دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مگر می شود لوکاس هرناندز اینقدر دستمزد بگیرد؟

مگر می‌شود لوکاس هرناندز اینقدر دستمزد بگیرد؟

تلاش برای برقراری آرامش در رختکن بایرن؛ مگر می‌شود لوکاس هرناندز اینقدر دستمزد بگیرد؟؛ ایجنت لوکاس هرناندز، ستاره بایرن مونیخ می‌گوید شایعات اخیر درباره دستمزد سالانه 24 میلیون یورویی او کذب است.

به گزارش ورزش،  گزارش‌هایی که در روزهای اخیر درباره دستمزد لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ مطرح شده بود به نارضایتی‌هایی در رختکن این تیم دامن زده است. بر اساس این گزارش‌ها، هرناندز به ازای هر فصل از بایرن چیز ی در حدود 24 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. دیگر ستاره‌های بایرن با شنیدن این اخبار ناراحت شده و از مدیریت بایرن می‌پرسند چرا دستمزد آنها تا این حد کمتر از هرناندز است. اما ایجت ستاره فرانسوی به این ادعاها پاسخ داده و آنها را کذب می‌داند.

 

مگر می‌شود لوکاس هرناندز اینقدر دستمزد بگیرد؟

 

هرناندز تابستان گذشته از اتلتیکو مادرید به بایرن مونیخ پیوست. قرارداد انتقال هرناندز به بایرن 80 میلیون یورو ارزش داشت. این ملی‌پوش فرانسوی در  دوران حضورش در بایرن نتوانسته انتظاری که با توجه به قیمت بالای انتقالش از او می‌رفت را برآورده کند و یکی از علت‌های ناراحتی دیگر ستاره‌های بایرن از دستمزد بالای ادعایی او همین بوده.

 

مانوئل گارسیا، مدیر برنامه‌های هرناندز در این باره به گل گفت:" مطالبی که درباره دستمزد لوکاس نوشته شده کاملا غلط است. لوکاس 24 میلیون یورو نمی‌گیرد، چه قبل از کسر مالیات و چه بعد از کسر مالیات. نمی‌دانم کی به این فکر افتاده که لوکاس ممکن است اینقدر دستمزد بگیرد. شاید کسی او را با یک بازیکن دیگر اشتباه گرفته یا شاید می‌خواستند به او صدمه بزنند".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋