وزنه پل فلز

وزنه پل فلز

مقایسه جرثقیل برقی زنجیری و جرثقیل دستی زنجیری

با ما همراه باشید در ادامه پس از مطالعه این مقاله با تفاوت های جرثقیل دستی زنجیری و جرثقیل برقی زنجیری آشنا می شوید  به درک نسبی از نیاز خود برا تهیه جرثقیل زنجیری می رسید و در نهایت تصمیم نهایی با شماست که کدام گزینه در خرید جرثقیل زنجیری برای شما حائظ اهیمت است. تیم وزنه پل فلز با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و هچنین استفاده از سالها تجارب مهندسین این شرکت بهترین خرید جرثقیل زنجیری در ایران را طبق نیاز شما پیشنهاد می دهند فقط کافیست با ما ارتباط بگیرید. 02146063707--02146063708--09126386708

برای  مشاهده محصولات جرثقیل زنجیری در فروشگاه اینترنتی وزنه کرین کلیک کنید.

. . .

 

آیا به بالابر زنجیر برقی یا بالابر دستی زنجیری نیاز دارم؟
این سوال بسیار خوبی است و امیدواریم در این مقاله به آن بخوبی پاسخ دهیم. ما فاکتورهای زیر را بررسی می کنیم تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه در هنگام انتخاب بالابر زنجیری برقی و یا دستی مناسب برای عملیات خود کمک بگیرید. برای کمک به شما در استفاده مؤثر از این راهنما، فهرستی از مطالب را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید، یا در صورت کمبود زمان، به آنچه مرتبط‌تر است برسید.

. . .

 

بالابر برقی زنجیری چیست ؟ 
بالابر زنجیری یک نوآوری بسیار مفید است که اساساً قطعه ای از تجهیزات است که برای بلند کردن و کاهش بارهای سنگین استفاده می شود. معمولاً در فضاهای کاری مختلف مانند کارخانه ها، کارخانه ها، مناطق ساخت و ساز و انبارها یافت می شود. همچنین با یک زنجیره سنگین مشخص می شود. جرثقیل به دلیل کارایی و ظرفیت حمل بالا، از زحمت، استرس و زمان صرف شده برای بلند کردن وسایل سنگین جلوگیری می کند.

. . .

 

بالابر زنجیر برقی چگونه کار می کند؟
بالابرهای زنجیری برقی دارای یک موتور القایی و یک ترمز برای اطمینان از نگه داشتن بار در هنگام بلند کردن هستند (اجازه می دهد اجسام / بارهای سنگین به طور ایمن بلند شوند). موتور انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند، سپس می تواند بار / جسم را بلند کند. دارای یک ترمز است که دارای مکانیزم بهم پیوسته در ترکیب با موتوری است که به روشی منحصر به فرد عمل می کند. هنگامی که بالابر زنجیر الکتریکی در حال کار است، منبع انرژی به ترمز آزاد می شود، اما زمانی که موتور خاموش است، منبع تغذیه به طور خودکار تامین می شود و ترمز از سر گرفته می شود - تا اطمینان حاصل شود که بار جرثقیل می تواند نگه داشته شود. دردسر، استرس و زمان صرف شده برای بلند کردن وسایل سنگین عملاً از بین می رود.

. . .

 

کاربرد جرثقیل دستی زنجیری ؟
جرثقیل زنجیری دستی  (همچنین به عنوان بالابر زنجیر دستی یا جرثقیل دستی نیز شناخته می شود) مکانیزمی است که برای بلند کردن و پایین آوردن بارهای سنگین در تناژ پایین تر با استفاده از زنجیر استفاده می شود. این بالابر شامل دو چرخ است که یک زنجیر به اطراف می پیچد. هنگامی که زنجیر به صورت دستی کشیده می شود، زنجیر به دور چرخ ها می پیچد و شروع به بلند کردن وسیله ای می کند که به انتهای دیگر زنجیر متصل است. جرثقیل دستی زنجیری را می توان به تسمه های بالابر و کیسه های زنجیر وصل کرد تا بار را به طور یکنواخت تر بلند کرد. این یک فرآیند کاملاً دستی است، در حالی که بالابر جرثقیل برقی زنجیری قادر به بلند کردن وزنه های سنگین تر و با سهولت بیشتری است.

. . .

 

بالابرهای زنجیر دستی برای چه مواردی استفاده می شوند؟
جرثقیل دستی در بسیاری از سناریوهای مختلف استفاده می شود. شما اغلب آنها را در کارگاه های مکانیک خودرو برای کمک به بارگیری و تخلیه موتور خودرو پیدا خواهید کرد. این تکتنولوژی عالی است زیرا به طور معمول به تعدادی نفر و نیروی انسانی نیاز دارد، اما با یک بالابر زنجیر دستی می توانید کاری مانند این را با یک نفر انجام دهید و آن را بسیار کارآمد می کند. بیشتر مکان‌هایی که بلوک‌های زنجیره‌ای وجود دارند استفاده نادری خواهند داشت یا نمی‌توانند هزینه بالابر زنجیر برقی را توجیه کنند. آنها حتی در خطوط تولید یا برای وینچ وسایل نقلیه زمانی که با زمین های سخت مواجه می شوند استفاده می شوند.

. . .

 

کاربرد بالابر زنجیری برقی؟
بالابر زنجیر برقی در اکثر صنایع در سراسر جهان یافت می شود. این نوع جرثقیل ها در دو ولتاژ تغذیه مختلف موجود درایران کار می کند: 525 ولت و 380 ولت. نسخه 525 ولت معمولاً در معادن و عملیات صنعتی بزرگتر یافت می شود، در حالی که 380 ولت استاندارد واقعی صنعت است. یک عامل تعیین کننده هنگام انتخاب بالابر زنجیر برقی سرعت مورد نیاز است. معمولا عملیات جرثقیل زنجیری تک سرعته رایج ترین است و در مواردی که در برنامه های بلند کردن و پایین آوردن "عادی" در نظر گرفته می شود، استفاده می شود. عملکرد جرثقیل زنجیری دو سرعته، زمانی استفاده می شود که به حرکات دقیق تری نیاز باشد.

 

 

 

وزنه پل فلز
وزنه پل فلز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋