villa sazee

villa sazee

انواع مبلمان فضای باز در طرحهای مدرن با کیفیت

 

 

 

مبلمان ویلایی

همچنین، مبلمان مناسب درکنار استخر به شما این امکان را میدهد تمام این کارها را انجام دهید و میتوان گفت مبلمان مناسب فضاهای بیرونی است.ستهای Bistro هم بهطورکلی شامل دو صندلی و یک میز کوچک است. صندلیهایی که نهتنها فضای زیادی را اشغال نمیکنند؛ بلکه با جایگیری مناسب و طرحهای جذاب، محل استراحت مناسبی برای مطالعه و استراحت و آرامش خواهند بود. مبلمان مناسب برای کنار استخر هم مبلمانی برای زمانی است که میخواهید درکنار استخر بخوابید و راحت دراز بکشید، چرت بزنید، مطالعه کنید و حتی حمام آفتاب بگیرید. زمانیکه قصد دارید برای فضاهای بیرونی مبلمان تهیه کنید، متوجه خواهید شد که گزینههای زیادی برای انتخاب مبلمان مناسب فضاهای بیرونی وجود دارد

یک ست گپ وگفتگو کوچکتر ممکن است مناسب باشد. ازآنجاکه صندلیها در تاریخچه مبلمان جایگاه ویژهای دارند، از نمونههای صندلیهای اولیه میتوان به چهارپایهای ساده اشاره کرد که از آنها برای نشستن استفاده میشده است. همچنین، بهترین نمونههای مبلمان و تخت و صندلی در ایران باستان مربوط به دوره هخامنشی است.جذاب و زیبا به نظر می رسد. به هر حال توصیه می شود در انتخاب مبلمان فضای باز، خلاقیت و تخیل خود را محدود نکنید.

انواع مبلمان ویلایی

زمانیکه بخواهید باغ، حیات خلوت، ایوان، آلاچیق یا مکان دیگری را در فضای باز مبله کنید، کاربردهای مختلفی دارد. مبلمان فضای باز یا مبلمان باغی انواع مختلفی دارند . مبلمان پلاستیکی فضای باز بهترین انتخاب برای این محیطها خواهد بود، در صورتی که روی تراس یا زیر آلاچیق قرار است مبلمان را بچینید میتوانید از مبلهایی با جنس حصیر بامبو، فلز و چوب استفاده کنید.

بهترین جنس مبلمان ویلایی ساخته شده از موادی است که بتواند در برابر شرایط آب و هوایی فضای بیرونی مقاومت کند و به نگهداری کمتری نیاز دارد. نکته ای که باید قبل از خرید مبلمان آلومینیومی به خاطر داشته باشید این است که برای راحت انبار کردن مبلمان نباید آنها را تا کنید. مانند مبلمان آلومینیومی، این نوع مبلمان ویلایی برای راحتی بیشتر به کوسن نیاز دارند.

به همین دلیل است که دربارهاش صریح صحبت میکنم و گاهی اوقات نقدش میکنم. مبلمان حصیری طبیعی نیز به خوبی در یک باغ ترکیب می شوند. حیاط خانه شما، حیات خلوت، ایوان یا باغ مکانی است که در آن مینشینید و استراحت میکنید. بهترین نوع چوب انواع مبلمان ویلایی چوبی شامل ساج، سرو، سرو یا چوب قرمز است. تا اینجا تا حدودی در مورد ویژگی های مبل مناسب برای باغ و ویلا و نکاتی که در انتخاب آنها باید رعایت کنید صحبت شد.

مبل فضای باز چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که متوجه شدید مبلمان فضای باز انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد خودشان هستند. آیا می دانید مبل برای فضای باز دارای چه ویژگی هایی است و یا کدام یک از این مبلمان را می توان برای فضای باز انتخاب کرد؟ در حقیقت نوع مبلمان برای فضای باز مبلمانی است که بیشترین سازگاری را با شرایط آب و هوایی داشته باشد. علاوه بر این مورد باید به شرایط آب و هوایی محیط مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید. به طور مثال برای محیط های که رطوبت و بارندگی در آنجا زیاد است، خرید مبلمان فرفورژه توصیه نمی شود. زیرا این مبلمان به مرور زمان و با قرار گرفتن در معرض بارندگی و رطوبت کیفیت خود را از دست می دهند.

لوازم سختِ فضای باز اصطلاحاً توسط معماران منظر و طراحی باغ، مورد استفاده برای توصیف مواد ساخت و سازقرار می گیرند که برای بهبود زیبایی فضای باز و باغ طراحی می شوند. از جمله لوازم سختِ فضای باز همچنین می توان مبلمان فضای باز یا همان مبلمان باغی و دیگر محصولات باغی را نام برد. صنایع مختلفی در حوزه طراحی فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند در نتیجه شاید بهتر باشد که در انتخاب فرم این فضا در پلان معماری، به اشکالی که امکان نشستن حلقه مانند را به خانواده میدهد فکر کرد و از اشکالی که خیلی کشیده و بیتناسب است، پرهیز کرد .در این فضا معمولاً مجموعهای مبل راحت، میز، لوازم صوتی و تصویری و وسایل مربوط به آن، قفسه کتاب، روزنامه، عکس و یادگاریهای خانوادگی و…

مبل فضای باز

اسکلت اصلی مبل ال فضای باز Portside از چوب روسی درجه یک ساخته میشود و میتواند برای سالهای سال عمر کند. ترکیب رنگ چوب با سرسبزی طبیعت معرکه است و آرامش بیشتری به افراد خانه منتقل میکند. حالا سراغ گلدانها و گیاهان با استندهای چوبی بروید و یک طبیعت دنج را به خانه خود بیاورید. هنگام خرید مبلمان فضای باز، رنگهایی را نیاز دارید که با رنگ طبیعت سازگار باشند

همینطور این امکان وجود دارد که این مبل ال فضای باز را متناسب با ابعاد و اندازهی دکوراسیون حیاط خلوت، حیاط، تراس یا بالکنتان سفارش دهید. علاوه بر این شما میتوانید انواع کاور مبل برای مبلمان فضای بازتان تهیه کنید تا آن را از هر گونه آسیب دور نگه دارید. توجه کنید که امکان سفارش مجموعهی Portside در انواع رنگهای و الگوهای متنوع از چوب و پارچه مبلی وجود دارد. یا این که اگر فضای آزاد خانه شما جمعوجور است، از انواع مبل فضای باز فلزی استفاده کنید.

 

شما میتوانید در بالکنهای خود از مبلمان آلومینیومی استفاده کرده و هر موقع که خواستید آنها را جمع کرده و یا بچینید. مبلمان آلومینیومی برای باغها و فضای باز مناسب بوده و سبک هستند. در خانه های ییلاقی معمولا در فصل زمستان، امکان پذیرایی در فضای باز وجود ندارد اینجاست که مزیت مبل فضای باز با طراحی کمجا به چشم می آید. در حالت چیدمان شده چهار صندلی حصیری از جنس pvc با یک میز مخروطی شکل می بینیم که بخاطر طراحی نیمه فانتزی که دارد می تواند جذابیت را به حیاط یا پاسیو خانه سوغات بیاورد. مهمانی در فضای باز که به پایان رسید می توان هر کدام از صندلی ها را روی هم چیدمان کرد تا به یک برج سفینه ای شکل رسید. در این مقاله با انواع مبلمان باغی آشنا شدید قیمت این نوع مبلمان بنا به نوع متریال و کیفیت آن تعیین میشود معمولا مبلمان فضای باز فلزی قیمت مناسبتری نسبت به بقیه داشته و برای استفاده در آب و هوای کشور ما بسیار مناسب هستند. استفاده از مبلمان در فضاهای باز مثل باغ، باغچه، ویلا یا تراس و بالکن یکی از فاکتورهایی است که به زیبایی محیط میافزاید و از طرفی اسباب راحتی و آرامش افراد را مهیا میکند، مبلمان مخصوص فضای باز با توجه به کاربردشان طراحی میشوند، البته در انتخاب و خرید آنها باید به نکاتی توجه داشت که در این مقاله سعی میکنیم این نکات را برای شما بازگو کنیم.اما مزایای دیگری نیز دارند.

 

 

 

انتخاب مبلمان فلزی

از انواع مبلمان فضای باز و میز و صندلی باغی صنیع کار، برای داشتن فضایی آرامشبخش در محل کار، خانه، حیاط و حتی بالکن خانه خود میتوانید استفاده کنید. این مبلمان از مواد مقاوم دربرابر آبوهوا ساخته میشوند؛ موادی مانند آلومینیوم که زنگ نمیزند یا از فلزات دیگر با روکشهای رنگ محافظ و نیز گاهی چوب و پلاستیک.معمولا این نوع مبلمان برای دوام بیشتر درمقابل شرایط جوّی و رطوبت با پوشش رنگ الکترواستاتیک کورهای تولید و عرضه میشودند. برای آرامش بیشتر و فرار از زندگی سخت و پر از استرس، از رنگ­های شاد و روشن استفاده کنید. برای تزیین فضای باز خود میتوانید از محصولات فضای باز صنیع کار، مانند تاب و صندلی آویز استفاده کنید که از یک و گاهی دو پایه آویخته است و زیبایی بینظیری به محیط شما میبخشد.سایبان و چترهای صنیع کار که برای ایجاد سایه بهکار میرود و به آن چتر یا چتر باغی نیز گفته میشود.

 

منبع :ویلاسازه

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋