دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازیکن و مربی خارجی بگیرید، اما با تایید وزارت ورزش

بازیکن و مربی خارجی بگیرید، اما با تایید وزارت ورزش

علی‌نژاد: دو‌ ماه پیش به باشگاه‌ها نامه زدیم؛ بازیکن و مربی خارجی بگیرید، اما با تایید وزارت ورزش!؛ معاون وزیر ورزش خبر داد که باشگاه‌های لیگ برتری در ادامه تنها با تایید وزارت ورزش می‌توانند بازیکن و مربی خارجی جذب کنند.

به گزارش “ورزش” معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره پرونده‌های بین‌المللی پرسپولیس و استقلال و احکامی که از سوی فیفا آمده و جرایمی بالای 50 میلیارد تومانی که روی دست این دو باشگاه گذاشته است و اینکه چرا وزارتخانه با مدیران قبلی این باشگاه‌ها برخوردی نمی‌کند که شیوه مدیریت آنها و برخوردشان باعث این جرایم شده است، گفت: خیلی از این موضوعات توسط وزارت ورزش و نهادهای نظارتی بررسی شده، تذکرات لازم داده شده و گاهی اقدامات بیشتری هم انجام گرفته است. 

وی در ادامه گفت: با این حال لزوماً اینکه ما در قراردادی جریمه شده‌ایم یا باید پرداختی صورت می‌گرفته، به معنای تخلف در قرارداد نیست. طرفین تعهداتی داشتند که باید انجام می‌دادند و شاید به دلیل شرایط تحریم و وضعیت اقتصادی امکان دارد باشگاه‌ها توانایی پرداخت پول را نداشتند، آنها رفته‌اند و درخواست پول‌شان را کرده‌اند. خیلی از افرادی که اکنون احکام‌شان به نتیجه رسیده، آنهایی هستند که در این دو باشگاه کار کرده‌اند و طبق کاری که کرده‌اند پول خواهند گرفت. برخی هم اینطور نیست و افرادی زودتر رفته‌اند و پول اضافه‌تری دریافت می‌کنند. 

وی در پایان خبر مهمی را اعلام کرد و گفت: با این حال ما دو ماه پیش به باشگاه‌ها نامه‌ای نوشته‌ایم که اگر می‌خواهند قراردادی امضا کنند از وزارت ورزش و جوانان تأییدیه دریافت کنند تا اشکالی به وجود نیاید و تعهدات حقوقی ایجاد نکند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋