علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی از هفته جاری آغاز می شود. آخرین فرصت برای ثبت نام کنندگان اسفند 1401

مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی از این هفته آغاز می‌شود؛ آخرین فرصت برای ثبت‌نام کنندگان اسفند 1401

رییس سازمان توسعه تجارت، از برگزاری مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی با محصولات متنوع در هفته پیش‌رو خبر داد.

«مهدی ضیغمی»، رییس سازمان توسعه تجارت، از برگزاری مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در هفته پیش‌رو خبر داد. به گفته این سازمان، مرحله جدید آخرین فرصت برای متقاضیان گروه اول است تا نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند. درصورتی‌که متقاضیان گروه اول اقدام به انتخاب خودرو نکنند، از لیست سامانه یکپارچه حذف خواهند شد.

مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی و آخرین فرصت برای ثبت‌نام کنندگان اسفند 1401

منظور از متقاضیان گروه اول، افرادی است که در اسفند 1401 نسبت به پیش‌ ثبت‌نام خودروهای وارداتی اقدام کرده بودند. این افراد مبلغ 500 میلیون تومان وجه نقد را برای ثبت‌نام این خودروها در حساب خود بلوکه کردند. براساس آماری که سازمان توسعه تجارت و مدیران سامانه یکپارچه اعلام کرده بودند، تعداد متقاضیان خودروهای وارداتی حدود 33 الی 34 هزار نفر برآورد می‌شد. بخش قابل‌توجهی از این متقاضیان خودروهای وارداتی را ثبت‌نام کردند یا تحویل گرفتند. گروهی نیز از خرید خودروهای وارداتی انصراف دادند. برخی متقاضیان نیز با انتخاب خودرو و فروش آن در بازار آزاد، به دنبال کسب سود هستند. بااین‌حال هنوز عده‌ای از متقاضیان گروه اول به دلایل مختلف، هیچ خودرویی را برای تحویل انتخاب نکرده‌اند.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تاکنون میزبان حدود شانزده دور عرضه خودرو بوده است. روند واردات خودرو نیز از ابتدای سال 1403 سرعت گرفته است تا تمامی متقاضیان گروه اول، خودروهای وارداتی خود را تحویل بگیرند. ازاین‌رو سازمان توسعه تجارت تصمیم دارد تا مرحله جدیدی از ثبت‌نام خودروهای وارداتی را برای متقاضیان جدید برگزار کند. برای انجام این کار، باید متقاضیان قبلی الزام به انتخاب خودرو داشته باشند. به همین دلیل است که سامانه یکپارچه اکنون از متقاضیان می‌خواهد تا نسبت به انتخاب خودروهای وارداتی اقدام کنند، در غیر این‌صورت از لیست انتظار حذف خواهند شد.

عرضه خودروهای وارداتی

براساس آن‌چه از شرایط فروش شرکت‌های مختلف طی چند روز اخیر دیده‌ایم، خودروهای جذابی در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی حضور دارند. محصولات مختلف سوزوکی همچون نسل جدید سوزوکی گرند ویتارا و سوزوکی فرانکس توسط کاربران قابل انتخاب هستند. گروه بهمن نیز هاوال H6، بستیون T77 و هونگچی H5 را به متقاضیان عرضه کرده است. انتظار می‌رود طی روزهای آتی هفته، سایر شرکت‌ها نیز بخشنامه‌های فروش خود را برای متقاضیان اعلام کنند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋