حمید پیمان فر

حمید پیمان فر

برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شرایط فروش دنده دنا پلاس توربو + جدول زمانبندی اسفند 1402 اعلام شد

شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده‌ای اعلام شد + جدول اسفندماه 1402

در شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده‌ای شاهد ارائه تیپ جدید این خودرو برای متقاضیان هستیم که از نسل جدید موتور EF7 توربوشارژر بهره می‌برد.

ایران‌خودرو با ارائه یک شرایط فروش، قیمت دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای با موتور EF7P‌ را اعلام کرد. در شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده‌ای شاهد ارائه تیپ جدید این خودرو برای متقاضیان هستیم که از نسل جدید موتور EF7 توربوشارژر بهره می‌برد. همچنین این خودرو به گیربکس شش‌سرعته دستی مجهز است. این گیربکس پیش‌ازاین در رانا پلاس پانوراما و تارا V1‌ پلاس مورد استفاده قرار گرفته بود.

متقاضیان خرید دنا پلاس توربو دستی در قالب سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402، قادر به شرکت در این بخشنامه فروش هستند؛ بنابراین ایران‌خودرو به مشتریان خود پیشنهاد داده است که به‌جای دنا پلاس توربو دنده‌ای معمولی، نسخه جدید این خودرو را با موتور EF7P و گیربکس شش‌سرعته دستی در اختیار بگیرند. این بخشنامه فروش در روز 30 بهمن 1402 منتشر شده است. مشتریان درصورت تمایل می‌توانند تا ده روز پیش از انتشار بخشنامه، نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند. ایران‌خودرو ترکیبی از فروش قطعی و پیش‌فروش را برای متقاضیان درنظر گرفته است.

شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده‌ای، بهمن و اسفند 1402:

خودروقیمترنگ‌های موجودموعد تحویل
دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای با موتور EF7P‌ و گیربکس شش‌سرعته551,584,400مشکی آبنوس- سفید – نقره‌ای – خاکستری- تیتانیوم90 روز کاری
خودروپیش‌پرداخترنگ‌های موجودموعد تحویل
دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای با موتور EF7P‌ و گیربکس شش‌سرعته275,792,200مشکی آبنوس- سفید – نقره‌ای – خاکستری- تیتانیومتیر 1403
248,212,900مرداد 1403
شرایط فروش دنا پلاس توربو

ایران‌خودرو برای بخش پیش‌فروش این بخشنامه،‌ سود مشارکت و انصراف صفر درصدی را درنظر گرفته است. همچنین قیمت خودرو در بخش پیش‌فروش غیرقطعی است و رقم نهایی در زمان صدور دعوت‌نامه مشخص می‌شود. نسخه معمولی دنا پلاس توربوشارژر دنده‌ای 482 میلیون تومان قیمت داشت. نسخه جدید این خودرو با قیمت تقریبی 552 میلیون تومان، 70 میلیون تومان نسبت به نسخه قبلی گران‌تر عرضه می‌شود.

حمید پیمان فر
حمید پیمان فر برنامه نویس ارشد در حوزه بازی سازی، ساکن هلند

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋