وکیل از ما

وکیل از ما

بزرگترین مرجع تخصصی معرفی وکیل در ایران سایت وکیل از بزرگترین سایت حقوقی در ایران می باشد
 ۱ نفر را دنبال می کند

چگونه وکیل خوب برای طلاق در اهواز پیدا کنم؟

شرایط انتخاب وکیل طلاق در اهواز

 

بعد از مواجه شدن با مشکلات خانوادگی و تصمیم برای طلاق، تنها دغدغه فکری زوجین، انتخاب بهترین وکیل طلاق در اهواز می باشد. برای انتخاب یک وکیل حاذق و مجرب در اهواز، شرایطی وجود دارد که با رعایت کردن آن ها می توان انتخابی درست و مناسب برای اخذ وکیل طلاق برای پرونده خود داشته باشید. بنابراین توصیه می شود در همان ابتدا از یک وکیل متخصص و مجرب کمک بکیرید تا در اواسط راه به دردسر نیفتید زیرا اگر انتخاب نادرست و اشتباهی در انتخاب وکیل داشته باشید، پرونده طلاق شما با شکست مواجه خواهد شد و حق شما تضییع شده و دچار ضرر و زیان هایی هم خواهید شد. بنابراین به بررسی شرایط انتخاب بهترین وکیل خانواده در اهواز می پردازیم:

بر اساس همین آمار، اتفاق کم‌سابقه‌ای در ایران رخ داده و در ١٢ استان کشور به ازای هر دو ازدواج حداقل یک طلاق ثبت شده یعنی معادل ۵۰ درصد ازداج ها منجر به طلاق شده است.

البته این آمار در استان یزد بهتر است به گونه‌ای که به گفته مدیرکل ثبت احوال استان یزد، به ازای پنج هزار و ۹۶۶ واقعه ازدواج در سال گذشته ، دو هزار و ۲۳۲ واقعه طلاق به ثبت رسیده و بر این اساس میزان عمومی ازدواج در این سال به ازای هر هزار نفر پنج واقعه و میزان عمومی طلاق دو واقعه به ازای هر هزار نفر بوده است.

محمد علی مکرمی با اشاره به این‌که میانگین سن ازدواج در خانم‌های یزدی ۲۴ سال و آقایان ۲۹ سال است، افزود: میانگین سن ازدواج در خانم‌ها هم میانگین سن ازدواج ۲۴ و نیم است که نسبت به سال ۱۴۰۰ به میزان سه سال و در آقایان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۲ و چهار دهم درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این‌که میانگین سن طلاق در آقایان تقریبا ۳۸ سال و در میان خانم‌ها ۳۳ سال است، ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در هر شبانه روز ۶.۱ مورد طلاق و در هر سه ساعت یک مورد طلاق در استان به ثبت رسیده است.

به اعتقاد برخی کارشناسان، بخشی از دلایل رشد آمارهای طلاق، گسترش طلاق های صوری است که عمدتا به دلیل نامناسب شدن وضعیت اقتصادی مردم، گرانی هزینه زندگی و دشواری‌های معیشتی صورت می‌گیرد اما افرادی که مرتکب این اقدام شده‌اند و آن را در جهت حمایت از خانواده خود ارزیابی می‌کنند نمی‌دانند این عمل می‌تواند زنگ خطری جدی برای بنیان خانواده و در برخی مواقع ادامه مجدد زندگی خانوادگی آنها محسوب می شود.

در این گزارش بصورت کوتاه به برخی از انواع طلاق صوری و دلایل آنها می پردازیم

طلاق صوری نوع از طلاق است که با توافق زوجین و با هدف غیر از جدایی انجام می‌شود. در این روش از طلاق زن و مرد برای رسیدن به هدفی مانند دریافت حقوق مستمری پدر دختر یا معافیت فرزندشان از خدمات سربازی برای طلاق اقدام می‌کنند؛ اما با وجود جدایی همچنان با هم در ارتباط هستند و زوجیت خودشان را ادامه می‌دهند.

منبع: vakilazma.com

وکیل از ما
وکیل از ما بزرگترین مرجع تخصصی معرفی وکیل در ایران سایت وکیل از بزرگترین سایت حقوقی در ایران می باشد

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋