villa sazee

villa sazee

نکات مهم راهنمای خرید صندلی راک

صندلی راک در سبکهای مختلف دکوراسیون جایگاه خودش را پیدا میکند، از کلاسیک تا مدرن. به همین دلیل جنس آن از مقاومت فوق العاده ای برخوردار است و طرح ظاهری آن نیز بسیار چشم نواز خصوصا در خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی خواهد بود.

 

 

 

منظور از راحتی، راحتی دست ها و آرنجها بر روی دستههای صندلی، طراحی دقیق پایه های زیر صندلی و طراحی کلی صندلی راک میباشد که هر کدام از این عوامل تاثیر خود را بر راحتی صندلی میگذارند. شاید باورتان نشود اما با نشستن بر روی صندلی راحتی، میتوانید در هر ساعت ۱۵۰ کالری را بسوزانید. به عبارت بهتر نشستن بر روی صندلی راحتی فقط مختص شاهزادگان و اربابان بوده است. برای نگه داری از کودک بی قرار یا خواباندن کودک، نشستن روی آن در ایوان جلوی خانه، مطالعه و حتی تقویت سلامت روان می توان از این صندلی ها استفاده کرد.

    صندلی با نشیمن گرد: به طور کلی بررسی فرم نشیمن صندلی بهتر است با سایر اجزای صندلی صورت گیرد ولی به طور کلی نشیمن های گرد با پشتی کوتاه بیشتر به چشم می خورند خصوصا در مورد صندلی های کانتر. به همین دلیل به طور دقیق نمی توان گفت ، که کدام نوع صندلی بهترین نوع می باشد . این صندلیها گردش خون را در بدن افزایش میدهد و باعث میشود اکسیژن بیشتری به مفاصل فرستاده شود که میتواند درد را کاهش دهد. کمر درد یکی از دردهای شایع زندگی امروزی میباشد ، حالت نشستن بر روی صندلی راک باعث میشود تا کمر در وضعیت بهبودی قرار گیرد .

 شما میخواهید در چه مکانی از صندلی استفاده کنید ، و میزان استفاده شما از صندلی چه مدت میباشد . هماهنگی، تناسب، تعادل، همه مواردی هستند که جلوه بصری، آرامش روحی و جسمی را در هر فضا، چه عمومی باشد و چه خصوصی، چه مسکونی باشد و چه اداری، تامین و تضمین می کنند. همچنین فعالیت بدنی اندکی که روی این صندلیها دارید، به شما کمک میکند انعطافپذیری بیشتری در زانوها و درد کمتری در کمر داشته باشید. همچنین میتوانید این صندلی را در گوشه اتاق خوابتان برای مطالعه قرار دهید  .

کیفیت صندلی راک

صندلی های راک یکی از بهترین و راحتترین صندلی ها هستند.این صندلی ها طوری طراحی شده اند که هنگام نشستن روی آنها احساس آرامش و راحتی میکنید.اکثر صندلی های راک چوبی هستند. استفاده از چوب در ساخت این صندلی ها باعث شده تا ظاهر زیباتر و شیکتری داشته باشند. در گذشته نیز از مدل قدیمی این صندلی ها استفاده میکردند اما امروزه طرح و مدل این صندلی ها مدرن تر هستند و میتوانید به خوبی روی این صندلی ها استراحت کنید.

 

اما اگر شما اتاق خواب بزرگی داشته باشید ، می توانید یک صندلی راک را در قسمتی از اتاق خود قرار دهید . درد کمر و مفاصل میتواند بسیار آزاردهنده باشد، اما تا به حال فکر کردهاید شاید صندلی راک بتواند کمکتان کند؟ اما به صورت کلی صندلی را که چوبی دارای محبوبیت بیشتری می باشد ، همچنین یک محصول کلاسیک به شمار می رود . زنی سالخورده که در اتاق قدیمی و خاک گرفتهای روی این صندلی نشسته است یا ایوان خانهای در تگزاس آمریکا؟ بنابراین برای آنهایی که همیشه در خانه هستند یا نمیتوانند ورزش کنند، استفاده از این صندلیها ایده خوبی به نظر میرسد.

منظور از این صندلی در اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده میشود . راک چیرهای بچگانه بیشتر در اتاق خواب کودکها و آتلیههای عکاسی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. روی هم رفته این صندلی را می توان انتخاب خوبی برای اتاق نشیمن دانست

 صندلی راک: خرید صندلی راک یا صندلی گهواره ای تنوع خوبی در مجموعه نشیمن های یک خانه خواهد بود. صندلی با نشیمن مربع-مستطیل: این مدل صندلی با گوشه های فیلت شده(منحنی) برای نشیمن طولانی مناسب هستند و البته باید به نسبت عمق و عرض نشیمن هم توجه شود. این تشک با پارچهای شمعی در رنگ و طرحهای گوناگون پوشانده شده تا افراد بتوانند به راحتی مدل مورد علاقهشان را انتخاب و سفارش دهند.

در این مقاله سعی داریم کافی فواید استفاده از صندلی راک ، را از جهات مختلف مورد سنجش قرار دهیم . اگر صندلی راک را برای کودکان یا سالمندان تهیه می کنید، پیش از هر چیزی ایمنی آن را مد نظر قرار دهید. صندلی راک انواع بسیار مختلفی دارد که هر کدام ویژگی هایی دارند که آن ها را مناسب برای کاربرد یا فضای خاصی می کنند.

انواع مختلف صندلی راک

 

صندلی راک با نام اصلی راکینگ چر ، انواع مختلف و متفاوتی دارد که در ادامه ی این بخش می خواهیم به عنوان مختلف این نوع صندلی بپردازینم :

 

۱) صندلی راک مدرن : صندلی راک مدرن از پرطرفدار ترین نوع این صندلی ها می باشد که تفاوت آن ها با صندلی راک قدیمی تر سادگی و ظریف بودن آن ها می باشد، مدل مدرن آن ها اصولا مینیمال می باشد و تنوع رنگی بیشتری دارد همچنین کم جا می باشد که برای اپارتمان های امروزی که کوچک می باشند بسیار مناسب است .

 

۲) صندلی راک کلاسیک : صندلی های راک کلاسیک از قدیمی ترین و اولین نوع این صندلی ها می باشد که از جنس چوب می باشد و کمی نسبت به صندلی ها مدرن بزرگ تر و جاگیر تر هستند و اکثر آن ها منبت کاری شده است ، همچنین قیمت صندلی های راک کلاسیک یا سنتی نسبت به دیگر انواع ان ها ارزان تر می باشد .

 

۳) صندلی راک مبلی : صندلی راک مبلی که آن صندلی راک راحتی نیز می گونید مانند مبل می باشد و در نشینمگاه و تیکه گاه آن از الیاف ، اسفنج ، فوم و پارچه درست شده است و مانند مبل می باشد فقط نوع طراحی و دیزاین آن مانند صندلی های راک می باشد ، این صندلی ها مدل کمی رسمی تر دارد و می توان آن ها را به صورت جفت یا تک در کنار مبلمان خود قرار دهید.

منبع :ویلاسازه

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋