علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

لیست مشخصات و امکانات کیا اسپورتیج توربو برای ورود به ایران منتشر شد

لیست مشخصات و امکانات کیا اسپورتیج توربو برای ورود به ایران منتشر شد

کیا اسپورتیج یکی از کراس‌اوورهای محبوب کره‌ای در بازار ایران است که نسل‌های مختلف آن به دست مشتریان ایرانی رسیده‌اند. جدیدترین نسخه این خودرو با نام کیا اسپورتیج توربو توسط کوشاخودرو به بازار ایران وارد ...

کیا اسپورتیج یکی از کراس‌اوورهای محبوب کره‌ای در بازار ایران است که نسل‌های مختلف آن به دست مشتریان ایرانی رسیده‌اند. جدیدترین نسخه این خودرو با نام کیا اسپورتیج توربو را کوشاخودرو وارد بازار ایران خواهد کرد. این شرکت اکنون لیست مشخصات و امکانات این خودرو را منتشر کرده است.

مشخصات فنی کیا اسپورتیج توربو

کیا اسپورتیج توربو با مدل 2024 به بازار ما می‌آید. این خودرو، مانند کیا K5 توربو، به پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه حداکثر 198 اسب‌بخار قدرت و 253 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پیشرانه اسپورتیج توربو از سیستم تزریق مستقیم سوخت استفاده می‌کند و به سوخت باکیفیت نیاز دارد.

کیا اسپورتیج توربو

جعبه‌دنده هشت‌سرعته اتوماتیک نیز در این خودرو وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را برعهده دارد. باید یادآوری کنیم که نسخه‌های جدید کراس‌اوور اسپورتیج، کیا K5 و سلتوس که پس‌ازاین وارد بازار کشورمان می‌شوند، ساخت چین هستند.

مصرف سوخت ترکیبی کیا اسپورتیج توربو با مشخصات گفته‌شده، 5.8 لیتر در 100 کیلومتر است. باک سوخت خودرو نیز 54 لیتر حجم دارد که با این حساب می‌توان گفت برد این خودرو با یک بار سوخت‌گیری، بیش از 930 کیلومتر خواهد بود!

kia

سیستم تعلیق کیا اسپورتیج توربو در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع مولتی‌لینک یا چنداتصاله است. فرمان برقی نیز مدیریت این خودرو را برای شما آسان می‌کند. ظرفیت صندوق بار این خودرو 538 لیتر اعلام شده و فاصله دو محور آن 2755 میلی‌متر است؛ بنابراین با خودرویی جادار و راحت برای 4 سرنشین بزرگسال سروکار داریم.

امکانات رفاهی و ایمنی

امکانات و تجهیزات، بخشی مهم از کاتالوگ خودروهای کره‌ای هستند. در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی، شاهد نصب این امکانات روی کیا اسپورتیج توربو هستیم:

سیستم صوتی همراه نمایشگر 8 اینچی لمسی، تریم چرمی کابین، گرمکن فرمان، سیستم تهویه مطبوع دستی، پورت شارژر برای ردیف عقب و جلو، اندروید اتو و اپل کارپلی، سنسور پارک و دوربین عقب، سیستم استارت موتور از راه دور، صندلی‌های تنظیم‌شونده برقی جلو به همراه گرمکن، آینه‌های جانبی تاشوی برقی، سیستم ترمز اضطراری، سیستم مدیریت پایداری خودرو، کنترل سرعت در سربالایی و کنترل ترمز در سراشیبی و 6 کیسه هوا. قیمت این خودرو طی روزهای آتی از سوی کوشاخودرو مشخص خواهد شد.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋