Vekalat1390

Vekalat1390

نمونه لایحه تجدید نظرخواهی «معرفی بهترین وکیل تجدید نظرخواهی »

ریاست و مستشاران  محترم دادگاه تجدید نظر استان  اصفهان 
با سلام 
   احتراما  اینجانب ......   بدینوسیله مراتب ایراد و تجدیدنظرخواهی  خود را نسبت به دادنامه   صادره  در پرونده شماره ....6شعبه ... دادگاه عمومی حقوقی  شهرستان اصفهان  با موضوع پذیرش اعسار  از آنجا که بنا به دلایل و مستندات احصاءشده، در ذیل رای معترض عنه  بر خلاف مقررات قانونی می باشد، لذا بادرنظر گرفتن کلیه جهات مذکور درشقوق الف ,ج و ﻫ ماده 348 قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب، به رای صادره، معترض و تجدید نظر خواه ، می باشم .
مقدمتا قابل ذکر است که 

 

با توجه به موارد فوق و بقای مابه ازای دریافتی نزد ایشان  و اینکه ایشان به قدر متیقن به اندازه مبالغ دریافتی دارای توان مالی  است ، و تعارض اظهارات شهود ایشان در مورد  سابقه فعالیت در موضوعات رمز ارز  و پیام های ایشان مبنی بر تخصص در معاملات  سنگین  و ارائه کیف رمز ارز با مبلغ موجودی چندین هزار دلاری   با ادعای شاگرد کابینت ساز بودن در تضاد آشکار است   و  ادعای اعسار ایشان  در اسفند  ماه رسیدگی  و رد شده و اینبار هم  بدون هیچ دلیل و مستند جدیدی    عیناً  دادخواست اعسار  تکرار   شده   و صدور چنین رای اعساری باعث تحریک افراد و تزلزل اسناد تجاری و تشویق به فرار از پرداخت دیون میگردد . 
درخواست صدور حکم شایسته بر رد ادعای  اعسار  و در صورت پذیرش اعسار افزایش مبلغ پیش پرداخت و اقساط ماهیانه مورد استدعاست .
با احترام 
....

وکیل خوب در اصفهان  

بهترین وکیل تنظیم لایحه در اصفهان 

بهترین وکیل اصفهان 

بهترین وکیل مشاوره  با مشاوره آنلاین اصفهان

 

Vekalat1390
Vekalat1390

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋