ویو پارس

ویو پارس

چگونه می توان نما را تمیز کرد؟

چگونه می توان نما را تمیز کرد؟

راهنمای نهایی نظافت نما را دریافت کنید

پروژه های بازسازی و بازسازی نما کارهای پیچیده ای هستند. مقیاس های زمانی و بودجه خیلی راحت می توانند پشت سر بگذارند. این اغلب به راحتی به دلیل کمبود دانش و مجموعه گیج کننده راه حل های موجود است. کدام فرآیند به بهترین وجهی متناسب با مواد نمای و خواسته های تجاری شماست؟ به این موارد دسترسی ، مهار مواد ، امنیت و اختلال احتمالی را اضافه کنید و انتخاب فرآیند مناسب برای ساختمان شما با عدم اطمینان همراه است. این کار را اشتباه انجام دهید و حتی ممکن است صدمات جبران ناپذیری وارد کنید.

 

چرا نماها را تمیز کنید

تصور می شود که سنگ اغلب بی زمان است. در زیر زمین و در شرایط گرما و فشار ایجاد شده ، سنگ برای میلیون ها سال زنده مانده است. به سطح آورده شده ، مورد حمله عناصر قرار می گیرد و بنابراین باید محافظت و نگهداری شود ، به جای اینکه تصور شود برای همیشه ادامه دارد.

با این وجود ، تضاد بالقوه ای بین اینکه آیا هر نوع خاک چسبنده یا روکش ضد آب دارای تعادل با محیط است و نباید ناراحت باشد ، وجود دارد و اینکه آیا باید از جمع شدن خاکی که منجر به تجزیه سنگ می شود جلوگیری کرد. با این حال به نظر می رسد که بسیاری از منفی های مربوط به تمیز کردن نمای سنگ های طبیعی نتیجه تحقیقات ضعیف و انتخاب نادرست تکنیک های تمیزکاری است. اگر تمیز کردن خیلی دیر انجام شود یا به هیچ وجه انجام شود ، سنگ ممکن است صدمات جبران ناپذیری ببیند.

نگرانی اصلی جلوگیری از تجمع آلودگی ، به طور عمده از ذرات معلق در هوا است که ممکن است حاوی طیف وسیعی از مواد بالقوه مشکل ساز باشد که می توانند با سنگ واکنش نشان دهند و طول عمر آن را کاهش دهند. نواحی مرطوب به ویژه به ویژه در شرایط آب و هوایی مرطوب باعث جذب خاک می شوند و اگر از قبل مشخص نباشند ، می توان در نتیجه یک تمیز شناسایی کرد. لایه های ضخیم ناخالصی می توانند آب را در برابر سنگ تراشی یا در داخل آن حفظ کنند ، در نتیجه دوچرخه سواری نمک افزایش می یابد و وخیم تر شدن سنگ سنگ می شود.

به عنوان مثال ، حذف یک نهال ممکن است از آسیب بعدی رشد ریشه درخت و ایجاد مزاحمت قابل توجه در سنگ تراشی جلوگیری کند ، در حالی که آلودگی و رنگ آمیزی ممکن است شواهدی از خرابی های سازه ای را که در نهایت می تواند منجر به کاستی های قابل توجهی شود ، مانند ریزش سنگ نمای ساختمان در مسیرهای عمومی مجاور ، مبهم کند.

تمیز کردن منظم به شناسایی مناطقی که بیش از حد متوسط ​​آلودگی و نمک وجود دارد کمک می کند، که ممکن است نشان دهنده مشکلات گسترده تری باشد که اگر در مراحل اولیه اصلاح شود ، در دراز مدت سود قابل توجهی خواهد داشت.

شرکت شستشوی نمای ساختمان معتبر و مجهز با استفاده از دستگاه های پیشرفته می توانند به تمیز کردن نمای ساختمان شما کمک کنند.

آنچه راهنمای تمیز کردن نما ارائه می دهد

این راهنمای اطلاعات فنی به منظور ارائه جزئیات بیشتر در مورد طیف فرآیندهای ترمیمی موجود در بازار و مزایایی که یک روش تمیز کردن نما بدون داربست ، خشک و ساینده می تواند در مقایسه با روش های سنتی ارائه دهد ، به طرز تفکرآمیزی تهیه شده است .

نگاهی عمیق به روش های سنتی تمیز کردن نما و ویژگی های آنها می اندازد تا هم مزایای آنها و هم مشکلات آن را درک کند. 

این راهنما همچنین یک روش جایگزین خشک و غیر ساینده و چگونگی به حداقل رساندن موارد فوق را بررسی می کند ، در حالی که مزایای سرعت ، ارزش و پایداری به حداکثر می رسد.

منابع : 1) شرکت ویوپارس

          2) https://www.ungerglobal.com/ 

 

ویو پارس
ویو پارس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋