clinic vip

clinic vip

انواع جراحی زیبایی چشم، ابرو، غبغب و....
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۵۲ نفر را دنبال می کند

هزینه کاشت مو در تهران در سال 1401 چقدر است؟

هزینه کاشت مو در تهران سال ۱۴۰۲ چقدر است؟ عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت کاشت مو در تهران چیست؟ ارزان‌ترین کاشت موی طبیعی در تهران کدام است؟ آیا می‌توان به صورت اقساطی هزینه کاشت مو را پرداخت کرد؟ هزینه کاشت مو به روش SUT در تهران چقدر است؟

 

عوامل موثر بر قیمت کاشت مو در تهران چیست؟

کاشت مو چقدر هزینه دارد؟ فاکتورهای بسیاری هستند که هزینه کاشت موی سر در تهران را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند، که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان هزینه دستمزد پزشک

همان طور که واضح است هرچه تخصص و مهارت یک پزشک در زمینه کاشت مو بیشتر باشد می‌تواند نتیجه بهتر و ایده‌آل‌تری را برای بیمار خود فراهم نماید. از این جهت یک پزشک با تجربه و ماهر در این زمینه به طور قطع هزینه بالاتری را برای جراحی خود نسبت به یک پزشک تازه کار و کم تجربه دریافت می‌کند

هزینه کلینیک

کلینیک‌های مختلف با توجه به امکانات و خدماتی که در اختیار بیماران خود قرار می‌دهند می‌توانند هزینه‌های متفاوتی را نیز دریافت کنند. به طور مثال یک کلینیکی که از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته و به روز برای کاشت مو استفاده می‌کند به طور قطع هزینه بالاتری را دریافت خواهد کرد و قیمت کاشتن مو بیشتری دارد.

تراکم مو یا میزان طاسی سر

هرچه تراکم موهای درخواستی برای کاشت بیشتر باشد (به این منظور که میزان طاسی سر بیشتر باشد) به زمان و وقت بیشتری برای انجام جراحی احتیاج دارد، به این دلیل که تعداد گرافت‌های بیشتری برای برداشت احتیاج است و همچنین زمان کاشت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. هزینه کاشت‌مو با تراکم بالا متفاوت است که توسط پزشک مشخص می‌شود.

تکنیک مورد استفاده

تکنیک‌های مختلفی هستند که برای انجام جراحی کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تکنیک‌ها بر اساس نوع برداشت گرافت‌ها تعیین می‌شوند، که برخی از آن‌ها به صورت دستی و برخی دیگر کاملا اتومات انجام می‌شوند. با توجه به روش انتخابی برای برداشت گرافت‌ها و کاشت آن‌ها نیز قیمت‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. توجه داشته باشید که روش مناسب برای جراحی کاشت مو توسط پزشک متخصص انتخاب می گردد. قیمت کاشت هر تار مو توسط پزشک در جلسه مشاوره اولیه مشخص می‌شود و تعرفه کاشت مو با توجه به روش‌های مختلف متفاوت است.

محل جغرافیایی کلینیک کاشت مو

محل جغرافیایی کلینیک کاشت مو بر هزینه آن موثر است. کلینیکی که در بهترین نقطه شهر قرار دارد قطعا هزینه بیشتری نسبت به کلینیک در منطقه متوسط و پایین دارد. همچنین محل جغرافیایی کلینیک بر کیفیت کاشت موی شما موثر نیست و پزشک یا تکنسین کاشت مو نقش مهمی در کیفیت نهایی دارد. شما باید تلاش کنید بهترین متخصص کاشت مو در تهران را انتخاب و به آن مراجعه کنید.

هزینه های جانبی کاشت مو

هزینه های کاشت مو شامل لوازم مراقبتی بعد کاشت مو و هزینه آزمایشات قبل کاشت می‌باشد. داروهای تجویز شده توسط پزشک، داروها، شامپوی مخصوص و …. است.

 

هزینه کاشت مو در تهران سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه کاشت مو در تهران چقدر است؟ همان طور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم عوامل و فاکتورهای مختلفی هستند که بر روی قیمت کاشت مو در تهران تاثیرگذار است، از این رو نمی‌توان یک قیمت واحد را برای تمامی افراد در نظر گرفت.

اما به صورت تقریبی می‌توان قیمت کاشت مو طبیعی در تهران را در حدود ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفت. قیمت‌های ذکر شده تقریبی هستند و برای اطلاع از هزینه کاشت موی سر بایستی به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پس از انجام معاینات لازم به طور دقیق هزینه ی کاشت مو در تهران به شما اطلاع داده شود.

 

آیا کاشت مو جلوی سر در تهران متفاوت است؟

هزینه کاشت مو در تهران چقدر است؟ هزینه کاشت مو تهران با توجه به روش انتخابی، میزان مهارت و تخصص پزشک، سن فرد و …. متفاوت است. هزینه کاشت موی جلو سر با توجه به اینکه به تعداد گرافت‌های کمتری نیاز دارد و هدف افزایش تراکم مو می‌باشد، کمتر است. ولی زمانی که کاشت مو برای کل نواحی طاسی سر انجام می‌شود با توجه به اینکه به تعداد گرافت‌های بیشتری نیاز است، هزینه بیشتری در بردارد.

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت کاشت مو، ابزار و تجهیزاتی هست که هر متد پیوند مو نیاز دارد. روش‌های جدیدتر کاشتن مو نیاز به ابزار و تجهیزات مدرن‌تر و پیشرفته‌تر دارند. طبیعی هست ابزار دقیقی که برخی شبیه ربات‌های بسیار کوچک هستند، هزینه بیشتری به جراحی پیوند مو تحمیل می‌کند. برخی از این ابزار برداشت و کاشت مو را اتوماتیک ساخته‌اند. همین مسئله باعث شده تا هزینه روش‌های جدیدتر پیوند مو بیشتر از روش‌های قدیمی باشد.

اینکه ریزش موی شما در حد یک سکه هست یا اینکه بخش زیادی از سر شما را گرفته باشد، تاثیر مستقیم در هزینه کاشتن مو برای شما دارد.

در بسیاری از کلینیک‌ها هزینه کلی کاشتن مو بر اساس تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای پیوند مشخص می‌شود. طبیعی هست نیاز به تعداد گرافت‌های کم، زمان کمتری را هم برای پیوند نیاز دارد. در نتیجه هزینه کاشت مو در تهران با هر روشی که باشد، بستگی به نیاز شما به تعداد گرافت‌های مو هم دارد.

پیوند مو در روش اف یو تی فقط در یک جلسه صورت می‌گیرد. اما در روش‌های دیگر پیوند مو ممکن هست به دو یا سه جلسه برسد. در واقع مقدار نیاز شما به گرافت‌های مو، یا مقدار گستردگی سطح بدون موی سر شما مشخص می‌کند به چند جلسه پیوند مو نیاز دارید. نیاز به ساعت‌های طولانی‌تر، یا نیاز به دو یا سه جلسه برای پیوند مو هزینه‌های درمان را هم بالاتر می‌برد. در یک نتیجه‌گیری کلی، هزینه کاشت مو در تهران با توجه به تعداد بیشتر جلسه‌های پیوند مو افزایش پیدا می‌کند.

درست یا غلط، منطقه قرارگیری کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید هم در برآورد هزینه کلی کاشتن مو موثر هست. این هزینه در تهران با هزینه‌ای که در شهرستان‌های دیگر دریافت می‌شود هم متفاوت هست. البته دلایل منطقی هم برای این مسئله وجود دارد که یکی از آنها متفاوت بودن هزینه ملک، مالیات و موارد دیگر در شهرهای دیگر در مقایسه با تهران هست. کلینیک VIP در غرب تهران قرار دارد و هزینه کاشت مو در تهران، و در این مرکز به‌صرفه‌تر از بسیاری از کلینیک‌های دیگر هست.

هر زمان که برای پیوند مو به کلینیکی مراجعه کردید، به فضای آن کلینیک و رعایت استانداردهای پزشکی در آن هم دقت کنید. کلینیک‌های دارای مجوز و استاندارد فضایی استریل به محل کاشت مو اختصاص داده‌اند. از طرف دیگر، کاشت مو با روش‌های پیشرفته نیاز به تجهیزات پیشرفته هم دارد. برخی از این تجهیزات ابزار بسیار دقیق، میکرومتری و اتوماتیک برای سالم درآوردن فولیکول‌های مو هست. برخی نیز ابزاری برای پیوند بدون آسیب به فولیکول‌های مو هست.

نمی‌توان به‌صورت لفظی از روشی پیشرفته در کاشتن مو صحبت کرد، اما در عمل از ابزار پیشرفته آن استفاده نکرد. بهره‌مندی از این ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته در پیوند مو به‌طور مستقیم روی هزینه کاشت مو در تهران تاثیرگذار هست. ابزار و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک VIP جزو پیشرفته‌ترین تجهیزات پیوند مو در دنیا به شمار می‌رود.

عامل دیگری هم در قیمت پیوند مو تاثیرگذار هست و آن شرایط سنی و جسمی شما هست. درباره این مسئله دو موضوع مهم مطرح هست. سن زیر 50 سال به‌طور معمول سنی آسان‌تر و بی‌دردسرتر برای پیوند هست. در این سن شرایط پیوند مو مهیا هست، پوست سر آمادگی دارد و نیاز زیادی به داروهای تقویتی که هزینه کاشت را بالاتر می‌برد، دیده نمی‌شود.

عامل دیگر شرایط جسمی شما هست و آن هم ارتباط مستقیم به بانک موی شما دارد. هرچقدر بانک موی پرتر و بهتری داشته باشید، شرایط پیوند مو نیز برای شما آسان‌تر می‌شود. در واقع بانک موی پرپشت یا کم‌پشت هم عاملی موثر در برآورد هزینه کاشت مو در تهران هست.

 

clinic vip
clinic vip انواع جراحی زیبایی چشم، ابرو، غبغب و....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋