علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شرایط فروش Skywell ET5 خارج از سیستم یکپارچه اعلام شد [ژوئیه 1403]

شرایط فروش اسکای ول ET5 خارج از سامانه یکپارچه اعلام شد [تیر 1403]

شرکت خودرو برقی نوین ماهان، شرایط فروش اسکای ول ET5‌ را خارج از سامانه یکپارچه و برای تیرماه 1403 اعلام کرد.

شرکت خودرو برقی نوین ماهان شرایط فروش خارج از سامانه یکپارچه اسکای ول ET5 را اعلام کرد. این شرایط از طریق سایت این شرکت به آدرس https://nebkaev.ir/sales/ به اطلاع مشتریان می‌رسد. این طرح فروش از سه‌شنبه، 19 تیرماه، آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت، در دسترس متقاضیان خواهد بود.

شرایط فروش اسکای ول ET5 از نوع پرداخت دومرحله‌ای با موعد تحویل 15 روزه است. در مرحله اول و هنگام ثبت‌نام، متقاضیان باید یک‌میلیارد تومان را به حساب شرکت واریز کنند. مابقی قیمت خودرو نیز در مرحله دوم و زمان تحویل خودرو از مشتری دریافت می‌شود. مشتریان برای پرداخت بخش دوم قیمت خودرو 15 روز فرصت دارند. 15 روز پس از تسویه کامل قیمت خودرو، اسکای ول ET5 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. این خودرو در رنگ‌های سرمه‌ای و خاکستری ارائه شده است.

شرایط فروش اسکای ول ET5، تیر 1403:

مدلرنگقیمتپرداخت مرحله اولپرداخت مرحله دومجریمه تأخیرزمان تحویل
اسکای ول ET5سرمه‌ای، خاکستری21,233,908,29110,000,000,00012,384,908,0002.5% ماهیانه15 روز کاری از زمان تسویه

اسکای ول ET5‌ نخستین کراس‌اوور و خودرو سواری تمام الکتریکی مونتاژ داخل به حساب می‌آید. این خودرو در شرکت نبکا موتور تولید می‌شود. نبکا موتور براساس یکی‌ شدن کرمان‌موتور و گروه مپنا شکل گرفته است. هدف این شرکت تولید و عرضه خودروهای پاک با انرژی‌های جدید به بازار ایران است.

شرایط فروش اسکای ول ET5

قدرت اسکای ول ET5‌ را تک موتور الکتریکی نصب‌شده روی محور جلوی آن تأمین می‌کند. این موتور حداکثر 201 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پکیج باتری‌های این خودرو 72 کیلووات ساعت ظرفیت دارد و بردش نیز در بهترین شرایط 520 کیلومتر است. شش کیسه هوا، سقف پانوراما همراه سانروف، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری، صندلی‌های برقی جلو همراه سردکن و گرمکن، ماساژور صندلی راننده، سیستم تهویه اتوماتیک همراه فیلتر، نور بالای اتوماتیک، رادار خط‌خوان، رادار نقطه کور، در صندوق عقب برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و شارژر بی‌سیم تلفن همراه از تجهیزات این کراس‌اوور هستند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋