علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال + جدول زمانی اسفند 1402 اعلام شد

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال اعلام شد + جدول اسفند 1402

ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای اسفند 1402 اعلام کرد. این شرایط ویژه متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه است.

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را برای اسفند 1402 اعلام کرد. این شرایط ویژه متقاضیان خرید خودرو در قالب سامانه یکپارچه است. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی‌شان به‌عنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به بهار 1403 به این شرکت اعلام شده است، قادر به شرکت در بخشنامه فروش دنا پلاس اتوماتیک هستند. ایران خودرو برای اطلاع‌رسانی به این گروه از متقاضیان، پیامکی را برای آن‌ها ارسال کرده است. همچنین اسامی مشتریان در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده است.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک از روز پنجشنبه دهم اسفند 1402 آغاز شده است و تا روز یکشنبه 20 اسفند 1402 در دسترس متقاضیان قرار دارد. این بخشنامه شامل دو بخش فروش فوری و پیش‌فروش است. در بخش فروش فوری، مشتریان می‌توانند این خودرو را با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روز کاری در اختیار بگیرند. همچنین متقاضیان می‌توانند با ارائه 50 درصد پیش پرداخت، در بخش پیش‌فروش شرکت کنند و اتومبیل خود را در مرداد 1403 تحویل بگیرند. البته شرایط پیش‌فروش دنا پلاس اتوماتیک فاقد سود مشارکت و انصراف است. در جدول زیر این شرایط را برای شما شرح داده‌ایم:

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک:

خودروقیمترنگموعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال692,166,900سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، تیتانیوم، نقره‌ای، آبی کبود90 روزه
خودروپیش پرداخترنگموعد تحویل
دنا پلاس اتوماتیک آپشنال346083400سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، تیتانیوم، نقره‌ای، آبی کبودمرداد 1403

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال همانند دیگر نسخه‌های این خودرو، به موتور EF7 توربوشارژر مجهز است. پیشرانه این خودرو حداکثر 150 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. چهار کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور و باران، ایموبیلایزر، فرمان قابل تنظیم زاویه‌ای در دو جهت، صندلی عقب با ایزوفیکس، سیستم قطع سوخت خودکار، برف‌پاک‌کن ژله‌ای و آینه الکتروکرومیک از جمله تجهیزات این خودرو به شمار می‌آیند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋