دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینزاگی: بازی سختی بود اما شایسته صعود بودیم

اینزاگی: بازی سختی بود اما شایسته صعود بودیم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از شاگردانش به خاطر پیروزی برابر رم تمجید کرد.

به گزارش ورزش، اینتر شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا و در ورزشگاه سن سیرو میزبان رم بود و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند.

نراتزوری موفق شد شکست روز شنبه برابر میلان را با این نتیجه به خوبی جبران کند و دو گل ادین ژکو و الکسیس سانچز به آنها در صعود به نیمه نهایی کمک کرد.

اینزاگی پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت:« بازیکنان عالی بودند و این بازی آسانی نبود. رم تیمی خوبی با بازیکنانی عالی است، ما بازی را کنترل کردیم و به نیمه نهایی رفتیم و این در حالی بود که پس از شکستی بد قدم به این دیدار گذاشته بودیم. به بازیکنان تبریک می‌گویم که توانستند در فاصله دو و نیم روز برای این بازی آماده شوند.»

 

اینزاگی: بازی سختی بود اما شایسته صعود بودیم

 

الساندرو باستونی در این دیدار مصدوم شد و به نظر می‌رسید که مچ پای راستش به شدت پیچیده باشد. این اتفاق می‌تواند خبر بسیار بدی برای این تیم باشد. مربی اینتر درباره شرایط این بازیکن گفت:« امیدواریم که مصدومیت باستونی جدی نباشد، متاسفانه دیدید که او خیلی بد به زمین افتاد. حالا تیم پزشکی باید آزمایش‌ها را انجام دهد و ما امیدواریم که او را برای مدتی طولانی از دست نداده باشیم چون بازیکن بسیار بسیار مهمی برای ما به حساب می‌آید.»

در این بازی هم مانند بازی روز شنبه به نظر می‌رسید که اینتر در نیمه دوم تدافعی‌تر شده است. اینزاگی در این باره اضافه کرد:« ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما وقتی برابر حریفانی مثل رم، میلان، ناپولی و لیورپول قرار دارید، باید بدانید لحظاتی هست که تحت فشار قرار می‌گیرید و ما امشب در آن لحظات عملکرد خوبی داشتیم.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋