clinic vip

clinic vip

انواع جراحی زیبایی چشم، ابرو، غبغب و....
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۵۲ نفر را دنبال می کند

10 روز بعد از کاشت مو در تهران+ فیلم نتیجه کاشت مو

10 روز بعد از کاشت مو در تهران – کلینیک VIP دوران طلایی برای رقم خوردن نتیجه پیوند موی شما هست. پس از این 10 روز شما سخت‌ترین دوره در پیوند موی خود را پشت سر گذاشته‌اید. از این به بعد گذران زندگی به روال سابق بازمی‌گردد.

البته هنوز باید مراقبت‌هایی را برای محکم شدن پیوند پیازهای مو رعایت کنید، اما دوران سخت آن به پایان رسیده هست. مواردی که در این 10 روز و پس از آن، تا قطعی شدن نتیجه پیوند رعایت می‌کنید، موهای کاشته‌شده را برای همیشه برایتان ماندگار می‌سازد.

پیوند مو با هر متدی که انجام گیرد، زخم‌هایی روی سر شما باقی می‌گذارد. این زخم‌ها عبارتند از:

⦁ زخمی که در اثر برش دادن پوست سر شما در متد پیوند موی FUT پدید آمده هست. ⦁ زخم‌های ریزی که در اثر برداشت گرافت‌های مو با روش‌های دیگر پیوند مو روی پوست سر شما پدید آمده و روی آنها دلمه بسته هست. ⦁ زخم‌هایی که در اثر کاشت مو روی سر شما به وجود آمده و روی آنها هم دلمه بسته هست.

* 10 روز بعد از کاشت مو در تهران-کلینیک vip اگر پیوند موی شما با روش اف یو تی انجام شده باشد، زخم شما رو به بهبودی هست. همچنین دلمه‌های برداشت و کاشت موها هم رو به بهبودی هستند و در زمان شستن سر کم‌کم از بافت سر شما جدا می‌شوند. دلمه‌ها نقش نگهدارنده فولیکول‌های مو را تا زمان محکم شدن آنها دارند. پس توجه داشته باشید که نباید آنها را با دست از روی پوست سر خود جدا کنید.

1- در مصرف داروهای بعد از عمل دقت فرمائید. حتما نسخه داروهای مربوط به جراحی را در روز عمل تهیه فرموده و مصرف نمائید. آنتی بیوتیك و مسكن تجویزی هر دو را به دقت  در ساعت مقرر استفاده نمائید. حتی اگر درد كم است مسكن را استفاده كنید (درد باعث بیرون زدن گرافت ها می شود).

2-بقیه روز عمل و ترجیحا روز بعد ازعمل را در منزل استراحت كنید. محیط خنك باشد  چند شب اول را به صورت نیمه نشسته بخوابید (دو بالش زیر سر بگذارید)، سر را حتما روی بالش قرار دهید به گونه ای که زخم پشت سر تحت فشار قرار گیرد و حتما به صورت طاق باز بخوابید .اندکی به پهلوی چپ و راست نیز می توانید بخوابید ولی روی شکم خوابیدن تا 4 شب ممنوع است قبل از باز کردن پانسمان سر نیازی به استفاده از كمپرس سرد  نیست

3- روز بعد از عمل یا دو روز بعد از عمل  جهت باز کردن پانسمان و شستشوی سر مراجعه کنید ، پانسمان شما باز می شود و شستشوی سرانجام می شود و روش صحیح شستشو به شما آموزش داده می شود. . پس از باز کردن پانسمان سر از كمپرس سرد در وسط پیشانی روزی 4 بار  استفاده كنید.

4- برای یك هفته پس از عمل از مصرف سیگار، داروهای مسكن (به غیر از استامینوفن تجویزی)، آسپرین،ACA، سیر، ویتامین E و مشروبات الكلی پرهیز نمائید.

5- از حركات شدید كه باعث افزایش فشار سر میشود پرهیز نمائید: مانند زور زدن، خم شدن زیاد، سرفه شدید، فعالیت شدید بدنی.

6- از روز دوم به بعد نیازی به پانسمان ندارید بلكه قرار دادن منطقه كاشت در  معرض هوا  مفید است، دلمه هایی در اطراف گرافت ها ظاهر   می شود، از كندن و دستكاری آنها خودداری كنید، بعد از حدود20- 10 روز آنها از بین می روند، درصورت خارش سر از داروی ضد خارش (هیدروکسی زین 10)  استفاده كنید.

7- از هفته دوم به بعد در منطقه کاشت شیارهایی بوجود می آید که بنظر میرسد کاشت انجام نشده ، علت این شیارها کشیده شدن موها به اطراف و ریزش موها می باشد این منظره طبیعی است و روزهای بعد بیشتر می شود نگران نباشید  کل منطقه در حد ممکن کاشت شده است .

8 – از روز 12 به بعد شستشوی سر به حالت رفت و برگشت و سفت می باشد تا این دلمه ها زودتر بریزد و کل منطقه کاشت بدون پوسته و دلمه می شود احتمالا بیشتر موها هم می ریزد نگران نباشید سیر طبیعی می باشد حتما شستشو را خوب انجام دهید تا بعد از سه هفته هیچ پوسته و شوره ای نباشد

9- ورزش هفته اول ممنوع است، هفته دوم ورزش های سبك (غیر از شنا) به صورت محدود و از هفته سوم ورزش آزاد است.

10 – برگشت به كار شما می تواند روز دوم باشد. اما توصیه می شود در صورت امكان روز دوم و سوم را هم در منزل استراحت كنید، اگر كار سنگین دارید هفته اول را مرخصی بگیرید و هفته دوم سركار حاضر شوید.

11-از ماه دوم موها شروع به در آمدن مجدد می کنند در منطقه کاشت جوشهای کوچکی ایجاد می شود که گاه چرکی و سرسفید می باشد . جوشها را فشار ندهید و نترکانید انها خودبخود سرباز می کنند برای اینکه کمتر جوش بزنید غذاهای تحریک کننده را کمتر استفاده کنید (ادویه جات ، غذاهای گرمی مثل زیتون گردو خرما ،شیرینیجات ،شکلات کاکائو ، تنقلات تخمه و هر چیز دیگری که خودتان می دانید مصرف آن در شما باعث جوش می شود .)

12- ایجاد تغییر نسبت به قبل از عمل و دیدن نتیجه کاشت مو از ماه چهارم به بعد کم کم شروع می شود و اکثر افراد در ماه های 5 و 6 و7 دچار اضطراب می باشند و نگران نتیجه هستند ! نگران نباشید و تا ماه 10 هیچ قضاوتی نکنید به حرف های دوستان و اطرافیان اعتنا نکنید و بدانید آنها از ناامید کردن شما ممکن است اهداف مختلفی داشته باشند و مطمئن باشید  نتیجه کامل در ماه 12 تا 14 دیده می شود .

 

clinic vip
clinic vip انواع جراحی زیبایی چشم، ابرو، غبغب و....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋