شرکت طراحی سایت و سئو 🌹 ورناوب 🌹

شرکت طراحی سایت و سئو 🌹 ورناوب 🌹

خدمات طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا در قزوین را با نازلترین قیمت با ما تجربه کنید.
 ۷ نفر را دنبال می کند

تاثیر فیلترینگ روی سئو سایت؟!!

vornaweb co. on LinkedIn: با توجه به پیشرفت اینترنت اساس و پایه اکثر کسب و کارها بر بستر اینترنت است…
vornaweb co. on LinkedIn: با توجه به پیشرفت اینترنت اساس و پایه اکثر کسب و کارها بر بستر اینترنت است… با توجه به پیشرفت اینترنت اساس و پایه اکثر کسب و کارها بر بستر اینترنت است و ما قصد داریم که به بررسی تاثیر فیلترینگ بر کسب و کارها بپردازیم . در این میان کسب…Linkedin.com

 

با توجه به پیشرفت اینترنت اساس و پایه اکثر کسب و کارها بر بستر اینترنت است و ما قصد داریم که به بررسی تاثیر فیلترینگ بر کسب و کارها بپردازیم . در این میان کسب کارهای خانگی و کوچک زیادی وجود دارد که منبع درآمد آن‌ها تنها اینستاگرام میباشد . هرچند اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای سرگرمی میباشد اما برای بسیاری از افراد یک منبع درآمدزایی است و پایه و اساس کار خود را روی آن بنا نموده اند .
برای اطلاعات بیشتر به سایت ما به ادرس https://vornaweb.ir رجوع کنید.
موضوع فیلترینگ یکی از دغدغه های همیشگی فعالان شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام و صاحبین کسب و کارها است. به صورت میانگین 3 میلیون کسب و کار در اینستاگرام فعالیت دارند و نزدیک به 10 میلیون نفر درآمد خود را از طریق اینستاگرام کسب میکنند . با توجه به این عدد در صورت فیلتر شدن اینستاگرام بسیاری از این کسب و کار ها اسیب جدی خواهند دید .
وجود پلتفرم اینستاگرام که کاربران زیادی برای سرگرمی به آن مراجعه می کنند ممکن است پلتفرم های دیگری جایگزین شوند. اما دغدغه اصلی برای صاحبین کسب و کار است با فرض بر اینکه دیگر نتوانند کسب و کار خود را در اینستاگرام ادامه دهند باید چه کاری را جایگزین کنند. بهترین راه برای جایگزین شدن با اینستاگرام، فعالیت در گوگل و راه اندازی وب سایت است. داشتن وب سایت تا حد زیادی خیال شما را از بستر کسب و کارتان راحت می‌کند. هر پلتفرمی در کشور ایران ممکن است به دلایل مختلف ممنوع شود اما گوگل بستری امن است اگر به درستی پیش بروید می توانید بسیار موفق شوید.
https://vornaweb.ir
https://lnkd.in/eubAJJWg
https://t.me/vornaweb

شرکت طراحی سایت و سئو 🌹 ورناوب 🌹
شرکت طراحی سایت و سئو 🌹 ورناوب 🌹 خدمات طراحی سایت ، سئو و تولید محتوا در قزوین را با نازلترین قیمت با ما تجربه کنید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋