وزنه پل فلز

وزنه پل فلز

نحوه معامله جرثقیل زنجیری دست دوم و خرید جرثقیل کارکرده

 

راه های ارتباطی با کارشناسان وزنه کرین👈🏻 ☎ 02146063707 ☎ 02146063708 🖨 02146063709 📲 09126386708 📩 mmp@vaznehpolfelez.com

در وحله اول برای خرید جرثقیل زنجیری دست دوم قیمت جرثقیل زنجیری دست دوم اهمیت زیادی دارد، در بیشتر مواقع مشتریان این نوع جرثقیل نمی خواهند هزینه های زیادی بابت خرید جرثقیل آکبند متحمل شوند بنابراین به خرید جرثقیل زنجیری دست دوم روی می آورند. از این رو در این مقاله اطلاعاتی به شما داده می شود که بتوانید خرید خود را با توجه به نیاز کاری خود تهیه نمائید. نکته ای که حائظ اهمیت است در جرثقیل های دست دوم این است که به دلیل طول عمر زیادی که جرثقیل ها ممکن است گذشته باشد، دارای گارانتی نمی باشد و یا از گارانتی آن ها سالهاست می گذرد.

پس در اینجا نگرانی برای خریدارن به وجو می آید چگونه میتوان تشخیص داد آیا جرثقیل مورد نظر سالم است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که مراکز معتبر فروش جرثقیل کاملاً آگاهانه جرثقیل را کنترل و تست می نمایند و مشکلات جرثقیل برطرف می نمایند و برای اطمینان بیشتر تست در حضور خریدار انجام می گیرد.

لازم به ذکر است بیشتر جرثقیل های کارکرده زنجیری که از برند های معروف هستند مانند دماگ آلمان، کیتو اپن ، کنه کرین فنلاند و... به دلیل کیفیت بالای جرثقیل به ندرت خراب می شوند و در صورت نیاز به تعویض قطعات به راحتی می توانید قطعات آن هارا تهیه و تعویض نمائید.

برای معامله جرثقیل دست دوم پس بررسی های اولیه و نوع جرثقیل درخواستی، پس از تائید کارفرما، جرثقیل زنجیری کارکرده در محل نصب و تست می شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی فروشنده موظف است پاسخگو باشد. 

بسیار مهم است که جرثقیل زنجیری کارکرده را از چه شرکتی خریداری می کنید زیرا تنها برخی از فروشنده ها دارای خدمات پس از فروش و ضمانت هستند. همانطور که می دانید جرثقیل های دست دوم بعد از مدتی نیاز به تعویض قطعات دارند یا طول عمر قطعات مصرفی آن تمام شده به همین دلیل باید مجموعه ای باشد که بتواند رسیدگی کند و هر چه سریعتر مشکل برطرف شود. به همین دلیل شرکت وزنه پل فلز برای جرثقیل های زنجیری دست دوم و جرثقیل های زنجیری استوک خود خدمات و پشتیبانی پس از فروش قرار داده است که مشتریان عزیز بتوانند به راحتی از خدمات ویژه این شرکت بهرمنده گردند و در قیمت و زمان خود صرفه جویی نمایند. 

با این حال با توجه به افزایش روز افزون قیمت ارز ، بیشتر مشتریان به خرید جرثقیل کارکرده روی آورده اند. از این رو شما می توانید با ارسال مشخصات جرثقیل زنجیری خود به کارشناسان ما از قیمت جرثقیل زنجیری دست دوم مطلع شوید.

وزنه پل فلز
وزنه پل فلز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋