mohammad eshgi

mohammad eshgi

در هیاهوی قوانین متفاوت و تغییرات زیاد، تنها چیزی که ثابت است یک قانون است؛ هیچ چیز همیشگی نیست. حامی سوخت های پاک، سوخت های الگلی و گیاهی

بهترین پلتفرم برای استریم کردن چیست؟

استریم کردن یکی از کارهای محبوب جوانان است. البته این محبوبیت بی دلیل هم نیست. چه کسی دوست ندارد همزمان هم بازی کند، هم تشویق شود و هم کسب درآمد کند؟ اما سوال اینجاست که برای شروع استریم کردن باید یک پلتفرم خوب انتخاب کنیم که بتواند نیازهای ما را به صورت کامل رفع کند. اما این پلتفرم کدام است؟ با ما همراه باشید تا بهترین پلتفرم برای استریم کردن را پیدا کنیم.

 

چه پلتفرم هایی برای استریم کردن وجود دارند؟

استریم کردن روی هر پلتفرم انتشار ویدیویی امکان دارد. شاید حتی بتوان از لایو اینستاگرام هم برای استریم کردن استفاده کرد؛ اما واقعا این کار درست است؟ آیا جاهایی مانند اینستاگرام یا یوتیوب میتواند یک محل مناسب برای استریم کردن باشد؟

بگذارید اینستاگرام را کمی دقیق تر بررسی کنیم. لایو های اینستاگرام بیش از 1 ساعت نیستند. راه انداختن دوباره ی لایو هم که تمرکز بازیکن را به هم میزند. از طرفی لایو اینستاگرام نمیتواند تصویر مانیتور را به خوبی نشان دهد. پس اینستاگرام و شبکه هایی مانند آن نمیتوانند یک پلتفرم خوب برای استریم کردن باشند و طبیعتا جایی در رده بندی بهترین پلتفرم برای استریم کردن ندارند.

پلتفرم بعدی برای استریم کردن توییچ است که خودم هم در آن فعالیت دارم. این پلتفرم بین المللی است و بازیکنان زیادی در آن فعالیت دارند. شاید حتی با کمی گشتن بتوانید استوره های بازی مورد علاقه ی خود را هم پیدا کنید. بازی های زیادی روی این پلتفرم استریم میشوند و برخی از چهره های آشنا مانند mr.beast هم در این شبکه میچرخند و دونیت میکنند.

توییچ علاوه بر قابلیت استریم کردن، امکان ساخت کانال اختصاصی را دارد. این کانال به شما امکان ذخیره کردن استریم هایتان را میدهد تا بتوانید آن را به بازدید کننده های بعدی هم نشان دهید. شاید حتی زمانی که با دوستان خود کل کل میکنید هم بتوانید این بازپخش ها را به آن ها نشان دهید.

بهترین پلتفرم برای استریم کردن تنها نباید مختص به امکانات و راحتی آن برای استریم کردن باشد. این پلتفرم باید امکان دیده شدن کاربران خود را هم به خوبی فراهم کند. خوشبختانه توییچ این قابلیت را هم دارد. صفحه ی اصلی توییچ یک ستون کامل را به نشان دادن استریم های در حال پخش اختصاص داده است. استریم های جذاب هم بخش دیگری از این صفحه ی بزرگ هستند. از طرفی هم ویدیوهای منتخب هفته باعث میشوند تا بازدید استریم های خوب گاها از چند میلیون هم رد شود.

بهترین پلتفرم برای استریم کردن توییچ است؟

با وجود این که در این مقاله تنها به بررسی اجمالی توییچ پرداختیم اما باید بدانید که پلتفرم هایی مانند یوتیوب یا آپارات هم قابلیت استریم کردن را دارند. هر کدام از این فضاها هم مزیت های خاص خود را دارند. برای مثال آپارات فیلتر نیست و میتوانید با استفاده از این پلتفرم به رنج بزرگی از کاربران ایرانی دست پیدا کنید. شاید جمع کردن بازدید کننده های فعال در این پلتفرم کمی سخت باشد. البته طبیعی است که تازه بودن این قابلیت در این شبکه باعث این اتفاق شود؛ اما نباید قدرت برند سازی را هم دست کم بگیرید.

بعد از شناختن بهترین پلتفرم برای استریم کردن باید چه کنیم؟

بگذارید با شما صادق باشم؛ اگر بازی شما چشمگیر نیست دیده نخواهید شد. بازی های آماتوری و سطح پایین فقط باعث انتقاد و پایین آمدن اعتماد به نفستان خواهد بود. قبل از شروع استریم کردن تا حد امکان تلاش کنید تا بازی خود را بهبود دهید. اگر برندسازی خود را با قدرت آغاز کنید به سرعت اسم و رسمی برای خود در میکنید اما اگر از سطح پایین استریم کردن را شروع کنید شاید سال ها طول بکشد تا ویدیوهای اولیه ی خود را از یاد هواداران ببرید.

جمع بندی

مقاله ی ما در اینجا به پایان میرسد. شاید کل مقاله را بتوان در چند جمله خلاصه کرد؛ بازی خود را بهتر کنید، یک پلتفرم انتخاب کنید و برند خود را در صنعت گیم بسازید. اگر سوالی در این زمینه داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید. ممنون که تا پایان همراه ما بودید.

mohammad eshgi
mohammad eshgi در هیاهوی قوانین متفاوت و تغییرات زیاد، تنها چیزی که ثابت است یک قانون است؛ هیچ چیز همیشگی نیست. حامی سوخت های پاک، سوخت های الگلی و گیاهی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋