vokalayehoghoghi.com

vokalayehoghoghi.com

تیم حرفه ای ما در سایت وکلای حقوقی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا شما را با شاخص ترین وکلای سطح کشور به تفکیک تخصص آنها آشنا کند. vokalayehoghoghi.com

۶ ویژگی بهترین وکیل پایه یک دادگستری

ویژگی وکیل پایه یک دادگستری

چنانچه وکیلی دارای تجربه و شرایط لازم باشد همواره در جهت کوتاه کردن مسیر دادرسی تلاش می کند به این معنی که هیچگاه زمان موکل خود را صرف امور بی مورد و طرح شکایت های انحرافی و غیرضروری نمی کند. از طرفی در جهت روشن شدن موضوع و جمع آوری مدارک، شواهد و قراین اهتمام ورزیده و در جهت روشن شدن موضوع به قاضی پرونده کمک شایانی می کند. حال با ما همراه باشید تا چند نشانه و ویژگی این دست از وکلا را تشریح کنیم، ۶ تا از ویژگی بهترین وکیل پایه یک دادگستری عبارت اند از:

  • امانت داری و رازداری در قبال موکل و اطلاعات شخصی او
  • داشتن تعهد و صداقت در تمام مراحل دادرسی
  • تعیین حق الوکاله منصفانه
  • دانش و سواد کافی و تحصیلات قابل قبول
  • دارا بودن تخصص و تجربیات سودمند در جهت تسهیل پرونده های بعدی
  • فن بیان بالا و تسلط به بحث های جلسه دادگاه

امانت داری و رازداری

هنگامی که شما یک پرونده را به وکیلی می سپارید ملزم هستید تا تمام اطلاعات لازم اعم از اطلاعات شخصی و جریانات ابعاد مختلف پرونده را در اختیار او قرار دهید تا وکیل مدنظر شما بتواند با اشراف کامل بر موضوع در مقام دفاعیه بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. حال این وکیل باید دارای خصلت نیکوی امانت داری و رازداری باشد تا در طول جریان پرونده و حتی پس از آن این اطمینان قلبی در شما حاصل شود که او تمام و کمال حافظ اطلاعات شما بوده و تحت هیچ شرایطی اسرار شما به خارج از حریم دادگاه درز نخواهد کرد.

بهترین وکیل حقوقی در کرج می تواند این اطمینان را در شما به وجود آورد و پس از اتمام دوره وکالت و اعاده دادرسی اطلاعات شما را حفظ کرده و از درز آن به خارج بطور جدی جلوگیری کند. این مورد از مشخصه هایی می باشد که به وفور در وکلای فعال دیده می شود.

داشتن تعهد و صداقت

در مورد این موضوع باید گفت که تعهد وکیل از نوع تعهد به وسیله است نه تعهد به نتیجه؛ این به این معنا می باشد که یک وکیل خبره به هیچ عنوان در مورد نتیجه پرونده غلو نکرده و اطمینان کامل و صد در صدی برای برد پرونده به موکل خود نمی دهد. یک وکیل قابل قبول به منظور کمک به پرونده باید در مواردی که می تواند به پرونده کمک کننده باشد دقت نظر داشته و به صورت مستمر این موارد را به اطلاع موکل خود برساند.

تعیین حق الوکاله منصفانه

گاها دیده شده که یک وکیل به هنگام عقد قرارداد مبلغی فراتر از حق طبیعی خود لحاظ کرده و موکل را در تنگنا قرار می دهد و موکل به دلیل سختی شرایط خود مجبور به پذیرش می شود. پیشنهاد ما این اسن که وقت کافی را در پروسه انتخاب وکیل لحاظ کرده و از انتخاب ضرب الاجلی بپرهیزید چرا که گاها سرنوشت یک فرد با یک پرونده می تواند زیر و رو شود.

جستجوی وکیل باید به گونه ای باشد که در نهایت به انتخابی درست و اصولی و مطابق با ویژگی های بهترین وکیل دادگستری باشد چرا یک وکیل خوب کوتاهترین راه را برای رسیدن به نتیجه طی می کند و به طمع حق الوکاله از طرح شکایت های غیرضروری خودداری می کند و موکل خود را به بیراهه و تلف کردن زمان سوق نمی دهد.

بهترین وکیل ملکی در کرج

دانش و تحصیلات

برای اینکه شخصی در وکالت بتواند موفق باشد بی شک نیازمند تحصیل در مرکزی می باشد که اساتید آن در مورد سطح سواد و آگاهی دانشجویان خود حساس بوده و در جهت تحویل وکلای باسواد و توانمند به جامعه تمام تلاش خود را به کار بگیرند. هرچند مدرک تحصیلاتی معیاری درست بر تبحر وکیل به حساب نمی آید ولی سطح علمی دانشگاهی که شخص در آن تحصیل کرده بدون شک بهترین تاثیر را بر سطح آگاهی و اطلاعات وکیل خواهد گذاشت. در جستجوی وکیل بر اساس نام می توانید به دانشگاه و مرکز تحصیل او نیز دقت کنید.

تجربه و تخصص

تجربه و تخصص از مهمترین و چشمگیرترین معیارهای انتخاب وکیل باید باشد. هر یک از وکلایی که در آغاز راه وکالت خود حوزه ای خاص را برگزیده و تنها در آن زمینه اقدام به وکالت می کند پس از گذشت مدتی و با حل تعدادی از پرونده ها در آن زمینه ی خاص، تجربیا مفیدی کسب می کنند که از این اطلاعات در پرونده های مشابه نیز بهره برده و مسیر دادرسی پرونده را به بهترین شکل کوتاه و سودمند می کنند. حال شما تصور کنید بعد از گذشت چند سال این وکیل در زمینه فعالیت خود کوهی از تجربیات گرانبها را کسب کرده و تبدیل به وکیل متخصص آن حوزه شده است! 

از همین رو توصیه ما به شما این است که در انتخاب وکیل برای پرونده خود سراغ متخصص حوزه مربوطه بروید و وکیلی را برگزینید که تخصصا در حوزه پرونده شما فعالیت می کند و یا تعداد بالایی از پرونده های مشابه را با نتیجه خوب به پایان رسانده است تا کمترین ریسک را در این زمینه متحمل شده باشید. بهترین وکیل ملکی در کرج بر اساس همین مورد انتخاب و معرفی شده اند که شما می توانید با رجوع به آن دست از افراد بدون دغدغه های رایج بر تبحر آن ها تکیه کرده و با خیالی آسوده پرونده خود را به آن ها بسپارید.

فن بیان بالا

قدرت بیان و نفوذ کلام یک وکیل تا حد زیادی می تواند در بهبود جلسات دادگاه موثر واقع شود. چنانچه یک وکیل در شرایط استرس زا و هیجانی که در جلسات دادگاه حاکم است نتواند به خوبی صحبت کرده و نکات ضروری را بیان کند و به اصطلاح تحت تاثیر جو دادگاه قرار بگیرد یعنی برگ برنده خود را از دست داده و شانس برد خود را به شدت کاهش داده است. چرا که قاضی پرونده با توجه به همین نکات ریزی که وکلا به آن اشاره می کنند گاها تصمیم خود را تغییر می دهد. 

وکیل با اشاره به جزئیات مطلب و زوایای پنهان پرونده دید قاضی را باز کرده و از ضایع شدن حق موکل جلوگیری می کند. حال تصور کنید یک وکیل در شرایط هیجانی و پایانی دادگاه تسلط خود را از دست داده و از بیان موضوعات لازم جا بماند! در نتیجه کمک لازم را به قاضی نکرده و نتیجه را واگذار می نماید. 

بهترین وکیل حقوقی در کرج

کلام آخر

در این مقاله ما به ۶ ویژگی بهترین وکیل پایه یک دادگستری پرداخته و نقش این خصوصیات را در روند پرونده بررسی کردیم. با توجه به این مسائل شما نیز می توانید با تمرکز به این موارد بهترین وکیل و کار درست ترین وکیل را جهت ارائه صحیح ترین دفاعیه از پرونده خود برگزینید. تمامی این ویژگی هایی که در این مقاله برای شما برشمردیم می توانید با یک استعلام بررسی کرده و یا در اولین جلسه مشاوره نسبت به اینکه وکیل این ویژگی ها را دارد یا خیر دقت نظر داشته و وکیل مدنظر خود را قبل از اعطای وکالت برانداز کنید.

سلام به دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ۶ ویژگی بهترین وکیل پایه یک دادگستری  با وب سایت ما همراه باشید 

vokalayehoghoghi.com
vokalayehoghoghi.com تیم حرفه ای ما در سایت وکلای حقوقی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا شما را با شاخص ترین وکلای سطح کشور به تفکیک تخصص آنها آشنا کند. vokalayehoghoghi.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋