دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هیگوئیتا: مثل رئیس قاچاقچی ها دستگیرم کردند

هیگوئیتا: مثل رئیس قاچاقچی‌ها دستگیرم کردند

رنه هیگوئیتا دروازه‌بان سابق کلمبیا که همیشه چهره‌ای بسیار جنجالی بوده برای اولین بار درباره رابطه‌اش با پابلو اسکوبار قاچاقچی بزرگ مواد مخدر و تجربه‌اش از زندان صحبت کرد.

به گزارش ورزش،  رنه هیگوئیتا برای یک نسل از فوتبالدوستان نماد گلری خاص با حرکات عجیب و غریب و البته زندگی جنجالی و پر حرف و حدیث است. سنگربان سابق کلمبیا که با حرکات خاصش درون دروازه تیم ملی این کشور یک نسل از هواداران فوتبال دنیا را شیفته خود کرده بود.

 

هیگوئیتا در بیرون از زمین فوتبال هم زندگی پر جنجالی داشته. در سال 1991 رسانه‌های کلمبیایی او را به رابطه داشتن با پابلو اسکوبار، قاچاقچی بزرگ مواد مخدر متهم کردند. هیگوئیتا دو سال بعد یعنی در سال 1993 هم بازداشت شده و به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی به زندان افتاد. او حالا بعد از گذشت سالها درباره این دو اتفاق جنجالی زندگی‌اش صحبت کرده. اتفاق‌هایی که باعث شد او نتواند در جام جهانی 1994 آمریکا با پیراهن کشورش شرکت کند.

 

هیگوئیتا: مثل رئیس قاچاقچی‌ها دستگیرم کردند

 

رابطه با پابلو اسکوبار

من دوست پابلو اسکوبار نبودم. من یک بار در کلیسا با او ملاقات کردم و دشمنانم طوری وانمود کردند که من با او رفاقت دارم. وقتی من را دستگیر کردند بازجو می‌گفت تو هیچکس نیستی و کاری از دستت برنمی‌آید. با همین اتهام 5 تا 7 سال می‌اندازیمت پشت میله‌ها. یعنی ماجرا دشمنی با من بود.

 

هیگوئیتا: مثل رئیس قاچاقچی‌ها دستگیرم کردند

 

من را به مشارکت در آدم‌ربایی دختر یک تاجر معروف به اسم لوئیس کارلوس مولینا متهم کرده بودند. یادم هست دادستان گفت پابلو اسکوبار را به من بده و راحت از اینجا برو بیرون. بدون کوچکترین جرم و پرونده‌ای. وقتی مخالفت کردم دستبند به دستم زدند و با دو هلیکوپتر من را به بوگوتا منتقل کردند. یکی که من را حمل می‌کرد و یکی هم به عنوان اسکورت. برای بزرگترین قاچاقچی‌ها هم چنین کاری نمی‌کنند ولی آنها برای رنه هیگوئیتا چنین برنامه‌ای اجرا کردند.

 

در این کشور ما هم قاچاقچی داریم هم شبه‌نظامی. این افراد هم مثل بقیه به ما فوتبالیست‌ها علاقه دارند و گاهی که ما را می‌بینند می‌خواهند عکس بگیرند. باید شرایط کشورمان را درک کنیم و از اتهام‌زنی‌های بی پایه و اساس به هر کسی که مشهور است خودداری کنیم.

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋