وزنه پل فلز

وزنه پل فلز

نکات مهم پیش از ساخت قلاب جرثقیل

 

راه های ارتباطی با کارشناسان وزنه کرین

 02146063707 

 02146063708

🖨 02146063709

📲 09126386708

   mmp@vaznehpolfelez.com 📩

بررسی انواع قلاب جرثقیل سقفی

یکی از رایج ترین ابزارهای بالابری در صنعت جرثقیل سازی قلاب می باشد. که به وسیله سیم بکسل ویا زنجیر به جرثقیل متصل می باشد، قلاب ها برای استفاده در کارگاه ها، کاترخانه ها، پالایشگاه ها، بنادر، معادن و.... کاربرد زیادی دارند و اگر خرید شما از شرکت های معتبر باشد، سازنده کیفیت، ایمنی ، میزان بار استاتیک تا 3 برابر و نیز میزان حمل باز تا600 تن را تضمین می کند.

همانطور که می دانید قلاب ارتباط مستقیمی با بار اصلی دارد، بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در قلاب، باعث خسارات جبران ناپذیری می گردد. پس ساخت قلاب جرثقیل باید توسط مهندسین و سازندگان با تجربه با توجه به عملکرد، ایمنی و نوع استفاده ساخته شود و استفاده از مواد اولی مرغوب و با کیفیت در ساخت بسیار مهم است. بنابراین قبل از خرید قلاب جرثقیل به سرتیفیکیت قلاب جرثقیل دقت نمائید و یا اگر قلاب جرثقیل ایرانی مد نظرتان است حتما قبل از خرید قلاب با چندین مهندس فنی در حرفه ی جرثقیل سازی مشورت بگیرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات ساخت قلاب جرثقیل با ما تماس بگیرید.

با توجه به کاربرد قلاب ها، به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

  • قلاب جرثقیل سقفی تکی : این مدل برای بلند کردن 1تن تا 75 تن بار با حفظ تعادل بار بسیار ایده آل است.
  • قلاب جرثقیل سقفی دوبل : این نوع قلاب سنگین جرثقیل مزایای بیشتری دارد و برای بار‌های بالای ۷۵ تن به کار می‌رود.
  • قلاب چشمی :دارای یک زنجیر برای اتصالات دائمی است، و یک چشمی که به قلاب جوش داده می‌شود. دارای انعطاف‌پذیری بسیاری برای حرکت دادن بار و ارگونومی طراحی برای ایمن سازی بار می باشد.
  • قلاب چرخشی : این قلاب اجازه می دهد در هنگام اتصال بار به قلاب به درستی تراز شده و فقط زمانی استفاده می شود که قلاب بر روی نقطه مشخصی قرار گیرد.
  • قلاب آهنگری: این نوع قلاب از جنس فولاد گرم می باشد و با جوش دادن اتصالات ثابت می گردد. به دلیل استفاده برای آهنگری، از آلیاژ گرمایشی و خنک کننده ساخته می گردد. این قلاب ها بار های را بدون مقاومت و نیز بار اضافی بالا می برند و برای کاربردهای ساده و نیز برای بارهای تکه تکه با حرکت صاف مناسب هستند.
  • قلاب درامبرای بلند کردن بشکه یا درام های بزرگ استفاده می‌شود.

هنگام انتخاب قلاب مناسب به این نکات توجه کنید:

با توجه به آنچه در قبل توضیح داده شد باید قبل از خرید به نکاتی توجه نمائید از جمله ؛ نوع گروه کاری و کلاس کاری که با استاندارد جهانی RSN مطابقت داشته باشد. فال قلاب که نشانه ی قرقره ای بودن قلاب است باید به درستی جای گذاری شود و در نیز در انواع 1-2-4-6-8 می باشد. جنس قلاب باید بسیار با کیفیت و از مواد وآلیاژ فولادی استفاده شود. قطر قرقره و سیم بکسل و یا زنجیر باید متناسب با تناژ قلاب جرثقیل انتخاب شود.

قیمت قلاب جرثقیل با توجه به مشخصات فنی و مدل و نیز برند قلاب و همچنین به دلیل نوسانات موجود در بازار، متغیر است و قیمت ثابتی ندارد. بنابراین برای مشاوره جهت خرید هوک جرثقیل لطفا با مشاوران فنی و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

وزنه پل فلز
وزنه پل فلز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋