wocerem783

wocerem783

 ۱ نفر را دنبال می کند

Samsung Galaxy Tab S6 در مقابل S6 Lite: کدام تبلت برای شما مناسب است؟

 

 

در اینجا نحوه انتخاب بین تبلت های اندرویدی عالی سامسونگ آورده شده است.

Samsung Galaxy Tab S6یک انتخاب فوق العاده

گلکسی تب اس 6 یکی از بهترین تبلت هایی است که سامسونگ ارائه کرده است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 855 پشتیبانی می کند، با حداکثر 8 گیگابایت رم جفت می شود و دارای اسکنر اثر انگشت داخلی است، بنابراین هر آنچه را که می خواهید در اختیار شما قرار می دهد. و اگر می‌خواهید کارهایی را انجام دهید، می‌توانید قاب کیبورد سامسونگ را بردارید.

برای

نمایش بهتر

ذخیره سازی پایه بیشتر

اسکنر اثر انگشت داخلی

شامل S Pen است

در برابر

برچسب قیمت بالاتر

صفحه کلید باید جداگانه خریداری شود


 

Samsung Galaxy Tab S6 Lite

در حالی که چند ویژگی وجود دارد که در تبلت‌های مقرون به صرفه نمی‌توانید پیدا کنید - مانند قلم S و جک 3.5 میلی‌متری هدفون - در همین حد است. گلکسی تب اس 6 لایت برای کسانی طراحی شده است که فقط تبلت اندرویدی می خواهند و آیپد نمی خواهند.

 

برای:

ارزان تر

جک هدفون 3.5 میلی متری

شامل S Pen است

عمر باتری بهتر

 

در برابر:

صفحه نمایش کمی کوچکتر

حافظه و ذخیره سازی کمتر

بدون پوشش صفحه کلید

بدون پشتیبانی از Samsung DeX

 

از نقطه نظر طراحی دقیق، تفاوت زیادی در مقایسه Galaxy Tab S6 Lite با S6 وجود ندارد. با این حال، هنگامی که شروع به غواصی عمیق تر می کنید، تفاوت ها آشکار و آشکار هستند. اما چند دلیل وجود دارد که هر دوی این تبلت‌ها در رتبه‌ی دو تا از بهترین تبلت‌های سامسونگ قرار می‌گیرند قرار می گیرند .

 

Samsung Galaxy Tab S6 Lite در مقابل Tab S6: چرا Galaxy Tab S6 برتر است

سامسونگ تقریباً بازار تبلت‌های اندرویدی را درگیر کرده است. گوگل ظاهراً در حال حاضر منصرف شده است یا در حال کار روی چیزی در پس زمینه است. حتی گزینه های دیگری مانند هواوی و لنوو نیز نمی توانند تحمل کنند. این تب S6 را به یکی از بهترین تبلت های اندرویدی موجود تبدیل می کند.

 

تب S6 علیرغم عرضه در سال 2019، همچنان قدرتمند است. شما یک صفحه نمایش 10.5 اینچی Super AMOLED با وضوح 2560x1600 دریافت می کنید. تب اس 6 زیر کاپوت به همان چیپست اسنپدراگون 855 مجهز شده است که در سری گلکسی اس 10 و نوت 10 گنجانده شده بود.

گلکسی تب اس 6 بهترین چیزی را که سامسونگ در بازار تبلت ارائه می دهد ارائه می دهد.

سامسونگ این را با انتخاب بین 6 یا 8 گیگابایت رم، همراه با حداکثر 256 گیگابایت حافظه قابل ارتقا جفت کرده است. صحبت از این فضای ذخیره‌سازی، Tab S6 در مقایسه با Lite جای دیگری دارد، زیرا می‌توانید یک کارت microSD 1 ترابایتی را در مقایسه با Tab S6 Lite قرار دهید. قرار دهید ، که فقط به 512 گیگابایت حافظه محدود شده است.

 

در مورد طراحی، Tab S6 سبک تر، بزرگتر است و دارای چهار بلندگوی تنظیم شده توسط AKG است. همه اینها را در یک صفحه شیشه ای و آلومینیومی ساده با اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر دریافت می کنید. حتی یک آهنربای اختصاصی برای نگه داشتن قلم S شما در پشت S6 وجود دارد.

صحبت از قلم فوق العاده S Pen سامسونگ در جعبه شد، دیگر نیازی به رفتن به مسیر اپل و پرداخت هزینه بیشتر برای قلم نیست و همچنان به تمام ویژگی هایی که S Pen ارائه می دهد دسترسی خواهید داشت. در واقع، سامسونگ تصمیم گرفت تا زمانی را صرف طراحی مجدد قلم S Pen کند تا برای کاربران راحت‌تر باشد. برای ورودی های دقیق تر، نوک ظریف تری در انتهای آن وجود دارد و سامسونگ حتی تأخیر را بهبود بخشیده است. این کار هنگام نوشتن یادداشت یا طراحی با Tab S6 یا S6 Lite بسیار عالی خواهد بود.

 

آخرین تفاوت اصلی بین این دو از نظر مشخصات مربوط به دوربین ها است. یک سیستم دوربین دوگانه در پشت Tab S6 با یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک سنسور استاندارد 5 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض در Tab S6 Lite وجود دارد.

 

Samsung Galaxy Tab S6 Lite در مقابل S6: در مورد بهره وری چطور؟

 

Samsung Galaxy Tab S6:

نمایش دادن: 10.5 اینچی Super AMOLED

وضوح: 2560x1600

پردازنده: اسنپدراگون 855

حافظه: 6 گیگابایت / 8 گیگابایت

ذخیره سازی: 128 گیگابایت / 256 گیگابایت

پشتیبانی از کارت MicroSD: قابل ارتقا تا 1 ترابایت

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل

دوربین(های) عقب: 13 مگاپیکسل / 5 مگاپیکسل

بلندگوها: چهار AKG-Tuned

باتری: 7040 میلی آمپر ساعت

عمر باتری گزارش شده: 18 ساعت

ابعاد: 244.5 × 159.5 × 5.7 میلی متر

وزن: 420 گرم

دستگاه تشخیص اثرانگشت: در صفحه نمایش

جک هدفون N/A

پشتیبانی از قلم S

 


Samsung Galaxy Tab S6 Lite:

نمایش دادن: LCD 10.4 اینچی

وضوح: 2000x1200

پردازنده: اگزینوس 9610

حافظه: 4 گیگابایت / 6 گیگابایت

ذخیره سازی:  64 گیگابایت / 128 گیگابایت

پشتیبانی از کارت MicroSD:  قابل ارتقا تا 512 گیگابایت

دوربین جلو:  5 مگاپیکسل

دوربین(های) عقب: 8 مگاپیکسل

بلندگوها: دو AKG-Tuned

باتری: 7040 میلی آمپر ساعت

عمر باتری گزارش شده: 12 ساعت

ابعاد : 244.5 x 154.3 x 7.0 میلی‌متر

وزن: 467 گرم

دستگاه تشخیص اثرانگشت: N/A

جک هدفون: آره

پشتیبانی از قلم S: مشمول

 

 

وقتی صحبت از بهره وری به میان می آید، اگر «تجربه کامل» را می خواهید، قطعاً باید تب S6 استاندارد را در نظر بگیرید. در حالی که Tab S6 Lite یک جلد کتاب جدید دارد که به صورت مغناطیسی متصل می شود، به نظر می رسد که شما نمی توانید از همان جلد صفحه کلید استفاده کنید. درعوض، این تبلت هنوز برای تب S6 محفوظ است و یک بریدگی دیگر برای تبلت «اسب کار» اضافه می کند.

 

هر دوی این تبلت ها با قلم S Pen همراه هستند، اما اگر بخواهید بنشینید و «کار واقعی» را انجام دهید، چه؟ این دقیقاً همان کاری است که می توانید با Samsung DeX انجام دهید در Tab S6 انجام دهید، که همچنین دارای نرم افزار One UI 2.5 سامسونگ است. با Samsung DeX می‌توانید Tab S6 خود را به لپ‌تاپ با پشتیبانی کامل از ماوس، همراه با کاور صفحه‌کلید و قلم S تبدیل کنید.

 

انجام چند کار بسیار آسان است و به شما امکان می دهد سریع و آسان بین ویندوز و برنامه ها جابه جا شوید. این رابط مانند یک دسکتاپ سنتی با نمادهای خود سامسونگ به نظر می رسد، اما همچنان دسترسی به هر برنامه ای را که در خود تبلت دانلود کرده اید، فراهم می کند. این برای Galaxy Tab S6 عالی است، اما نه برای کسانی که بودجه کمی دارند و به دنبال یک ابزار بهره‌وری جدید با S6 Lite هستند.

 

Samsung Galaxy Tab S6 Lite در مقابل S6: S6 Lite در کجا برتری دارد؟

اگرچه واضح است که Tab S6 برای کسانی که یکی از قدرتمندترین تبلت‌های اندرویدی را می‌خواهند طراحی شده است، Tab S6 Lite حداقل در مقایسه با سایر تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار، بی‌تفاوت نیست. در جلو، یک پنل LCD 10.4 اینچی کمی کوچکتر با وضوح کمتر 2000x1200 دریافت خواهید کرد. هنوز هم باید به اندازه کافی واضح باشد تا از Netflix یا YouTube لذت ببرید، اما پنل LCD از نظر کیفیت کلی چیزهای زیادی را باقی می گذارد.

 

با کمال تعجب، سامسونگ ترجیح داد به جای چیزی شبیه به اسنپدراگون 660، چیپست اگزینوس 9610 خود ساخته خود را قرار دهد. با این حال، دستگاه های محبوب سامسونگ مانند گلکسی A50 از همان پردازنده قدرت می گیرند و به طرز شگفت آوری محکم هستند، بنابراین ممکن است تفاوتی را مشاهده نکنید.

 

علاوه بر این، Exynos 9610 با 4 یا 6 گیگابایت رم جفت شده است. در مورد فضای ذخیره سازی، شما 64 گیگابایت با مدل 4 گیگابایتی یا 128 گیگابایت با نسخه 6 گیگابایتی دریافت خواهید کرد. همانطور که قبلا ذکر شد، Tab S6 Lite دارای یک اسلات کارت microSD است که تا یک کارت 512 گیگابایتی را پشتیبانی می کند.

 

در حالی که هر دو گلکسی تب اس 6 لایت و تب اس 6 دارای باتری 7040 میلی آمپر ساعتی یکسانی هستند، بر کسی پوشیده نیست که نمایشگرهای AMOLED انرژی بالایی دارند. با گنجاندن یک پنل LCD کمی کوچکتر، می توانید فقط کمی آب بیشتری از تبلت خود بگیرید.

 

یکی دیگر از مزایای بزرگ برای دارندگان بالقوه Tab S6 Lite وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون است. سال‌ها پیش‌بینی می‌شد و نوشته روی دیوار بود، اما جک هدفون متعلق به گذشته است. اما هنوز همه افراد به قطار بلوتوث نپریده اند، بنابراین گنجاندن جک هدفون یک افزونه خوشایند است.

 

Samsung Galaxy Tab S6 Lite در مقابل S6: کدام تب S6 برای شما مناسب است؟

 

ما نه چندان کمی به این واقعیت اشاره کرده ایم که Tab S6 از هر نظر فقط یک جانور است. شما همان طراحی شیک، اسکنر اثر انگشت، سیستم دوربین بهتر و عملکرد بهتر را در سراسر صفحه خواهید داشت.

 

این حتی با در نظر گرفتن ویژگی های مختلف مانند Samsung DeX نیست که عملا تب S6 شما را به یک لپ تاپ تبدیل می کند. حتی با وجود همان باتری 7040 میلی آمپر ساعتی که در هر دو مورد استفاده قرار می گیرد، Tab S6 بهینه سازی بهتری برای کاهش 18 ساعت استفاده دارد.

 

Tab S6 Lite برای کسانی است که یا از چیزی مانند Galaxy Tab S4 می آیند یا کسانی که سینک آشپزخانه را نمی خواهند. مقرون به صرفه است، دارای قلم S است، چند لوازم جانبی مفید دارد (به عنوان مثال جلد کتاب)، و به اندازه کافی برای مصرف رسانه عملکرد خوبی دارد. با 12 ساعت عمر باتری، این باید برای گذراندن روز کافی باشد. با استفاده از پنل LCD، این دستگاه انرژی زیادی مصرف نمی کند، اما کیفیت را فدای این فرآیند خواهید کرد. با این وجود، Tab S6 Lite یک تبلت قوی برای کسانی است که فقط تبلت اندرویدی پایه را با قلم S می خواهند.

 

با این حال، اگر می‌خواهید بهترین تبلت اندرویدی را بخرید، تب S6 را تهیه کنید. و اگر می‌خواهید تلاش کنید و بدون اینکه به لپ‌تاپ یا رایانه رومیزی خود بروید، کارتان را انجام دهید، گزینه‌ای بی‌معنی است.

 

wocerem783
wocerem783

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋