علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نیسان روگ PHEV معرفی شد؛ میتسوبیشی اوتلندر در ظاهری جدید

نیسان روگ PHEV معرفی شد؛ میتسوبیشی اوتلندر در لباسی جدید

نیسان روگ PHEV در دو تیپ SL و پلاتینیوم عرضه خواهد شد.

نیسان برای بازار آمریکا، مدل جدید روگ پلاگین هیبریدی را معرفی کرده است. این خودرو که در بازارهای آسیایی و اروپایی با نام نیسان ایکس تریل شناخته می‌شود، به هیچ عنوان محصولی از نیسان نیست. این خودرو در واقع میتسوبیشی اوتلندر PHEV جدید است که تنها ظاهر متفاوتی نسبت به محصول میتسوبیشی را به نمایش می‌گذارد.

ماسکی به سبک نیسان

نیسان روگ پلاگین هیبریدی از زبان طراحی جدید این شرکت بهره می‌برد تا نسبت به میتسوبیشی اوتلندر متمایز باشد. نوار کرومی و تزئینات براق را در جلوپنجره این خودرو می‌بینیم. چراغ‌های عقب نیز توسط یک نوار مشکی به یکدیگر متصل شده‌اند که نام برند نیسان روی آن قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا نیسان ایکس تریل PHEV پس از آمریکا در سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

ایکس تریل

آینه‌ای از اوتلندر قدیمی‌تر

برخلاف نمای خارجی، نمای داخلی نیسان روگ PHEV کپی کاملی از میتسوبیشی اوتلندر PHEV فعلی به حساب می‌آید. به جز نشان روی فرمان، همه چیز شبیه به اوتلندر است. حتی روکش‌ صندلی با دوخت‌های لوزی شکل نیز حفظ شده‌اند. صفحه نمایش ۹ اینچی سیستم سرگرمی و کنسول مرکزی متعلق به نسل قبل را در روگ پلاگین هیبرید خواهیم دید. درهمین‌حال، اوتلندر پلاگین هیبریدی جدید با کنسول متفاوت و نمایشگر تبلتی ۱۲.۳ اینچی عرضه می‌شود.

کابین

امکانات و تیپ‌های نیسان روگ PHEV

نیسان روگ PHEV در دو تیپ SL و پلاتینیوم عرضه خواهد شد. تیپ SL نسخه پایه این خودرو است. این تیپ به نمایشگر ۹ اینچی سیستم سرگرمی، کلاستر ۱۲.۳ اینچی، هدآپ دیسپلی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، گرمکن صندلی‌های جلو، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تهویه دوکاناله و دستیارهای رانندگی سطح دوم مجهز است.

در تیپ پلاتینیوم، امکانات بیشتری به خودرو اضافه می‌شوند. این تجهیزات شامل سانروف پانوراما، گرمکن فرمان و صندلی‌های ردیف دوم، سیستم تهویه سه کاناله و سیستم صوتی Bose با ۹ بلندگو می‌شوند.

قلب تپنده میتسوبیشی

نیسان ایکس تریل پلاگین هیبریدی به‌صورت استاندارد با سیستم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. بخش فنی این خودرو شامل موتور بنزینی ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با چرخه اتکینسون است که وظیفه شارژ باتری ۲۰ کیلووات ساعتی را برعهده دارد. دو موتور الکتریکی نیز چرخ‌ها را به حرکت در می‌آورند.

نیسان روگ PHEV

خروجی کلی سیستم هیبریدی میتسوبیشی اوتلندر و نیسان روگ، به ۲۵۱ اسب‌بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. برد تمام برقی این خودرو ۶۱ کیلومتر است. فروش این خودرو از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋