vekomo8575

vekomo8575

راهنمای خرید انواع کباب پز نکات مهم برای خرید

خرید یک گریل یا کباب پز خوب یکی از مهم ترین موارد برای هر خانه ای است. همه ما سعی می کنیم از باربیکیو استفاده کنیم و در سفر یا خانه از بودن در کنار هم لذت ببریم.

یکی از نکات برای داشتن یک کباب خوشمزه و خوش پخت این است که از یک گریل خوب برای پخت گوشت با بهترین طعم برای شما استفاده کنید. در این پست به نکات خرید کباب پز می پردازیم و راهنمای خرید باربیکیو در منزل را ارائه می دهیم.

راهنمای خرید منقل خانگی

 

گریل خانگی به دو دسته تقسیم می شود. این طبقه بندی به روغن استفاده شده در آنها بستگی دارد. برخی از انرژی گاز برای کوره و برخی دیگر از زغال سنگ به عنوان سوخت استفاده می کنند. استفاده از زغال برای کباب کردن به شما این امکان را می دهد که از طعم کباب لذت ببرید و کباب پز را تهیه کنید که به آن مغز آشپز می گویند. اما در مقایسه با گریل گازی مزیت دیگری نیز دارد که تمیزتر بودن آن است. در زیر بهترین سایت های تولید زغال سنگ و گاز را به شما نشان خواهیم داد.

شرکت تولیدی لوازم خانگی مه پویا بابیش دارای بیست و پنج سال سابقه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از قبیل بخاری برقی، پلوپز برقی، گریل چندکاره و فر پیتزا، گریل گازی و لوازم خانگی می باشد. فرآیند همگام سازی سلیقه و نیازهای مشتری در راس برنامه او.

کباب پز سه شعله با مه قوی (گاز شهر، گاز مایع و زغال سنگ) با چرخش خودکار مدل BRB-M84 دارای شماره ثبت اختراع 62553 آزاده از ثبت شرکتها. در سیخ های مه شکن گانش سوز 7 سیخ سیخ چرخش همزمان سیخ و موتور چرخان که با برق و باتری کار می کند پخت را آسان، یکنواخت و بدون سوختن و لذیذ بودن انواع کباب، سبزی، مرغ، جگر، ماهی، مرغ، گوجه فرنگی و غیره کمک می کند و یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه به حساب می آید،

وقتی برق دارید با کمک آداپتور برق کار می کند و زمانی که ندارید. برای گرفتن برق و بیرون از خانه در پیک نیک یا مسافرت هستید از باتری معمولی سایز بزرگ D استفاده می کنید و باتری آن حدود 5 تا 7 ساعت دوام می آورد و آرام آرام در هوای گاز نباید کافی باشد . با نظارت در حین پخت کافی است شعله گاز را به میزان لازم تغییر دهید و بسته به شرایط پس از مدتی مثلا تا زمان پخت به سراغ کارهای دیگر خود بروید.

کباب پز سوزمه پویا دارای دو قسمت 7 گریل فلزی برای مرغ و مرغ می باشد. مونتاژ سریع و آسان در کمتر از سه دقیقه، حجم کم و قابلیت حمل آسان گریل داغ سوزمه پویا، امکان استفاده از آن را در منزل، پیک نیک و محل کار ممکن ساخته است. دارای روکش بدنه دو جداره، درها و پایه آن با رنگ پودری الکترواستاتیک پوشیده شده و جرقه زنی دارای روکش روشن می باشد. پوشش لعابی بدنه و شعله دیفیوزر باعث می شود این دو قسمت که مستقیماً در معرض دمای بالا قرار دارند در برابر دمای بالا و تغییرات جهان مقاوم باشند. از دیگر مزیت های این دستگاه سه شعله بودن آن است که با تمام زغال و گاز شهری و آب کار می کند و برای استفاده از گاز مایع کافی است رگولاتور همراه گریل را عوض کرده و روی کم تنظیم کنید. تنظیم کننده کپسول گاز شما

مواد استفاده شده برای سیخ ها و بست های فلزی مرغوب هستند که با حرارت گرم نمی شوند.از دیگر ویژگی های گریل دوگانه سوز این است که تمام قطعات آن جدا شده و داخل گریل قرار می گیرد و می آیند. جیب، حمل و جابجایی آن را آسان می کند.این ابزار در خانه و در حال حرکت بسیار کاربردی است.

انواع کباب پز زغالی

 

اگر بوی مطبوع دود را دوست دارید که شما را به یاد آشپزی در طبیعت می اندازد و مطمئنا به اندازه کافی صبور هستید، زغال چوب را امتحان کنید. استفاده از این نوع گریل ها بسیار پرطرفدار است و اغلب می توانید دستگاهی باکیفیت را با قیمت پایین خریداری کنید.

انواع راغالی عطر دلپذیری به غذا می دهد. اما شروع آن زمان می برد و باید حوصله کافی برای گسترش شعله داشته باشید.

کباب پز گازی

اگر بودجه کافی دارید و فضای خانه محدود نیست، بهتر است از باربیکیو گازی استفاده کنید. این نوع گریل معمولا با گاز مایع کار می کند و می توانید شعله و حرارت خروجی را مانند اجاق گاز کنترل کنید. به طور کلی گریل ها ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارند و نصب آن ها زمان زیادی نمی برد.

کباب پزهای برقی

مدل های برقی مخصوص کسانی طراحی شده اند که به دود یا طعم معمول کباب اهمیتی نمی دهند و بیشتر به سرعت راه اندازی باربیکیو اهمیت می دهند.

تجربه نشان داده است که غذاهای پخته و سرخ شده با گاز و زغال اغلب طعم منحصر به فردی دارند. اما در واقع کار با گریل برقی راحت تر است.

کباب پز قابل حمل

به غیر از سه مدل محبوبی که معرفی شدند، می توانید ویژگی های مختلفی را در یک دستگاه و با هم داشته باشید. به عنوان مثال، یک کباب پز می تواند همزمان با گاز یا زغال کار کند، بنابراین بسته به شرایط می توانید شیشه آتش نشانی را در خارج از شهر و در سفر نصب کنید!

به دلیل محدودیت فضا، کباب پزهای قابل حمل یکی دیگر از گزینه هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

 سایز کباب پز

به غیر از کاربردهای صنعتی که اغلب از گریل های بزرگ و خاص استفاده می شود، مدل های خانگی نیز اندازه های مختلفی دارند. برخی از انواع باربیکیو با ابعاد بزرگ برای نصب در فضاهای باز مانند ویلا یا بالکن بزرگ مناسب می باشند. مدل های کوچک مانند آینه های زمینی و گرد برای فضای محدود و زمان محدود طراحی شده اند.

limootop.com

vekomo8575
vekomo8575

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋