبور کنید، من می‌توانم افرادی را ببینم که طراحی یا نقاشی می‌کنند و از قلم S و نمایشگر بزرگ لذت می‌برند. با این حال، نگهداری S Pen در پشت ممکن است بهینه نباشد، زیرا اگر تبلت را بدون استفاده از کیس روی میز قرار دهید، از کار می افتد و شارژ نمی شود.

 

wocerem783
wocerem783

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋