vekomo8575

vekomo8575

راهنمای خرید پرفروش ترین مدل های انواع اتو مو

اتو مو یکی از ابزارهای زیبایی مورد علاقه خانم ها برای صاف کردن هر چه سریعتر موهاست و البته می توانید از یک اتوی خوب برای حالت دادن به موهای خود انتظار داشته باشید. به طور کلی انتخاب خودروی مناسب به نوع عملکرد شما بستگی دارد. اگر به تازگی تصمیم به خرید اتوی موی باکیفیت گرفته اید، در هنگام خرید حتما به نکات مهم آن توجه کنید تا بتوانید یک اتوی بادوام خریداری کنید، زیرا با افزایش قیمت لوازم برقی در بازار ، بهتر است یک دستگاه با کیفیت خریداری کنید. در غیر این صورت، باید آماده باشید که چندین برابر هزینه کنید.

بیشتر بخوانید: https://limootop.com

 

 

اتو مو مدل gv118
 

 

اتو مو مدل gv118
 

تنها ۳ عدد در انبار باقی مانده

۴

 
۶۲,۲۲۰
 
 
 
برس حرارتی مدل 909B
 

 

برس حرارتی مدل 909B
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۳.۷

 
۱۹۰,۰۰۰
 
 
 
Ad
 
اتو و حالت دهنده مو نوا مدل 890NH

 

اتو و حالت دهنده مو نوا مدل 890NH
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۵۲٪
۲۳۹,۰۰۰
 
۴۹۹,۰۰۰
 
Ad
 
اتو و حالت دهنده ی مو مدل AD-080

 

اتو و حالت دهنده ی مو مدل AD-080
 

 

ارسال فروشنده

۴۶٪
۶۵۰,۰۰۰
 
۱,۲۰۰,۰۰۰
 
اتو مو و حالت دهنده مو بای بابیلیس نانو مدل ST3304
 

 

اتو مو و حالت دهنده مو بای بابیلیس نانو مدل ST3304
 

 

ارسال فروشنده

۴.۱

 
۲۸۴,۰۰۰
 
 
 
برس حرارتی جیمی مدل GM-2972
 

 

برس حرارتی جیمی مدل GM-2972
 

 

ارسال فروشنده

۴.۳

 
۳۹۲,۰۰۰
 
 
 
اتو مو رمینگتون مدل S8590
 

 

اتو مو رمینگتون مدل S8590
 

 

۴.۱

 
۱,۴۸۰,۰۰۰
 
 
 
اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3300
 

 

اتو مو بای بابیلیس نانو مدل ST-3300
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۴

 
۳۰۲,۰۰۰
 
 
 
اتو مو مسافرتی مدل 108
 

 

اتو مو مسافرتی مدل 108
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۴

 
۶۰,۰۰۰
 
 
 
اتو مو باراباس نانو مدل ST2888
 

 

اتو مو باراباس نانو مدل ST2888
 

 

ارسال فروشنده

۴.۴

 
۲۴٪
۳۷۱,۰۰۰
 
۴۸۵,۰۰۰
 
اتو مو پرومکس مدل 5757K
 

 

اتو مو پرومکس مدل 5757K
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۴.۳

 
۱,۷۱۹,۰۰۰
 
 
 
اتو مو باراباس نانو مدل ST2855
 

 

اتو مو باراباس نانو مدل ST2855
 

 

۴.۲

 
۶۴٪
۳۷۸,۰۰۰
 
۱,۰۵۰,۰۰۰
 
برس حرارتی باراباس نانو مدل ST4111
 

 

برس حرارتی باراباس نانو مدل ST4111
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۳.۵

 
۳۶٪
۶۹۲,۰۰۰
 
۱,۰۸۰,۰۰۰
 
اتو مو پرومکس مدل 5721
 

 

اتو مو پرومکس مدل 5721
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۴.۱

 
۷۵۰,۰۰۰
 
 
 
ویو و حالت دهنده موی سر lee max مدل 828w
 

 

ویو و حالت دهنده موی سر lee max مدل 828w
 

 

۳.۹

 
۵۷,۱۰۰
 
 
 
اتو مو لیز مدل Exterema
 

 

اتو مو لیز مدل Exterema
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۴.۱

 
۱,۹۹۰,۶۳۰
 
 
 
برس حرارتی مدل HQT-906
 

 

برس حرارتی مدل HQT-906
 

تنها ۲ عدد در انبار باقی مانده

۳.۳

 
۲۰۹,۹۲۰
 
 
 
اتو مو بای بابلیس نانو مدل st3355
 

 

اتو مو بای بابلیس نانو مدل st3355
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۳.۹

 
۳۲۶,۰۰۰
 
 
 
برس حرارتی سوکانی مدل SK-1008
 

 

برس حرارتی سوکانی مدل SK-1008
 

 

۴.۴

 
۲۹۰,۰۰۰
 
 
 
اتو مو رمینگتون مدل S9100
 

 

اتو مو رمینگتون مدل S9100
 

 

موجود در انبار دیجی کالا

۴.۲

 
۲,۰۹۰,۰۰۰

 

راهنمای خرید انواع اتو مو

1. شناسایی هدف

به نیازهای خود فکر کنید. آیا قصد دارید روزانه یا گهگاهی از Automo استفاده کنید؟ آیا دوست دارید بیشتر موهایتان را صاف کنید یا فر کنید؟ پاسخ به این سوالات انتخاب را آسان تر می کند.

2. نوع مو

نوع مو اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد. هر مویی نیازهای خاص خود را دارد و اگر با نوع و نوع موی خود آشنایی داشته باشید، خواهید دانست که موهایتان به چه مواردی باید صاف یا جایگزین شوند. در نتیجه موهای شما به حالت دلخواه تغییر می کند. در این صورت می توانید بهترین بهره را از اتومو ببرید و همچنین از آسیب مو جلوگیری کنید.

موی نازک

اگر موهای پرپشتی دارید برای صاف کردن به دمای بالا و ثابت نیاز دارید زیرا به راحتی و تنها با چند حرکت می توانید موهای خود را صاف کنید. در غیر این صورت در دمای پایین باید قسمتی از موها را به طور مداوم اتو کنید تا صاف شوند در نتیجه به موهایتان آسیب می زنید.

انتخاب صفحه مناسب برای موهای پرپشت

تیتانیوم بهترین گزینه برای صاف کردن موهای مجعد است. زیرا به سرعت گرم می شود و دمای آن را ثابت نگه می دارد و نیازی نیست هر بار دما را تنظیم کنید.

موی نازک

انتخاب اتوی مو برای موهای نازک بسیار مهم است زیرا موهای نازک بیشتر در معرض آسیب هستند. برای موهای نازک، از یک تفنگ اسپری با تنظیمات دمایی چندگانه استفاده کنید. در این صورت می توانید دما را با توجه به موهایتان تنظیم کنید. زیرا موهای نازک برای صاف شدن به حرارت زیادی نیاز ندارند.


انتخاب صفحه مناسب برای موهای نازک

پفک های سرامیکی انتخاب ایده آلی برای موهای نازک و آسیب دیده هستند، زیرا سرامیک گرما را به طور یکنواخت در تمام سطح مو پخش می کند و دمای آن را برای مدت طولانی ثابت نگه می دارد و اجازه نمی دهد دما تغییر کند، بنابراین همیشه فرصت وجود دارد. برای کنترل دما.در نتیجه موها آسیب نمی بینند.

3. نوع اتو مو

اتومو بر اساس نوع مو طراحی شده است، شما باید با توجه به نوع اتومو انتخاب کنید. انواع اتو مو با تکنولوژی های مختلفی از جمله سرامیک، تیتانیوم و تورمالین ساخته می شوند و هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند.

سرامیک

این اتومایزرها به تولید گرمای یکنواخت در کل سطح مو معروف هستند. تکنولوژی سرامیکی در Automo به دستگاه اجازه می دهد تا سریعتر گرم شود و نسبت به انواع دیگر ارزان تر هستند. به طور کلی اتومایزرهای سرامیکی برای انواع مو طراحی شده اند. به خصوص که از موهای نازک و آسیب دیده محافظت می کنند. اکثر اتومایزرهای سرامیکی با مواد حاوی تورمالین پوشیده شده اند. بنابراین اثربخشی چندگانه خواهند داشت.

تورمالین

آتوموس حاوی تورمالین، رطوبت و درخشندگی مو را حفظ می کند. شدت گرما در اتومایزرهای تورمالین زیاد است اما به مو آسیب نمی رساند. به خصوص از موخوره و وز شدن آن جلوگیری می کند. بنابراین اسپری تورمالین کاملا بی خطر است و می توانید به طور مداوم از آن استفاده کنید زیرا برای موهای پرپوز و آسیب دیده طراحی شده است. اگر همیشه موهایتان را با پف حالت دهید، تورمالین انتخاب سالم‌تری و مطمئن‌تر است. از طرفی موهای مجعد را به خوبی صاف می کند. اتومایزر تورمالین در مقایسه با سرامیک و تیتانیوم بهترین نوع اتومایزر می باشد و البته به دلیل ویژگی های برجسته نسبت به سایرین گرانتر است اما ارزش خرید دارد.

تیتان

این نوع اتومایزرها برای تولید سریع گرما و ثابت نگه داشتن حرارت محبوب هستند. تکنولوژی تیتانیوم موجود در اتوها، قدرت گرمایش دستگاه را چند برابر می کند و دما مانند اتوهای سرامیکی به طور مساوی توزیع می شود. به طور کلی، تیتانیوم 60 درصد یون های منفی بیشتری نسبت به مدل سرامیکی تولید می کند. قدرت بالای این دستگاه حفظ حرارت آن را به گزینه ای مناسب برای موهای مجعد و پرپشت تبدیل کرده است. اتوموهای حاوی تیتانیوم بسیار سبک و همچنین مقاوم در برابر ضربه و بادوام هستند و بیشتر در سالن های زیبایی استفاده می شوند.


4. اندازه صفحه

اندازه خودکار صفحه نمایش یکی دیگر از ویژگی های مهمی است که باید به آن توجه کنید. صفحات باریک گزینه مناسبی برای موهای کوتاه است و افرادی که دوست دارند موهای خود را موج بزنند یا چتری دارند، صفحات باریک انتخاب ایده آلی است. صفحات 1-2/1 اینچی روی رشته های کوتاه راحت تر کنترل می شوند و می توانید روی موهای خود مانور دهید. البته در مقایسه با سشوار بزرگتر طول می کشد تا موها حالت مناسبی پیدا کنند. کاناپه هایی با صفحات پهن (2 اینچ)

5. شکل لبه اتم


شکل لبه اتم مشخصه مهم آن است. اتم ها اشکال مختلفی دارند. اگر دوست دارید موهایتان را حالت دهید، عمامه هایی با لبه های گرد انتخاب خوبی هستند و بیشترین تاثیر را دارند. زیرا نه تنها موها را صاف می کنند، بلکه در حالت دادن به موها نیز مهارت دارند. اما برعکس، لبه های صاف تنها یک عملکرد موثر دارند و برای صاف کردن مو مناسب هستند.

6. راحتی دستگاه

حتما وسیله ای بخرید که به راحتی در دست ها جا شود، دست را خسته نکند و به راحتی از بین موها سر بخورد. دستگاه هایی با طراحی ارگونومیک انتخاب ایده آلی برای کاربران هستند. حتما قبل از خرید آن را بررسی کنید تا بتوانید به راحتی با آن کار کنید. به خصوص اگر موهای ضخیم و بلندی دارید، برای صاف کردن یا حالت دادن به آنها به زمان نیاز دارید، بنابراین باید با مدفوع راحت باشید.

7. لوازم جانبی

اگر زیاد سفر می کنید یا در سفر هستید، حتما یک اتومایزر با کیس بخرید تا بتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید.

8. صفحه نمایش با صفحه نمایش LED

صفحه نمایش وضعیت دمای حرارتی دستگاه را نشان می دهد. این ویژگی برای اتوهایی که تنظیمات دمایی متعددی دارند نقطه قوت است. به این ترتیب می توانید از دما مطلع شوید.

9. سرعت گرمایش دستگاه

سرعت گرمایش دستگاه توزیع یکنواخت گرما را در سطح مو نشان می دهد و در نتیجه آسیب را به حداقل می رساند.

10. حالت خواب/خاموش/روشن

سعی کنید خودرویی را انتخاب کنید که مجهز به فناوری حالت خواب باشد. اکثر دستگاه ها در صورت عدم استفاده، پس از 30 دقیقه به طور خودکار خاموش می شوند. زمانی که با عجله از خانه خارج می شوید و فراموش می کنید دستگاه را خاموش کنید، حالت خواب گزینه عالی است. این ویژگی از مصرف برق و سوختن دستگاه جلوگیری می کند و از طرفی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

11. تنظیمات دما

تنظیمات حرارت بر اساس نوع و چگالی متفاوت است. همه انواع مو به دمای بالا نیاز ندارند و در صورت قرار گرفتن در معرض دمای بالای آهن آسیب می بینند. موهای نازک، شکننده یا آسیب دیده بخشی از این گروه هستند. دمای مناسب برای موهای نازک بین 70 تا 140 درجه سانتیگراد است، برعکس موهای مجعد به حرارت بیشتری نیاز دارند. بهترین دما برای موهای مجعد و پرپشت بالای 200 درجه سانتیگراد است. برخی از نبولایزرها مجهز به حسگر توزیع حرارت هستند. بنابراین قابلیت تنظیم دما به کاربر این آزادی را می دهد که بسته به نوع مو، دما را تغییر دهد. اگر موها با حرارت کم حالت نگرفته اند، برای جلوگیری از آسیب رساندن به مو، دما را کمی افزایش دهید.

12. مشکل طول سیم و اعوجاج آن

اتو مو های شارژی همیشه محبوب ترین گزینه هستند، به خصوص که جابجایی آنها آسان است. اما اگر تصمیم به خرید ماشین سیمی گرفته اید، حتما ماشین سیم بلند را انتخاب کنید زیرا آزادی حرکت بیشتری دارید. به خصوص اگر سیم برق از میز آرایش شما دور باشد. داشتن طناب بلند کار شما را آسان می کند. نکته دیگر خم شدن سیم دستگاه است. برخی از ماشین ها قابلیت اتصال چرخشی یا روتاری را دارند. این تابع دو عملکرد دارد. از پیچ خوردن سیم جلوگیری می کند و از طرفی محل اتصال سیم به بدنه محکم است.

13. انواع تکنولوژی در Automo

Atomos به فناوری های مختلفی مجهز شده اند تا کارایی بیشتری را برای رفع نیازهای کاربر فراهم کنند. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم

مادون قرمز: این فناوری با استفاده از گرمای تابشی موها را از داخل به بیرون گرم می کند تا آسیب کمتری به موها وارد شود.

سنسورهای Zone: این سنسور گرما را در همان سطح منتشر می کند و در نتیجه از گرما و سرما محافظت می کند. علاوه بر این، اتوها دارای سنسورهای چند ناحیه ای هستند.

صفحات شناور: این صفحات کاملاً به آهن متصل نیستند، اما ایمنی پایینی ندارند. شناور بودن صفحات به این معنی است که انعطاف پذیری بالایی دارند و می توانند به راحتی خم شوند. هر چه صفحات به هم نزدیکتر باشند، راحت تر موها را می گیرند. زاویه قابل تنظیم است تا به درستی موها قرار گیرد. به این ترتیب هر قسمت از مو به طور یکنواخت گرم می شود.

 

14. کیفیت اتو مو را در نظر بگیرید

در هنگام خرید به این لحظه توجه کنید که کیفیت دستگاه حرف اول را می زند، ممکن است یک ماشین ارزان انتخاب کنید، اما همیشه یک بار بهتر خرج کردن ارزش بیشتری دارد، زیرا در این صورت باید دائماً یک دستگاه نو بخرید و بی کیفیت به دستگاه آسیب می رسانند. موهای شما و به مرور زمان خشک و تغییر شکل می یابد. از طرف دیگر، اتومایزر بسیار بادوام ضد ضربه است.

15. بررسی قیمت خودرو

قیمت اتو بستگی به نوع تکنولوژی و تنظیمات حرارتی آن دارد. چون اگر زیاد استفاده می کنید حتما باید یک اتو مو با کیفیت و متناسب با نوع موی خود بخرید تا آسیب نبیند. به خصوص افرادی که موهای آسیب دیده و نازک دارند باید بیشتر مراقب برخی از سشوارهای ارزان قیمت باشند

 

 

vekomo8575
vekomo8575

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋