vipdomain100

vipdomain100

توسط ۱ نفر دنبال می شود

کاهش پینگ بازی

عملکرد سرویس کاهش پینگ :

این سرویس سرعت انتقال داده را زیاد می کند.  این سرویس سرعت پینگ را با کاهش تایم پینگ زیاد می کند. از قطعی اتصال کاربر با سرویس سرور مورد نظر جلوگیری می کند.   سرویس کاهش پینگ کوتاهترین مسیر رابین کاربرد و سرور بازی انتخاب می کند. با استفاده از این سرویس حتی می توانید سرعت اینترنت خود را بالا ببرید. با این سرویس می توانید بدون تغییر در اینترنت و یا حتی بدون تغییر در سرویس دهنده اینترنت، پینگ را کاهش دهید. این موضوع برای گیمر ها و افراد علاقه مند به بازی آنلاین بسیار اهمیت دارد.

تاثیر کاهش پینگ در بازی آنلاین:

آیا فقط مهارت شما در بازی  مهم است؟ سرویس کاهش پینگ وقتی برای شما اهمیت پیدا می کند که رقیبانی داشته باشید که سرعت انتقال داده بالاتری نسبت به شما داشته باشند. آن ها زودتر از شما قاب های بازی را دریافت می کنند.  هرچند که تبحر شما در آن بازی بیشتر باشد اما تاثیری در برد شما نخواهد داشت. مهارت به همراه سرعت خوب و کاهش پینگ می تواند بسیار برای گیمر تاثیر گذار باشد. این سرویس به این منظور به وجود آمده است.

فرا پینگ بهترین راه حل آسان برای کاهش پینگ بازی

فرا پینگ  ارائه دهنده سرویس های کاهش پینگ، افزایش سرعت اینترنت و تبدیل اینترانت به اینترنت در ایران است که فعالیت خود را از ابتدای سال 1398 در راستای بهبود کیفیت اینترنت کاربران (علی الخصوص گیمرها) آغاز کرد. فراپینگ یک سرویس کاملا ایرانی و مطمئن، امن و قدرتمند، در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران، با سابقه کاری درخشان و بالا و هم چنین برترین ارائه دهنده سرویس کاهش پینگ از دیدگاه بینندگان مجلات و وبسایت های معتبر بازی های آنلاین در ایران می باشد.

برای خرید سرویس کاهش پینگ به وبسایت فراپینگ مراجعه نمایید

https://faraping.ir

vipdomain100
vipdomain100

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋