vian company

vian company

چگونه اختلال خوردن در خواب را تشخیص دهیم؟


 

SRED می تواند بیشتر از ایجاد اختلال در خواب شما انجام دهد. همچنین می تواند به سلامت کلی شما آسیب برساند و شما را در معرض خطر آسیب قرار دهد. اگر SRED دارید، باید به پزشک خواب مراجعه کنید.

برای مراجعه به روانپزشک خوب در سعادت اباد تهران به کلینیک ویان بروید

پزشک باید بداند که پرخوری از چه زمانی شروع شده است. او می خواهد بداند که آنها چند بار رخ می دهند و چقدر طول می کشند. پزشک باید سابقه پزشکی کامل شما را بداند. حتماً او را از مصرف داروها و داروها در گذشته یا حال مطلع کنید.

همچنین اگر تا به حال هر گونه اختلال خواب دیگری داشته اید، به پزشک خود اطلاع دهید. دریابید که آیا اعضای خانواده با مشکلات خواب دارید یا خیر. همچنین اگر به مدت دو هفته یک دفترچه خاطرات خواب را پر کنید مفید خواهد بود . دفتر خاطرات خواب به پزشک کمک می کند تا الگوهای خواب شما را ببیند. این داده ها به پزشک سرنخ هایی در مورد علت مشکل شما و نحوه اصلاح آن می دهد.

ممکن است نیاز به مطالعه خواب داشته باشید . به این کار پلی سومنوگرافی می گویند. این آزمایش امواج مغزی، ضربان قلب و تنفس شما را هنگام خواب ترسیم می کند. همچنین نحوه حرکت دست ها و پاهای شما را ثبت می کند. بهترین مطالعه خواب نیز خواب شما را روی ویدیو ضبط می کند. این هر رفتار غیرعادی را که در طول شب رخ می دهد ثبت می کند. این مطالعه به شما کمک می کند تا مشخص شود که آیا پرخوری شما با هر اختلال خواب دیگری مرتبط است یا خیر.

 

چگونه اختلال خوردن در خواب را درمان کنیم؟

ابتدا باید اقدامات ایمنی مورد توجه قرار گیرد. برخی از اقدامات احتیاطی شامل قرار دادن قفل روی درها و کابینت های آشپزخانه و نگهداری ایمن چاقوها است. مطمئن شوید که مسیر اتاق خواب شما به آشپزخانه امن است.

بسیار مهم است که به طور منظم بخوابید. اپیزودها ممکن است با کم خوابی افزایش یابد.

پزشک شما ممکن است نیاز به تغییر برخی از داروهای شما داشته باشد، به خصوص اگر داروهای خواب آور خاصی مصرف می کنید. پزشک خواب باید بررسی کند که آیا اختلال خواب دیگری مانند آپنه خواب دارید یا خیر. اگر چنین است، شما نیز باید برای آن درمان شوید. انجام این کار درمان SRED را آسان تر می کند.

SRED تمایل دارد به استفاده از داروها به خوبی پاسخ دهد. پس از شروع مصرف دارو، ممکن است پزشک از شما بخواهد پیشرفت خود را با یک دفترچه خاطرات خواب ترسیم کنید.

vian company
vian company

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋