احتمال دارد در لینکدین یک تب جدید به نام Video ایجاد شود که با کلیک روی آن، خواهید توانست ویدیوهای کوتاه عمودی ببینید.
پس از پیروی چندین اپلیکیشن مانند اینستاگرام، یوتوب، اسنپچت و نتفلیکس از تیکتاک، حالا لینکدین نیز قصد دارد یک فید جدید برای ویدیوهای عمودی اضافه کند. هنوز لینکدین بهصورت عمومی این قابلیت را معرفی نکرده، اما تأیید کرده است که درحال آزمایش آن است.
براساس گزارش TechCrunch و پست یک کاربر در لینکدین، به نظر میرسد که یک تب جدید به نام Video در قسمت پایین اپلیکیشن لینکدین ایجاد خواهد شد و با کلیک روی آن، خواهید توانست ویدیوهای کوتاه عمودی ببینید. همانند تیکتاک یا اینستاگرام، میتوانید این ویدیوها را لایک کنید، کامنت بگذارید و یا آنها را به اشتراک بگذارید. هنوز مشخص نیست این ویدیوها بر چه اساسی برای هر کاربر به نمایش گذاشته میشوند، ولی احتمال دارد مطابق علایق هر کاربر و میزان تعامل او با هر پست، این ویدیوها تغییر کنند.
بهطورکلی تب جدید لینکدین مشابه فیدهای ویدیویی کوتاه عمودی در سایر اپلیکیشنها خواهد بود، با این تفاوت که محتوای این ویدیوها بیشتر بر حوزه شغلی و حرفهای افراد متمرکز است. البته شما میتوانید همچنان ویدیوهای خود را در فید اصلی لینکدین پست کنید؛ اما فید اختصاصی جدید بیشتر به ویدیوهای کوتاه عمودی میپردازد.
این اولینباری نیست که لینکدین میخواهد یک قابلیت مشابه دیگر اپلیکیشنها را به برنامه خود اضافه کند. پیشازاین یک ویژگی جدید همانند بخش استوری در اینستاگرام به این اپلیکیشن اضافه شده بود، اما کمتر از یک سال دوام آورد. حالا ظاهراً لینکدین امیدوار است که این فید ویدیویی جدید بتواند کاربران بیشتری را به سمت این اپلیکیشن بکشاند.
در سالهای اخیر، انتشار و تماشای ویدیو، مخصوصاً ویدیوهای کوتاه عمودی در اکثر اپلیکیشنهای مطرح با استقبال خوبی مواجه شده است. در تیکتاک و اینستاگرام، اینفلوئنسرهایی وجود دارند که محتواهایی درباره مسیر شغلی، توسعه فردی و آموزش حرفهای تولید میکنند و مخاطبین بسیاری نیز دارند. ازهمین رو، به نظر میرسد لینکدین با امکان انتشار ویدیوهای کوتاه عمودی درباره محتواهای شغلی، میخواهد این پلتفرم را برای مخاطبین بیشتری جذاب کند.
پاسخ ها