وزنه پل فلز

وزنه پل فلز

ویژگی های مهم الکتروموتور جرثقیل

راه های ارتباطی با کارشناسان وزنه کرین👈🏻 ☎ 02146063707 ☎ 02146063708 🖨 02146063709 📲 09126386708 📩 mmp@vaznehpolfelez.com

یکی از اصلی ترین و مهمترین اجزای جرثقیل و بالابرها الکتروموتور آن می باشد.

شرکت وزنه پل فلز  طراح و تامین کننده فروشنده انواع الکتروموتورجرثقیل ، اپن وینچ  حرکت طولی و عرضی جرثقیل سقفی و دروازه ای  می باشد.

واحد بازرگانی شرکت وزنه پل فلز جهت تامین نیازهای مشتریان و تامین الکتروموتورهای مورد نیاز بالابرها و وینچ های سفارشی و تامین الکتروموتورهای مورد نیاز و مصرف محرکه های طولی و عرضی جرثقیل های سقفی و دروازه ای ،این شرکت اقدام به واردات و تامین انواع الکتروموتورجرثقیل از منابع معتبر اروپایی نموده است .جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فنی ما ارتباط بر قرار کنید.

عمده الکتروموتور مصرفی شرکت وزنه پل فلز جهت حرکت طولی و عرضی جرثقیل از نوع پایه دار و فلانچ دار از برندهای SEW آلمان  DEMAG آلمان  SIEMENS آلمان CONE CRANEفنلاند  YILMAZ ترکیه و نوع ترمز دار می باشد.

الکتروموتورها به صورت تک فاز ( شبکه برق خانگی )و سه فاز( شبکه برق صنعتی )در ولتاژهای ۱۱۰و۲۲۰ و۳۸۰  و400 و  500 و ۶۶۰   ولت تولید می شوند که نوع سه فاز آن توان بالاتری ایجاد می کند و جزء الکتروموتور های القایی به حساب می آید که در صنعت کاربردهای بسیار زیادی دارند بیشتر الکتروموتور سه فاز از نوع قفسه سنجابی می باشد و با روتور مخروط هم تولید می شود و با توان های از ۱/۳ اسب تا چند صد اسب بخار تولید می شوند شاخص توان الکتروموتورجرثقیل کیلووات می باشد بعضا این الکتروموتورها برای شرایط کار مداوم مجهز به سیستم کولینگ فن خنک کننده می باشند ، در شرایط رطوبتی مجهز به هیتر حرارتی و در شرایط کاری خاص در معرض گازهای اشتعال آور نوع الکتروموتورها EX  Exclusion proof   یا  Anti-spark تولید میگردند. 

الکتروموتور سه فاز به موتور های الکتریکی گفته می شود که بر خلاف الکتروموتور تکفاز که تنها از فاز و نول برای کارکرد بهره می گیرد، باید برای ایجاد نیروی مکانیکی به برق سه فاز متصل شود. این نوع الکتروموتور، برای ایجاد نیروی مغناطیسی چرخان مورد نیاز، از اختلاف فاز موجود بین سه فاز تغذیه مجزا کمک می گیرد. همانطور که می دانید از روتور و استاتور تشکیل می شود. روتور که بخش دوار می باشد، از یک هسته ی مسی تشکیل شده و سیم پیچ ها روی آن پیچیده می شوند. میدان مغناطیسی دوار، باعث القای الکترومغناطیس در روتور می شود و نهایتا جریان الکتریکی را ایجاد می نماید. به دنبال ایجاد شدن جریان الکتریکی در الکتروموتور سه فاز، الکتروموتور در جهت میدان مغناطیسی متعادل به گردش در آمده و نیروی مکانیکی به وجود می آورد.

 

وزنه پل فلز
وزنه پل فلز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋