web farsi

web farsi

اطلاعات خوب در مورد همه چیز
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مزایای داشتن دی وی ار و کاربرد های آن ؟

DVR چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه دی وی ار اساساً رایانه هایی هستند که محتوای ضبط شده را مستقیماً از ارائه دهنده تلویزیون ذخیره می کنند. شرکتهایی مانند ابتدا واحدهای جداگانه ای را طراحی کردند که برای کار با جعبه های تنظیم بالا طراحی شده اند.

امروزه اکثر ارائه دهندگان کابل و ماهواره جعبه تنظیماتی را ارائه می دهند که شامل DVR ها به عنوان یک افزونه برتر برای مشتریان است ، اگرچه هنوز تعداد معدودی از شرکت ها واحدهای مستقل را ارائه می دهند. می توانید همزمان چندین نمایش ضبط کنید و همزمان نمایش دیگری را تماشا کنید ، یا ضبط های خود را زودتر از موعد تنظیم کنید. حتی بهتر ، استفاده از Wi-Fi برای استفاده از این فناوری ضروری نیست ، بنابراین لازم نیست نگران قطع شدن اینترنت در اواسط ضبط یک برنامه باشید.

مزایای داشتن DVR چیست؟

نقطه اصلی فروش خدمات DVR انعطاف پذیری و راحتی است. با پخش همزمان بسیاری از شبکه ها از تعداد زیادی نمایش یا فیلم با کیفیت ، دانستن اینکه چه چیزی را تماشا کنید اغلب دشوار است. DVR ها به شما امکان ضبط نشان می دهند که با برنامه های دیگر مغایرت دارد بنابراین نیازی به انتخاب ندارید.

سرویس DVR دیجی ویرا به شما امکان می دهد ضبط ها را از پیش تعیین کنید تا هرگز اپیزودی از درام یا کمدی مورد علاقه خود را از دست ندهید.

مسلماً محبوب ترین ویژگی DVR توانایی مکث در تلویزیون زنده و عقب یا سریع جلو رفتن است. این بدان معناست که شما هرگز لحظه ای از بازی بزرگ (یا هر چیز دیگری) را از دست نخواهید داد ، حتی اگر زنگ خانه به صدا در بیاید یا کودک گریه کند. همچنین می توانید از تبلیغات تجاری یا سایر قسمت های نمایش که نمی خواهید دیدن کنید چشم پوشی کنید.

سرویس DVR به شما امکان می دهد ضبط ها را از پیش تعیین کنید تا هرگز اپیزودی از درام یا کمدی مورد علاقه خود را از دست ندهید. اکثر ارائه دهندگان خدمات کابلی و ماهواره ای به شما امکان می دهند از طریق رایانه ها ، تلفن های هوشمند و رایانه لوحی خود ضبط کنید و برنامه ریزی را حتی راحت تر کنید. علاقه مندان به ورزش این ویژگی را دوست دارند زیرا می توانند هر بازی را که از دست می دهند ضبط کنند اما با این وجود از فضای اتاق نشیمن خود برجسته سازی ها را تماشا می کنند.

معایب سرویس DVR چیست؟

یکی از معایب اصلی سرویس DVR هزینه اضافی آن است. ارائه دهندگان کابل و ماهواره معمولاً برای خدمات DVR هزینه ماهیانه و همچنین اجاره اجزای set-top box را می گیرند. بسته به نوع سرویس و موقعیت مکانی شما می توانید هر ماه از 10 تا 30 دلار بیشتر برای خدمات DVR پرداخت کنید. با این حال ، با افزایش تقاضا برای DVR ، بسیاری از ارائه دهندگان هنگام ثبت نام مشتریان ، نرخ تخفیف را برای تجهیزات و خدمات ارائه می دهند.

منبع : دی وی ار دیجی ویرا

web farsi
web farsi اطلاعات خوب در مورد همه چیز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋