برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اپل کابل USB-C را از جعبه AirPods 4 حذف کرد

اپل کابل USB-C را از جعبه ایرپاد ۴ حذف کرد

کابل USB-C همچنان در جعبه ایرپاد مکس و سایر محصولات اپل یافت می‌شود.

اپل در رویداد It's Glowtime شب گذشته خود از دو نسخه جدید ایرپاد ۴ رونمایی کرد. این سری از ایرپادها قرار است جایگزین ایرپاد ۲ و ۳ شوند. اما اکنون خبر رسیده است که اپل کابل USB-C را از جعبه ایرپادهای جدید خود حذف کرده است.

بنابر گزارش 9to5mac، ایرپاد ۴ اپل در دو نسخه در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد که نسخه گران‌تر با فناوری نویز کنسلینگ فعال روانه بازار می‌شود. از جمله دیگر ارتقاهای ایرپادهای جدید می‌توان به طراحی جدید و بهبود کیفیت صدا اشاره کرد. اما خبر شاید ناخوشایند این است که اپل کابل USB-C را از جعبه ایرپاد ۴ حذف کرده است.

کابل USB-C از جعبه ایرپاد 4 حذف شده است

اپل کابل USB-C را از جعبه ایرپاد ۴ حذف کرد

البته این خبر توسط اپل طی رویداد شب گذشته اعلام نشد، اما سایت این شرکت حذف کابل USB-C از جعبه ایرپادهای جدید را تأیید می‌کند. صفحه مقایسه ایرپادها در وب‌سایت اپل اکنون شامل اطلاعیه‌ای است که به مشتریان اعلام می‌کند کابل شارژ USB-C به‌صورت جداگانه برای ایرپاد 4 فروخته می‌شود. بنابر گفته اپل، این کابل همچنان در جعبه سایر محصولات مانند ایرپاد مکس جدید وجود دارد.

کیس شارژ ایرپاد 4 درحال‌حاضر از کابل USB-C برای شارژ و اتصال استفاده می‌کند، درصورتی‌که کیس نسخه‌های قدیمی‌تر این محصول از پورت لایتنینگ پشتیبانی می‌کردند.

باتوجه‌به اینکه اکثر محصولات جدید اپل مانند آیفون‌ها و آیپدهای جدید این شرکت همراه با پورت USB-C عرضه می‌شوند، اپل احتمالاً در نظر گرفته است که بسیاری از مشتریان کابل‌ها را همراه با دیگر محصولات جدید این شرکت دریافت کرده‌اند و در صورت خرید ایرپاد 4، نیازی به خرید کابل USB-C جدید ندارند. البته برخی دیگر از مشتریان که هنوز از محصولات اپل با پورت لایتنینگ استفاده می‌کنند، باید در صورت خرید ایرپاد 4 یک کابل USB-C نیز در کنار آن خریداری کنند.

به نظر می‌رسد حذف کابل شارژ از جعبه محصولات به یک عادت برای اپل تبدیل شده است. این شرکت در سال ۲۰۲۲ کابل USB-C را از جعبه اپل تی‌وی حذف کرد. در سال ۲۰۲۰ نیز اپل در یک حرکت بسیار عجیب و به دلایل محیط زیستی آداپتور شارژ را از جعبه آیفون ۱۲ حذف نمود.

اسپانسر رویداد معرفی آیفون ۱۶ دیجیاتو، میلی‌گلد است؛ میلی؛ اپلیکیشن خرید و فروش طلای آب شده

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋