دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش وزارت ورزش به ناپدید شدن دختر وزنه بردار

اسبقیان عقیده دارد ورزشکاران به لحاظ سن جوانی بعضا پیشنهادات اغواکننده‌ای به آنها داده می‌شود که فریب می‌خورند و بعدا پشیمان می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: محمد شروین اسبقیان در مورد حواشی پیش آمده برای فدراسیون وزنه برداری و ناپدیدشدن یکی از ورزشکاران دختر اعزامی به مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا، گفت: ورزشکاران ما باید توجه لازم را داشته باشند که بعضا افراد مغرض و زاویه دار با ایران به دنبال این هستند تا مسیر ورزشکاران را با وعده های فریبنده عوض کنند و به همین منظور بر روی ورزشکاران جوان کار می‌کنند.

واکنش وزارت ورزش به ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار

وی افزود: ضرورت دارد روسای فدراسیون های ورزشی و نایب رئیس بانوان توجه لازم را به این موضوع داشته باشند و با آگاهی بخشی به موقع ورزشکاران مانع بروز چنین اتفاقاتی شوند. ورزشکاران به لحاظ سن جوانی بعضا پیشنهادات اغواکننده‌ای به آن ها داده می‌شود که نادانسته فریب می‌خورند و بعدا پشیمان می شوند.

اسبقیان تصریح کرد؛ نظام جمهوری اسلامی و وزارت ورزش اعتقاد دارد که این ها فرزندان این مرز و بوم هستند و آغوش ایران و جامعه ورزش همواره برای بازگشت آن ها باز است. حتی وزیر ورزش به صراحت اعلام کردند که اگر ورزشکاران ما مشکلاتی داشته باشند در وزارت ورزش وقت کافی را در اختیار آن ها قرار می دهند تا پای درد و دل آن ها بشینند. اراده وزارت ورزش حل مشکلات پیش روی جوانان در حوزه ورزش براساس منویات رهبر معظم انقلاب است‌. برنامه ریزی برای حل مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و معیشت ورزشکاران در دستور کار وزارت ورزش است. به ورزشکاران جوان دختر و پسر عرض می کنم که به ظرفیت ها و پیراهن تیم ملی خود افتخار کنند که در کشوری مستقل، مقتدر و با وجود رهبری فاضل و حکیم زندگی می کنند که رهنمودهای ایشان همواره راه‌گشای بسیاری از مشکلات ورزشکاران بوده است.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋