clinic vip

clinic vip

انواع جراحی زیبایی چشم، ابرو، غبغب و....
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۵۲ نفر را دنبال می کند

کدام کلینیک برای کاشت مو به روش FUT در تهران مناسب‌تر است؟

ظاهر مناسب یک کلینیک درمانی، دلیل بر این نیست که یک مرکز درمانی از کیفیت بالایی برخوردار است و توجه به چند نکته مهم می‌تواند شما را در یافتن بهترین مرکز کاشت مو کمک کند. برای آگاهی از این نکات، در این صفحه سعی داریم با نگاهی بی طرف و جامع به این پرسش مهم متقاضیان کاشت مو پاسخ دهیم.

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، کیفیت یک مرکز درمانی است. اما کیفیت یک ویژگی کلی است که خود از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است. بهتر است قبل از انتخاب یک مرکز بهداشتی و درمانی باید به چند نکته مهم درباره نحوه عملکرد مرکز مورد نظر توجه کرد. آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که یک مرکز درمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. همانگونه که تمامی مراکز تجاری، جواز کسب و مجوز رسمی خود را در محل کسب خود نصب می‌کنند، تمامی کلینیک‌های درمانی نیز موظف به انجام این کار هستند. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. برای مثال:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.

  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست می‌باشد.

یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. اگر یک کلینیک ادعای این را دارید که بهترین مرکز کاشت مو است، باید از امکانات و تجهیزات مدرن نیز بهره‌مند باشد. در اینجای مطلب ذکر این نکته خالی از لطف نیست که منظور از تجهیزات مدرن، شکل ظاهری شیک و زیبای دستگاه‌ها نیست، بلکه اثربخشی بالا و کیفیت آن‌ها است. متاسفانه بسیاری از بیماران آگاهی چندانی از کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و این روزها برخی از کلینیک‌ها با تهیه دستگاه‌های شیک اما بی‌کیفیت، مشغول ارائه خدمات پزشکی هستند.

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آن‌ها نیز یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو است. احترام نه به معنای لغوی، بلکه ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، مهمترین نوع احترامی است که یک مرکز ایده‌آل درمانی برای بیماران و مراجعین قائل است. یکی دیگر از جنبه‌های احترام به بیماران، داشتن گوش شنوا است تا خواسته‌های بیماران به دقت شنیده و اجرا شود.

یکی از مهمترین سیاست‌های کلینیک خانه سفید حمایت و پشتیبانی از مراجعین خود است و با ارائه‌ی بهترین خدمات درمانی توانسته است به وظیفه خود به نحو احسنت عمل کند. حمایت از بیماران امری مهم بوده که حدود الهی و احکام مقدس دینی همواره به آن تاکید داشته است. تمامی پزشکان قبل از آغاز فعالیت خود با سوگند یاد کردن این وظیفه خطیر را در قبال تمامی بیماران انجام می‌دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو تنوع در ارائه خدمات است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه پزشکی، روش‌های گوناگونی برای درمان ابداع شده است. برای نمونه، کاشت مو به روش SUT جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که نسبت به سایر روش‌های قبلی نظیر FUT از اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این روش به دلیل اینکه پس از جراحی نیازی به بخیه و پانسمان ندارد با متدهای روز پزشکی انجام می‌شود.

از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای تحقق این روش در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می‌رود. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است. روش‌هایی نظیر کاشت مو با متد FIT و BHT از جمله این روش‌ها هستند که همگی آن‌ها در کلینیک خانه سفید با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌شوند.

بعد از آنکه با ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو آشنا شدیم، مهمترین مسئله، نحوه بررسی این ویژگی‌ها در یک مرکز درمانی و انتخاب مناسب‌ترین مرکز کاشت و مو است. معمولا حتی اگر با ویژگی‌های یک کلینیک خوب هم آشنایی داشته باشیم، نمی‌توانیم مرکز درست و مناسب را انتخاب کنیم، زیرا با انبوهی از تبلیغات و وبسایت‌های مختلف مواجه هستیم که همگی خود را برترین مرکز درمانی می‌دانند. این امر باعث ایجاد سردرگمی در بیشتر افراد می‌شود.

گاهی لازم هست تا پیش از شروع روند کاشت مو، مصرف برخی از داروها قطع شود، یا داروهای دیگری جایگزین آنها شود. سیگاری‌ها لازم هست دو هفته پیش از پیوند مو، سیگار را کنار بگذارند. همچنین موارد مختلف دیگری مطرح هست که در جلسه مشاوره درباره آنها با شما گفت‌وگو می‌شود.

عکس‌برداری از چهره و موی شما نیز جزو مواردی هست که پیش از کاشت مو صورت می‌گیرد تا چهره شما قبل و پس از رشد موها با هم مقایسه شود.

هر زخم و بخیه‌ای ممکن هست در صورت مراقبت نکردن دچار عفونت شود. در واقع مراقبت‌های پس از کاشت مو به روش FUT نتیجه نهایی پیوند مو را برای شما رقم می‌زند. نکته‌های مهمی وجود دارد که پس از  کاشت مو باید به آنها توجه داشته باشید:

* از دست زدن به کف سر و ماساژ دادن آن پرهیز کنید.

* در نقطه‌های کاشت مو، خون‌های دلمه‌بسته‌ای شکل گرفته که نباید آنها را دست‌کاری و جدا کنید.

* در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

* برای شست‌وشوی مو از شامپوهای ملایم که پزشک شما در کلینیک VIP پیشنهاد می‌دهد استفاده کنید.

* تا چند هفته از ورزش کردن و فعالیت‌های سنگین پرهیز کنید.

* داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده را به‌صورت منظم استفاده کنید.

 

clinic vip
clinic vip انواع جراحی زیبایی چشم، ابرو، غبغب و....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋