wocerem783

wocerem783

 ۱ نفر را دنبال می کند

10 مورد از بهترین گوشی های هواوی در 2022

بهترین گوشی های هواوی 2022: هواوی کامل خود را پیدا کنید

اگر به دنبال برخی از بهترین تلفن های دوربین دار هستید ، بهترین گوشی های هواوی با این مختصر مطابقت دارند. علاوه بر این، آنها شیک و قدرتمند هستند. 

گرفتن؟ از زمان ممنوعیت تجارت از سوی دولت ایالات متحده، جدیدترین تلفن‌های هوآوی نمی‌توانند خدمات Google Mobile را اجرا کنند و حتی فروشگاه Google Play را ندارند. این یک مسئله بزرگ برای بسیاری از افرادی است که در بازارهای غربی زندگی می کنند و به سایر گوشی های هوشمند اندرویدی که این قابلیت را ارائه می دهند عادت دارند. 

این بدان معناست که این تلفن ها معمولاً در ایالات متحده نیز در دسترس نیستند. در حالی که هواوی شروع به ارائه سیستم عامل خود به نام HarmonyOS 2 کرده است، اما واقعاً مشکل را حل نمی کند.

اوضاع هم پیچیده تر می شود. جدیدترین پرچمداران این شرکت مانند Huawei P50 و Huawei P50 Pro با وجود عرضه در چین در آگوست 2021 در بسیاری از مناطق در دسترس نیستند. اگر یکی از بهترین گوشی های هواوی را می خواهید، ممکن است لازم باشد صبور باشید و مصالحه کنید، اما چند گوشی عالی برای انتخاب وجود دارد.


Huawei P30 Pro

Huawei P30 Pro بهترین گوشی هواوی است که می توانید در حال حاضر بخرید. همچنین یکی از بهترین تلفن‌هایی است که در زمینه عکاسی از آن استفاده کرده‌ایم، با دوربین‌های P30 Pro که بخش واقعی مهمانی P30 Pro است، زوم فوق‌العاده خوب 5x و 10x را ارائه می‌کند، و زوم دیجیتال 50x با آن شما را دیوانه‌وار به اجسام دور نزدیک می‌کند. در فاصله. قابلیت های نور کم آن نیز درجه یک است.

صفحه نمایش بزرگ 6.47 اینچی در P30 Pro ممکن است «فقط» وضوح Full HD+ داشته باشد، اما روشن، شفاف و رنگارنگ است که یک بوم عالی برای برنامه ها و بازی های شما ارائه می دهد.

وقتی صحبت از تمام شدن آب P30 Pro به میان می آید، جای نگرانی نیست، عمر باتری در اینجا عالی است. ما مرتباً با 30 درصد یا بیشتر در مخزن به پایان روز می رسیدیم.

P30 Pro نه تنها استاندارد جدیدی را برای هواوی ایجاد می کند، بلکه استاندارد جدیدی را برای کل صنعت موبایل ایجاد می کند. دوربین های آن کاملاً شگفت انگیز هستند، طراحی چشم نواز و قدرت فراوان است. این یک گوشی هوشمند پرچمدار واقعی است.


Huawei Mate 20 Pro

Huawei Mate 20 Pro یک گوشی همه جانبه درخشان است که ترکیبی از طراحی، قدرت و عملکرد را با چند قطعه مهمانی نیز ارائه می دهد.

این گوشی بر روی P20 و P20 Pro عالی ساخته شده است که صفحه نمایش بیشتری را ارائه می دهد، دوربین های سه گانه عقب بهبود یافته و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش را ارائه می دهد.

Mate 20 Pro دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.39 اینچی است که فضای زیادی را برای بازی و فیلم در اختیار شما قرار می دهد و وضوح QHD و پشتیبانی از HDR10 تضمین می کند که همه چیز عالی به نظر می رسد. هر چند یک بریدگی عریض در بالای نمایشگر وجود دارد.

همچنین دارای سه دوربین در پشت است که از لنزهای عالی 40 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و 8 مگاپیکسلی تله فوتو P20 Pro استفاده می کند - اما سنسور سوم جدید است. این یک دوربین فوق‌العاده 16 مگاپیکسلی است که به شما امکان می‌دهد حتی بیشتر از محیط اطراف خود را در هر عکس جمع کنید.

میت 20 پرو یک گوشی با امکانات کامل با قیمتی کامل است - حتی ترفندهایی دارد که در جای دیگر نخواهید دید و مشخصات قدرتمندتری نسبت به اکثر رقبای خود دارد.

 

Huawei P30

Huawei P30 صفحه نمایش کوچکتری نسبت به P30 Pro دارد و فقط با سه دوربین پشتی و حداکثر زوم 30 برابری کار می کند، اما همچنان یکی از بهترین گوشی های هواوی در جهان است.

P30 با صفحه نمایش 6.1 اینچی کمی راحت تر از برادر بزرگترش در دست مدیریت می شود و با صفحه نمایش Full HD و رنگ های فراوان، صفحه نمایش برتر گوشی هوشمند است. می‌توانید انتظار داشته باشید که عمر باتری بسیار خوبی را از Huawei P30 داشته باشید، به طوری که این گوشی اغلب با یک بار شارژ بدون مشکل، یک روز و نیم دوام می‌آورد.

در حالی که سه دوربین در پشت به خوبی چهار دوربین P30 Pro نیستند، اما همچنان تجربه عکسبرداری چشمگیری را با زوم 5x، 10x و 30x و توانایی های عالی در نور کم ارائه می دهند.

انبوهی از قدرت، یک جک هدفون مفید (چیزی که Pro نمی تواند به آن ببالد) و یک فرم فاکتور قابل کنترل تر برای استفاده با یک دست وجود دارد. و البته کمی هم ارزان تر است

Huawei P50 Pro

هواوی P50 Pro ظاهر و احساسی عالی دارد. اندازه ایده آل، دارای یک سطح فلزی صیقلی است که اثر انگشت را به خود جذب می کند اما زیبا به نظر می رسد. صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED به این معنی است که برای تماشای فیلم با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز ایده‌آل است و تضمین می‌کند که می‌تواند با صحنه‌های متحرک سریع سازگار باشد.

از نظر مشخصات، با چیپست اسنپدراگون 888 نیز قدرتمند است. مجموعه ای از چهار دوربین لایکا مجهز به هوش مصنوعی با دوربین اصلی عریض با سنسور 50 مگاپیکسلی به این معنی است که برای گرفتن تصاویر زیبا عالی است.

تنها نقطه ضعف در اینجا این است که مدیریت رنگ با لنزهای فوق عریض و لنز تله فوتو کمی ناقص است، اما برای یک عکس معمولی، لذت بخش است.


Huawei Mate 40 Pro

هواوی میت 40 پرو که به راحتی یکی از بهترین گوشی‌های دنیا از نظر سخت‌افزاری است، از کمبود برنامه‌های گوگل و پلی استور رنج می‌برد، اما اگر به سادگی عکس‌های عالی و صفحه نمایشی زیبا می‌خواهید، این گوشی برای شما مناسب است. 

به لطف طراحی خمیده‌اش که حس فوق‌العاده‌ای دارد، کاملاً در دست شما قرار می‌گیرد و تقریباً با هر چیزی که به سمت آن پرتاب می‌کنید با اشتیاق برخورد می‌کند. از نظر عکاسی، عکس‌های خارق‌العاده‌ای می‌گیرد و طیف گسترده‌ای از ابزارها برای بهبود بیشتر آن‌ها دارد.

با این حال، با عدم پشتیبانی از برنامه های Google، شما با محدودیت هایی که می توانید در این گوشی دانلود کنید، محدود خواهید شد و به نظر می رسد محدود بودن آن نسبتاً گران است. 

 

Huawei P40 Pro

گوشی هواوی پی 30 پرو از بسیاری جهات ارتقا یافته است، با دوربین چهار لنز فوق العاده، عمر خارق العاده باتری 4200 میلی آمپر ساعتی آن، و طراحی شیک، با شیشه خمیده در هر چهار لبه جلو.

شما همچنین قدرت پرچمدار را از چیپست Kirin 990 P40 Pro دریافت می کنید، به علاوه صفحه نمایش عالی با نرخ تازه سازی 90 هرتز بالا.

پس چرا این بهترین گوشی هواوی نیست؟ زیرا مانند سایر گوشی‌های اخیر هوآوی فاقد خدمات Google Mobile است، به این معنی که برنامه‌های گوگل (مانند نقشه) و مهمتر از آن دسترسی به فروشگاه Google Play وجود ندارد. بنابراین باید برنامه های خود را از جای دیگری دریافت کنید و انتخاب محدودتر است.

به این ترتیب، Huawei P40 Pro خود را در موقعیت ناخوشایندی می‌بیند که نسبت به نسل قبلی خود گوشی کمتری باشد. اما سخت‌افزار عالی است، بنابراین اگر می‌توانید بدون Google در تلفن خود زندگی کنید، هنوز هم ارزش بررسی دارد.

 

Huawei P40

اگر می‌خواهید طراحی سخت‌افزاری و دوربین‌های جامد سری P40 را دنبال کنید، اما همچنان محتاط هستید که از سرویس‌های Google Mobile پشتیبانی نمی‌کنند، ممکن است بخواهید به سراغ این P40 معمولی بروید، زیرا ارزان‌تر از Pro و Pro Plus است.

خبری از شارژ بی سیم یا نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا نیست، اما طراحی یکی از بهترین های موجود در بازار است و راه اندازی دوربین سه گانه عکس ها و فیلم های خیره کننده ای می گیرد. چیپست Kirin 990 آماده 5G است و عمر باتری باورنکردنی است.


Huawei Mate 30 Pro

هواوی میت 30 پرو یکی از اولین قربانیان ممنوعیت هواوی بود - بنابراین هیچ برنامه Google در این گوشی وجود ندارد و دسترسی به فروشگاه Google Play وجود ندارد.

اگر بتوانید نرم افزارهای محدود را پشت سر بگذارید، سخت افزار بسیار خوبی در اینجا وجود دارد، از جمله نمایشگر آبشاری لبه به لبه خیره کننده، عمر باتری عالی از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن، و دوربین چهار لنز عالی، که از اکثر رقبای خود بهتر عمل می کند. موقعیت های کم نور

هواوی میت 30 پرو نیز دارای چیپست مشابه با هواوی پی 40 پرو است، بنابراین عملکرد مشابه است و اکثر ویژگی های پرچمدار دیگر مانند مقاومت در برابر آب و شارژ بی سیم را در خود جای داده است.

 

Huawei P40 Pro Plus

این گوشی تا حدودی به خوبی P40 Pro است و با دوربین‌های حتی بهتر قدم‌های بیشتری را طی می‌کند. ما فکر می‌کنیم که بهترین سیستم دوربین را در هر گوشی هوشمندی در سال 2020 دارد، با برخی قابلیت‌های نفس‌گیر که آن را از بسیاری از دوربین‌های کامپکت مستقل موجود در بازار بالاتر می‌برد.

این دوربین می‌تواند عکس‌های تثبیت‌شده نوری با زوم ۱۰ برابری بگیرد و رویای یک عکاس است. اما بدون دسترسی به فروشگاه Google Play و برنامه‌ها و سرویس‌های Google، استفاده روزانه برای همه افراد به جز افراد دارای فناوری یا صبور به میزان قابل توجهی با مشکل مواجه می‌شود.

این بدان معناست که تلفن با حساب Gmail شما خوب بازی نمی کند، با برنامه های شخص ثالث مانند Uber که از Google Maps استفاده می کنند کار نمی کند و به هیچ یک از ابزارهای پوشیدنی Wear OS متصل نمی شود. اگرچه P40 Pro Plus بهترین دوربین‌ها، 5G و عمر باتری عالی را در خود جای داده است، P40 Pro Plus به ویژه در قیمت پیشنهادی، فروش سختی دارد


Huawei P30 Lite

هواوی پی 30 لایت علیرغم وجود P30 در نام خود، نه با سایر محصولات قابل مقایسه است و نه یک پرچمدار. در عوض یک میان رده است، اما کاملاً خوب است.

برای یک چیز، به نظر می رسد خوب است، با طراحی پشت شیشه ای که شبیه به Huawei P30 است، تا بریدگی در جلو.

همچنین صفحه‌نمایش خوبی مشابه برادر گران‌تر خود دارد، زیرا صفحه‌نمایش 6.15 اینچی با رزولوشن 1080 در 2312 با تراکم پیکسلی حدود 415 پیکسل در هر اینچ دارد.

به علاوه دارای قفل باز کردن چهره، دوربین پشتی با لنز سه گانه، چیپست هشت هسته ای و 4/6 گیگابایت رم است. با این حال، این یک چیپست میان رده است و به خوبی آنهایی نیست که برخی جایگزین های مشابه قیمت دارند.

به طور کلی، این یک گوشی میان رده جامد است، اما تلاش برای گفتن اینکه این گوشی به خانواده دو دستگاه دیگر P30 تعلق دارد، کمی کشش به نظر می رسد.

wocerem783
wocerem783

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋