دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازیکن سابق رئال پس از دستگیری: قاچاقچی نیستم

بازیکن سابق رئال پس از دستگیری: قاچاقچی نیستم

ادوین کنگو که بین سال های 1999 تا 2002 در عضویت رئال مادرید قرار داشت، اخیرا به اتهام قاچاق کوکائین به اروپا دستگیر و پس از بازجوبی آزاد شد.

به گزارش ورزش، ادوین کنگو هرگز نتوانست در تیم اول رئال بازی کند و به تیم های مختلف قرض داده شد. او که در چند سال گذشته از کارشناسان فوتبالی برنامه مشهور " ال چیرینگیتو" محسوب می شود، شب گذشته در این برنامه به توضیح در مورد داستان دستگیری اش توسط پلیس پرداخت.

بازیکن سابق رئال پس از دستگیری: قاچاقچی نیستم

کنگو در این رابطه گفت:« کاملا آسوده خاطر هستم. البته که این شرایط ایده آلی برای هیچکس نیست ولی الان در خانه هستم و مشکلی ندارم. من قاچاقچی نیستم.

یکسری سوالات از من پرسیده شد و سپس به خانه برگشتم. به عنوان کسی که اغلب در تلویزیون هستم و برای مردم چهره ای آشنا محسوب می شوم، همواره سعی کرده ام در کنار مردم باشم و به آنها کمک کنم. پلیس یکسری سوالات مطرح کرد و با نشان دادن چند عکس، از من خواست یکسری افراد را شناسایی کنم.»

بازیکن سابق رئال پس از دستگیری: قاچاقچی نیستم

کنگو ادامه داد:« صبح از خانه برای دویدن بیرون رفته بودم و وقتی برگشتم، با ماموران برخورد کردم. آنها از من خواستند به مرکز پلیس بروم. یک ساعت آنجا بودم و رفتار خوبی با من شد؛ با این حال به من دستبند زدند و با این وضعیت به مرکز پلیس رفتیم.

در هر صورت من هم انسانم و ممکن است در طول زندگی با کسانی برخورد کنم که باطن خوبی نداشته و فعالیت های غیرقانونی داشته باشند. پلیس از من خواست از چنین افرادی دور بمانم. آنها برای من توضیحاتی دادند و من را نسبت به برخی مسائل آگاه کردند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋