علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

AirPods Max جدید اپل با پشتیبانی از USB-C و رنگ های جدید معرفی شد

ایرپاد مکس جدید اپل با پشتیبانی از USB-C و رنگ‌های تازه معرفی شد

این هدفون با قیمت ۵۴۹ دلار در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) به صورت رسمی به بازار عرضه می‌‎شود.

درحالی‌که پیش‌ازاین احتمال داده شده بود که نسخه ارتقا یافته ایرپاد مکس در رویداد It's Glowtime اپل معرفی نمی‌شود، اما اپل در این رویداد از نسخه جدید این هدفون با پشتیبانی از USB-C رونمایی کرد. ایرپاد مکس پیش‌تر با پورت لایتنینگ روانه بازار شده بود.

بنا بر اعلام اپل، کاربران هم اکنون می‌توانند پیش سفارش خود برای ایرپاد مکس جدید را ثبت کنند. این هدفون با چند رنگ متنوع و قیمت ۵۴۹ دلار قابل سفارش است و از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) نیز به بازار عرضه می‌شود.

سایر مشخصات و رنگ‌های ایرپاد مکس جدید

ایرپاد مکس جدید

استفاده از پورت USB-C به‌جای پورت لایتنینگ مهم‌ترین تغییر ایرپاد مکس جدید است. این تغییر به‌نوعی تکمیل‌کننده مهاجرت اپل به پورت USB-C در محصولات خود است. آیفون‌های سری ۱۵ اولین سری از آیفون‌های اپل بودند که با پورت USB-C روانه بازار شدند.

ایرپاد مکس هم اکنون در رنگ‌های جدید استار لایت (سفید)، مید نایت، بنفش، نارنجی و آبی در دسترس مشتریان است. از جمله دیگر قابلیت‌های افزوده شده به این هدفون می‌توان به صدای شخصی‌سازی شده اشاره کرد. البته برخی قابلیت‌های مهم ایرپاد پرو 2 مانند نویز کنسلینگ بهبودیافته و قابلیت Adaptive Audio برای ایرپاد مکس ارائه نشده است.

ایرپاد مکس جدید اپل از یک تراشه H۱ سفارشی نیز بهره می‌برد که می‌تواند با یک ضربه به دستگاه کاربر وصل شود یا حتی به‌صورت اتوماتیک به منبع صدا سوئیچ کند. پشتیبانی از دستیار صوتی سیری و Find My به همراه قابلیت‌های تشخیص سر و اشتراک‌گذاری صدا بین دو مجموعه ایرپاد با یک آیفون یا آیپد از جمله دیگر قابلیت‌هایی هستند که در ایرپاد مکس وجود دارند.

اپل همچنین ادعا می‌کند که باتری ایرپاد مکس می‌تواند در حالت فعال‌بودن نویز کنسلینگ یا Transparency mode حدود ۲۰ ساعت دوام بیاورد. همچنین ادعا شده است که این هدفون با فقط ۵ دقیقه شارژ می‌تواند امکان ۱.۵ ساعت شنیدن موسیقی را برای کاربران فراهم کند.

اسپانسر رویداد معرفی آیفون ۱۶ دیجیاتو، میلی‌گلد است؛ میلی؛ اپلیکیشن خرید و فروش طلای آب شده

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋