villa sazee

villa sazee

نکات مهم راهنمای خرید صندلی راک

این نوع صندلی ظاهر زیبا و جذابی به چیدمان منزل شما می بخشد. اگر مایل به استفاده آن در اتاق خواب هستید، به شما می گوییم که استفاده از این نوع صندلی در اتاق خواب جایگزین بهتری برای بهره گرفتن از مبل یا کاناپه برای این اتاق است. همچنین، با این محصول هر وقت که بخواهید می توانید آرامش تاب خوردن را تجربه کنید.

کافیست در تاب ریلکسی یا صندلی آویز بنشیند و اجازه دهید آرام آرام تکان بخورد تا در لذت فرو روید و حسابی کیف کنید

 

 

 

Description: https://idat.ir/upload/attach/12433/16723452855.jpg

 

در خرید صندلی تابی به چه مواردی توجه کنیم؟

 توجه به رنگ و جنس

در خرید خود، حتما دقت کنید که محصول مورد نظر قابلیت ضد آب داشته باشد. معمولا تمام صندلی تابی ها از جنس فلز هستند و به همین دلیل ممکن است در صورت رطوبت و یا خیس شدن به مرور زمان زنگ بزنند. پس ضد آب بودن خصوصیت اصلی یک صندلی خوب می باشد.

در این میان به جنس پارچه صندلی نیز دقت فرمایید. اگر چرم است، چرم مرغوبی باشد و اگر پارچه ای است، رنگ آن نرود و یا قابل شستشو باشد. از نکات مهم دیگر که لازم است در این بخش گفته شود، این است که متوجه رنگ انتخابی تان و هماهنگی اش با سایر تجهیزات و دکوراسیون منزل باشید. تفاوت رنگ ممکن است باعث به وجود آمدن صحنه زیبایی نشود.

در کجا می خواهید آن را قرار دهید؟

صندلی های آویز در اشکال متفاوتی تولید می شوند و هر کدام را می توان با توجه به ویژگی هایشان و طرز متفاوت ساختی که دارند، در جاهای مختلفی قرار داد.بطور کلی تفاوت اصلی در نوع سبد صندلی آویز می باشد معمولا دو مدل سبد کنفی و پلی اتیلنی در بازار وجود دارد.

سبد های کنفی معمولا ارزان تر هستند و مناسب فضای های داخلی و فضاهای سربسته هستند چون سبد آنها در برابر باران و آب و … مقاومت زیادی ندارد اما سبد های پلی اتیلنی مناسب فضای داخلی و فضای باز هستند و اگر یزر باران هم قرار بگیرند خراب نمی شوند.

اول از همه شما باید مشخص کنید که می خواهید صندلی تابی را در کجا قرار دهید و سپس با توجه به ویژگی های مورد نیاز آن مکان، مدل مناسب را انتخاب کنید. صندلی های مناسب برای حیاط یا تراس، مقاوم تر و بزرگ تر از صندلی های مناسب درون منزل هستند.

 

 

Description: https://idat.ir/upload/attach/12433/16723453110.jpg

 

 آناتومی تاب ریلکسی

سپس می توانید با استفاده از شال های مبل که به صورت پشمی، کتانی و بافتنی در بازار یافت می شوند رویه زیبایی را تصویر سازی کنید. تاب ریلکسی که با نام هایی چون "تاب تک نفره حصیری" ، "تاب راحتی" ، "صندلی آویز" و یا "تاب خانگی" نیز شناخته می شود خیلی زود توانست جایگاه خود را در چیدمان دکوراسیون و اکسسوری های منازل به دست آورد، این محصول زیبا علاوه بر بعد زیبایی بخشی و تزیین دکوراسیون شما، در کارایی و القای آرامش بخشی نیز نقش به سزایی را ایفا می کند. یکی دیگر از موارد زیبایی فضای باز ویلا و همچنین ایجاد حالت ریلکسی بعد از خستگی های محیطی، استفاده از تاب فلزی ساده ویلایی و تاب ریلکسی گروه تولیدی مبلمان آرامش می باشد. از کودک خردسال گرفته تا افراد مسن همگی از حس تاب خوردن و آرامش لذت می برند و استفاده از این وسیله محدود به بازه سنی خاصی نیست، حتی در مواردی نیز جهت سهولت استفاده از این تاب ها، طراحی خاصی برای کودکان انجام شده است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

راه حل نهایی برای تاب ریلکس که امروز می توانید درباره آن بیاموزید برای بهبود تاب ریلکس را اعمال کنید

هدف از تولید تاب ریلکسی لذت بردن و استراحت کردن بعد از یک روز سخت کاری است.

استفاده از تاب ریلکس محدودیت سنی نداشته و کاربردهای مختلفی نیز دارد شما می توانید این محصول را در باغ , ویلا , بر روی تراس و یا حتی گوشه ای از خانه گذاشته و می توانید بر روی ,آن استراحت نموده زیرا فضای مناسب برای دراز کشیدن دارند, و یا اینکه به مطالعه پرداخته و یا در بعد از ظهر بهاری و تابستانی از تماشای منظره زیبا و سر سبز محیط لذت ببرید . این محصول برای نشستن کودکان و بزرگسالان مناسب بوده و باید توان تحمل وزن های بالا را نیز داشته باشد و چون این مدل صندلی متحرک می باشد باید بتواند در مقابل تاب خوردن مقاوم بوده و بدنه دچار آسیب، شکستگی و تاب خوردگی نشود. اما تاب های ریلکسی در نوع بافت هم متفاوت هستند، برخی از بافت ها اشکال ساده تری دارند

درباره صندلی تابی

شما می توانید با نصب این تاب ها در حیاط و ویلای خود، وسیله ای برای تفریح و خوشگذرانی کودک خود ایجاد کنید. صندلی های تابی بدون پایه مانند تاب باغی انواع و طرح های مختلفی دارند و می توان آنها را در داخل خانه و یا ویلای خود استفاده کنید و می توانید آن را از سقف خانه و یا درختی در باغ آویزان کنید. یکی دیگر از کاربرد هایی که صندلی های تابی و صندلی ریلکسی میتوانند داشته باشند این است که شما می توانید از آنها به عنوان یک تخت خواب راحت و گرم و نرم استفاده کنید. همانطور که می دانید تاب سرسره پلاستیکی کاربرد زیادی دارد. در این میان وسایل زیادی برای زیبایی دکوراسیون وجود دارد که اکثرا حالت تزیینی دارند. از انواع دیگر تاب های ریلکسی، تاب های دونفره هستند با این که این تاب ها فضای زیادی را اشغال می کنند، ولی می توانید در کنار یک دوست یا خانواده خود لحظات شاد و به دور از استرس و سرشار از آرامش را تجربه کنید. برای هر رده سنی که از آنها استفاده میکنیم محل قرارگیری آن فرق میکند برای مثال معمولاً افراد بزرگسال دوست دارند که در کنار استخر یا در کنار آب و دریا و یا در میان درختان و گل ها قرار گیرد و یا در مکانی قرار بگیرند که به کل فضای طبیعی دید داشته باشد، ولی کودکان این گونه نیستند.

تاب ریلکسی

شما برای قراردادن تاب ریلکسی به مکانی نیاز دارید که بتوانید به صورت امن، بهترین استفاده را از آن بکنید. شما به مکانی نیاز دارید تا بتوانید به صندلی تابی مقداری آزادی عمل بدهید. با کمی دانش و تلاش ، حتی تازه کار نیز به راحتی می تواند یک صندلی تابی را به تنهایی بدست آورد و راه اندازی کند. صندلی های تابی وب سایت دیجی کالا که در ادامه لینک فروش برخی از آن ها برای شما درج می شود، عمدتا بنا به اظهارات فروشنده تا ۷۰ کیلوگرم ظرفیت پذیرش بار دارند، اما در نمونه هایی از سایت های سازندگان، قابلیت تحمل وزن تاب های یک نفره تا ۱۳۵ کیلوگرم نیز درج شده است. این نوع از تاب ها را با رنگ الکترواستاتیک در کوره ای با دمای 200 درجه می پوشانند که مقاومت بسیار بالایی دربرابر تابش فرابنش، باران و برف دارند

تاب ریلکسی متشکل از یک صندلی که تشک کوچک و راحتی بر روی آن قرار گرفته، یک آویز و یک پایه است که پایه باید استحکام کافی داشته باشد و به خوبی در جای خود نصب شود تا استفادهکنندگان تجربهی لذتبخشی داشته باشند. این روش به این صورت انجام می گیرد که در هنگام تهیه تاب ها سعی کنید اطلاعات لازم را از فروشندگان و افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند فراهم کنید تا در هنگام نصب کردن این تابها بتوانید آنها را با اطلاعات صحیح و به شکل صحیح نصب کنید تا هم امنیت جانی خود را و هم فرزندان و کسانی که از آن استفاده میکنند را تامین کنید. در واقع شما با تهیه تاب ریلکسی با یک تیر دو نشان زده اید.

زمانی که عصر از فعالیت روزانه تان فارغ می شوید روی این تاب بنشینید. صرف نظر از چیدمان منزل یا تنظیمات منزل شما ، یک طرح تاب باغی زمانی زیبا جلوه می دهد که مناسب فضای شما باشد. اینکه ما در محیطی زیبا و منظم زندگی کنیم بسیار آرامش بخش و زیباست. طرح های بسیار زیبایی از این نوع صندلی هستند که در داخل خانه بسیار زیبا جلوه می دهند و خانه شما را زیبا می کند. استفاده از این طرح در باغ ها و ویلا ها بسیار متداول شده است که هم کاربرد دارد و هم جلوه زیبایی نیز به منظره می بخشد. ما در این مقاله شما را با محصولی آشنا میکنیم که هم زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما می دهد و هم بسیار لذت بخش و آرامش بخش می باشد. این روزها اهمیت به دکوراسیون منزل در بین بانوان ایرانی بسیار باب شده است.

منبع : ویلاسازه

 

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋