villa sazee

villa sazee

مطالب مفید درباره تاب ریلکسی

 

 

 

درباره تاب ریلکس

تاب خوردن یکی از تفریحات پرطرفدار و هیجان‌انگیز در دوران کودکی اکثر افراد بوده است. همه ما خاطرات در صف ایستادن برای سوار شدن روی تاب‌ها‌ی فلزی را به یاد داریم. اگرچه این تفریح دوست داشتنی سن و سال نمی‌شناسد اما متاسفانه امروزه به دلیل نداشتن فضای کافی برای ساخت یا نصب تاب باید از خیر آن گذشت. در چند دهه اخیر اکثر برندهای مبلمان صندلی‌های معلقی را طراحی کرده‌اند که شباهت زیادی به تاب خانگی دارند و به آن‌ها صندلی تابی می‌گویند.

بخش های پایین علمک تاب که به وسیله پیچ به پایه بسته می شود و بخش بالایی سبد آویزان از طریق فنر و پین به علمک متصل می شود. پیش از هرچیز لازم است بدانید که اغلب فروشندگان خصوصا سازندگان این مبلمان ها اطلاعات مناسبی در خصوص خطرات و مشکلاتی که ممکن است با این تاب ها داشته باشید دارند و حتما با کمی پرس و جو تمام این نکات ایمنی را در اختیار شما قرار می دهند.

به این نکته دقت داشته باشید که صندلی های تابی آویزان از سقف امکان چرخش و مکان مانور بیشتری دارند و همین مساله موجب می شود بار بیشتری به سقف تحمیل شود. اما برای اینکه بتوانید از نشستن بر روی یک صندلی معلق لذت ببرید و نگران سقوط از آن نباشید، لازم است نکات ایمنی در خصوص این صندلی ها را به دقت رعایت کنید تا خیالتان راحت باشد که وسط ریلکسیشن ناگهان پخش زمین نمی شوید! در دیزاین فضاهای انتظار لوکس تجاری و محیط های اداری نیز می توانید از این سبک صندلی ها برای فضای استراحت کارکنان استفاده نمایید. در هر حال برای خرید این صندلی ها می توانید با طراحان و مشاوران دکوراسیون اتود نیز به رایگان مشورت نمایید. تاب فلزی ریلکسی از انواع وسایلی هستند که برای طراحی داخلی منازل و فضای سبز از آن ها استفاده می شود.

برای مثال اگر می خواهید یک صندلی ریلکسی برای نشیمن خود انتخاب کنید، توجه داشته باشید رنگ و طرح تشک و کوسن های آن با مبلمان موجود در فضا و یا رنگ تاب ریلکسی با کوسن مبل ها و پرده ها هماهنگ باشد. با نشستن بر روی این مدل تاب فلزی احساس آرامش و ریلکسی خواهید داشت. انتخاب رنگ و دیزاین صندلی های ریلکسی مبحث گسترده ای است که به جزییات متعدد در دکوراسیون منزل بستگی دارد و شاید بهتر است این موضوع را به صورت جداگانه در یک آموزش دیگر با هم مرور کنیم. دکوراسیون اتاق کودک می تواند با یک تاب ریلکسی یا ننوی کودکانه دچار یک تحول اساسی شود و علاوه بر ایجاد احساسات مثبت و تعلق خاطر نسبت به اتاق در ذهن کودک، با یک سیاست گذاری صحیح و دیزاین جذاب، بخشی از هزینه های زمانی و مالی مراجعه به پارک و شهربازی های متعدد را نیز کاهش دهد!

مبلمان های تابی، تاب های ریلکسی، که در دکوراسیون منزل باب شده اند و با اینکه ممکن است تصور کنید مبلمان های دست و پاگیری هستند که برای خانه ها کوچک چندان هم به کار نمی آیند، اما شاید مطالعه این مطلب بتواند دیدگاه تان را کمی تغییر دهد.

 

 

صندلی تابی

این مدل صندلی ها را می توان در فضاهای بسته و باز به کار برد. مدل هایی از تاب هستند که به سقف یا دیواره ها متصل نمی شوند و تنها با استفاده از یک ستون یا علمک قابل اتصال هستند و در وزن ایده آل معلق می مانند. البته نباید این نکته را فراموش کنید که تاب ریلکسی که مناسب برای استفاده در فضای داخلی است را نمی توان در خارج از خانه و فضای آزاد مورد استفاده قرار داد چرا که بافت به کار رفته در ساخت صندلی تابی فضای باز با تاب های راحتی داخل منزل متفاوت است. واژگونی تاپ دلایل زیادی میتواند داشته باشد ، یکی از مهمترین دلایل صاف و هموار نبودن سطحی است که پایه روی آن قرار می گیرد . این خانه ها در محیط بیرونی و درونی خود فضای زیادی را در اختیار صاحب خانه قرار می دهند. به طور کلی خانه های ویلایی، گزینه مناسبی برای بهره مندی از این مدل صندلی ها می باشند.

 صندلی تابی,

هدف از تولید صندلی تابی، مبل یا کاناپه لذت بردن و استراحت کردن بعد از یک روز خسته کننده کاری است. اگر به خواب بعد ازظهر علاقمند هستید اما به سختی به خواب میروید میتوانید از تاب های خانگی ننو مانند که فضای مناسبی برای دراز کشیدن دارند استفاده کنید. اگر عاشق خواب بعد از ظهر هستید، اما به سختی خوابتان می برد، می توانید از تاب خانگی های ننو مانند که فضای مناسبی برای دراز کشیدن دارند برای این کار کمک بگیرید. مدل های بسیار مختلفی از صندلیهای تابی در بازار موجود هستند که بسته به سبک، بودجه و فضای مورد نیاز می توانید از آنها استفاده کنید. و قیمتی بین یک و نیم میلیون تا پنج میلیون را شامل میشوند.آهن استفاده شده در تابهای ویلاسازه معمولا اهن مبارکه بوده که بهترین آهن تولید شده در کشور ایران میباشد. که میتوانید نسبت به دکوراسیون منزل خود یکی از انواع ان را انتخاب کنید.در خرید تاب ریلکسی یک نفره حتما قد خود را نیز در نظر داشته باشید زیرا تعدادی از تابهای ریلکسی برا افراد با قد بلند مناسب نیستند.

در این مطلب می خواهیم موارد کاربرد صندلی تابی را برشمریم تا با ویژگی ها و مزایای آن آشنا شوید زیرا حتما شما نیز علاقمند به دانستن اطلاعاتی در مورد صندلی های تابی هستید. اما اگر هنوز هم در خصوص خرید این مبلمان تردید دارید و یا برای خرید آن نسبتا متفاعد شده اید، لازم است تا انتهای این مطلب را مطالعه بفرمایید. اگر قصد خرید بارفیکس مناسب تاب را دارید از لینک زیر اقدام کنید. اگر تمایل دارید تاب ریلکسی دست دوم بخرید لازم هست که پیش از هرچیز به نکات ایمنی این مبلمان توجه کافی داشته باشید. یکی از تفریحات جذاب و دوست داشتنی تاب خوردن است که سن و سال هم نمی شناسد، اما بسیاری از افراد به دلیل نداشتن فضای کافی و مناسب جهت نصب تاب به ناچار از خیر آن می گذرند.

تاب آویز

 

استفاده از این مدل تاب در محیط باز منزل گزینه ایده آل به نظر می رسد. در واقع بهترین نوع انتخاب یک انتخاب هوشمندانه میباشد ، که موجب می شود محصول مورد نظر کاملاً مطابق با نیاز های شما باشد . خوب است بدانید تاب های ریلکسی دارای تحمل وزن مناسبی هستند ، تاب های یکنفره تحمل وزن تا 150 کیلوگرم و تاب های دو نفره تحمل وزن تا 300 کیلوگرم را دارا می باشند در تصویر زیر می توانید نمونه یک تاب دونفره را مشاهده نمایید. فروشنده راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما ارائه می کند و می توانید به کمک همسر یا یکی از اعضای خانواده این کار را به سادگی انجام دهید.بخش های پایین علمک تاب که به وسیله پیچ به پایه بسته می شود و بخش بالایی سبد آویزان از طریق فنر و پین به علمک متصل می شود.

انتخاب بهترین تاب ریلکسی و صندلی تابی  

تاب خوردن یک ایده لذت بخش و جذاب برای استراحت

همان طور که حرکت و تاب دادن کودک منجر به آرامش و کاهش بی‌قراری او می‌شود، تاب خوردن برای بزرگسالان نیز تأثیرات آرام‌بخشی دارد. مطالعات روانشناسی نشان داده که استفاده از صندلی‌های تابی در بیماران دارای اضطراب و افسردگی اثر آرام‌بخش داشته است. همچنین دانشمندان بیان کرده‌اند که تکان خوردن می‌تواند بر توانایی خواب انسان اثر گذاشته و کیفیت خواب را افزایش دهد. چون این حرکات به هماهنگ‌سازی مغز برای خواب کمک می‌کند و خواب در زمان سریع‌تر و برای دوره‌های طولانی‌تر و عمیق‌تری اتفاق می‌افتد. به همین جهت استفاده از انواع تاب ریلکسی می‌تواند در کاهش اضطراب، خواب راحت و تجربه‌ای لذت بخش برای ما تأثیرگذار باشد.
اگر شما هم کار پر مشغله ایی دارید بد نیست به خرید و نسب یک تاب ریلکسی فکر کنید. کوچک و بزرگ ندارد، یک تاب ویلایی می‌تواند هر کسی را به نشستن در سکوت و آرامش تاب وسوسه کند. پس به‌راحتی می‌توانید با توجه به فضا، بودجه و سلیقه‌ی خود یک تاب زیبا و راحت را در خانه نصب کرده و همه از آن لذت ببرید.

بهترین تاب ریلکسی

به هیچ وجه نمی توان گفت کدام طرح بهترین نوع تاب ریلکسی است .

شاید برخی طرح ها پرفروش باشند ، اما هرگز به این معنی نیست که بهترین تاب ریلکسی هستند .

شاید بتوان گفت که دلیل پرفروش بودن یک طرح زیبایی و کیفیت و یا قیمت آن می باشد .

ولی بهترین را شما انتخاب می کنید ، شما باید طبق خواسته هایی که از یک تاب دارید بهترین نوع آن را برای خود انتخاب کنید .

برای خرید یک تاب ریلکسی خوب همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که شما در چه حالتی راحت هستید ؟

ارتفاع و عرض آن چقدر باشد ؟

اینها سوالاتی کلیدی برای خرید یک تاب خوب هستند .

 

منبع:ویلاسازه

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋