دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست عجیب درویش از ستاره ملی پوش

تاکنون اغلب رقبای پرسپولیس چندین و چند بازیکن اسمی را به خدمت گرفته اند، اما این تیم هنوز تمرینات خود را شروع نکرده است.

سرخ نیوز: در حالی که همه تیم ها مشغول تمرین و یارگیری در پیش فصل لیگ برتر هستند، پرسپولیسی ها تازه قرار است برای تمرینات خود برنامه‌ریزی کنند و شاید از فردا یا پس فردا دوران آماده سازی را شروع کنند! این حرفی است که رضا درویش زده است. مدیرعامل سرخ ها دلیل این تأخیر را دیر ملحق شدن ملی پوشان به تمرین و مسافرت برخی بازیکنان ملی پوش عنوان کرده است. این مسائل در حالی بهانه قرار گرفته که علت اصلی تمرین نکردن بازیکنان چیز دیگری است و آن ها در اعتراض به مسائل مالی از حضور در تمرینات خود داری می کنند.

به نظر می رسد مدیرعامل پرسپولیس با منحرف کردن افکار عمومی به سمت مسائل دیگری قصد دارد پای خود را از این ماجرا بیرون بکشد تا کسی نتواند او را در وضعیت این روزهای پرسپولیس مقصر جلوه دهد. این در شرایطی است که گل محمدی چندین بار نارضایتی خود را از این موضوع بیان داشته و بابت این تاخیر ابراز نگرانی کرده است. اما ظاهراً این مسئله کمترین اهمیتی برای مدیران پرسپولیس ندارد.

درخواست عجیب درویش از ستاره ملی‌پوش

بهانه های عجیب درویش

حتی با فرض قبول ادعاهای درویش باز هم این پرسش به وجود می آید که چرا پرسپولیس تمرینات اش را با سایر نفرات شروع نکرد؟ مگر در تمرینات سایر تیم ها همه نفرات حضور دارند؟ آیا پرسپولیس تنها تیمی بوده که ملی پوش داشته؟ چطور سپاهان، استقلال و سایرین می توانند با تعداد محدود کار را شروع کنند. حتی برخی از تیم ها قبل از اینکه مربی خود را انتخاب کنند تمرینات را شروع کرده بودند و تاکنون همه رقبای پرسپولیس چندین و چند بازیکن اسمی را هم به خدمت گرفته اند.

اما قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، جز شهاب زاهدی هنوز بازیکنی را به خدمت نگرفته است. این بازیکن در شرایطی دوباره سرخپوش شد که همه از علاقه و اشتیاق او به حضور در پرسپولیس آگاهی دارند و می توان گفت مدیران باشگاه با توجه به پایان قراردادش با باشگاه پوشکاش مجارستان و شرایط ویژه لیگ اوکراین کار سختی برای جذب این مهاجم لژیونر نداشتند.

درخواست عجیب درویش از ستاره ملی‌پوش

خواب خرگوشی مدیران

اغلب بازیکنانی هم که در تابستان گذشته جذب پرسپولیس شدند یا بازیکن آزاد بودند و یا سابقه بازی در این تیم را داشتند. تنها بازیکنی که قرارداد داشت علیرضا بیرانوند بود که باشگاه سابق اش مخالفتی با جدایی وی نشان نداد تا این دروازه بان بدون مشکل راهی ایران شود.

ظاهراً مدیران پرسپولیس تصور دارند در این پنجره نیز همه چیز به شکلی معجزه واری پیش می رود و یا قرار است به خواست خدا کارها به سرانجام برسد یا بازیکنان مسیر انتقال خود را هموار کنند! به طوری که می بینیم درویش انتظار دارد ستاره ملی پوشی چون سعید عزت اللهی که چند تیم را خواهان خودش می بیند اول رضایت نامه اش را بگیرد و بعد پای میز مذاکره با پرسپولیس بنشیند! تا پرسپولیس دست بجباند سپاهان و استقلال با پیشنهادات مالی بهتر عزت الهی را شکار کرده اند و سر سرخ ها بی کلاه مانده!

درخواست عجیب درویش از ستاره ملی‌پوش

تعصب کیلویی چند؟

جالب اینجاست که مدیرعامل پرسپولیس مدعی است شیوه ای که در پیش گرفته است حرفه ای است! تا جایی که ما یادمان می آید علی پروین هم در دهه ۶۰ و ۷۰ تیم پرسپولیس را همین طور اداره می کرد؛ یعنی بازیکن خودش باید دنبال رضایت نامه خود می رفت و حتی سرمربی وقت سرخ ها اعتقاد داشت بازیکنان برای پوشیدن پیراهن این تیم باید پولی هم بپردازند.

اما واقعیت این است که از آن سال ها بیش از ۴ دهه گذشته و در فوتبال امروز پول حرف اول و آخر را در تصمیم گیری بازیکنان می زند. تعصب به پیراهن تیم و ارزش هایی از این دست دیگر کمتر جایی در تفکرات افراد دارد و می بینیم که بازیکنان فصلی رنگ عوض می کنند و حتی به راحتی تمام حرف های گذشته خود مبنی بر علاقه به یک تیم را انکار می کنند!

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋