وزنه پل فلز

وزنه پل فلز

معرفی بهترین تولید کننده جرثقیل سقفی

راه های ارتباطی با کارشناسان ما 👈🏻 ☎ 02146063707 ☎ 02146063708 🖨 02146063709 📲 09126386708 📩 mmp@vaznehpolfelez.com

برترین تولید کنندگان و تامین کنندگان جرثقیل سقفی در ایران
   
جرثقیل های سقفی که به عنوان جرثقیل های پل، جرثقیل های سقفی آویز یا جرثقیل های سقفی نیز شناخته می شوند، ماشین های حمل و نقل مواد قابل اعتماد و کارآمدی هستند که می توانند جایگزین چندین لیفتراک شوند و نیاز به دخالت انسان و هزینه های نیروی کار را کاهش دهند و در نتیجه ایمنی محیط کار را افزایش دهند. 

تخمین زده می شود که اندازه بازار جهانی جرثقیل سقفی صنعتی تا سال 1406 به 5.76 میلیارد دلار برسد و به لطف رشد بخش خودرو و افزایش سرمایه گذاری های دولتی برای توسعه زیرساخت ها، پیش بینی می شود که بین سال های 1400 تا 1406 5% درصد رشد کند و انتظار می رود منطقه های آسیایی بر بازار تسلط یابند.

جرثقیل سقفی دارای وینچ هایی هستند که بر روی یک چرخ دستی قرار دارد که در امتداد یک یا دو باند موازی حرکت می کند. تیرهای باند، که اغلب در امتداد دیواره های کناری یک کارخانه یا در محل مونتاژ نصب می شوند، در زوایایی در امتداد مسیرهای مرتفع یا سطح زمین، یا در امتداد ریل هایی که روی دو دیوار بلند نصب شده اند، حرکت می کنند. جرثقیل های سقفی که اغلب برای کار در کارخانه و در صنعت فولادی برای بلند کردن بارهای بسیار سنگین استفاده می شود، معمولاً دارای ساختار تک تیر یا دو تیر هستند. برای مشاغلی که به طور منظم، جرثقیل های متحرک را برای جابجایی تجهیزات فرآیند سنگین اجاره می کنند، برای خرید و نصب جرثقیل سقفی خود ممکن است در دراز مدت جایگزین مقرون به صرفه تری باشد و ما این راهنمای مفید را با برخی از بهترین سازندگان جرثقیل سقفی گردآوری کرده ایم. تولید کنندگان و تامین کنندگان جرثقیل ایرانی موفق زیادی در کشور عزیزمان فعالیت دارند.

یکی از برترین تولیدکنندگان و شرکت های سازنده جرثقیل سقفی در قاره آسیا و در کشور ایران 
با مراجعه به سایت وزنه پل فلز اطلاعات تکمیلی درباره شرکت وزنه پل فزل که جزو بهترین تولیدکنندگان جرثقیل سقفی می باشد به دست می آورید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محل دفتر مرکزی این شرکت های قدر جرثقیل سازی و تعداد کارکنان و همچنین خلاصه‌ای از فعالیت‌های شرکت در زیر آمده است. فقط کافیست روی لینک کلیک نمائید. و یا با کارشناسان فنی تماس بگیرید. 02146063707 / 02146063708 / 09126386708

برای مشاهده پروژه های شرکت وزنه پل فلز کلیک کنید.

 

وزنه پل فلز
وزنه پل فلز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋