دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینتر 2 ۰ رم؛ پذیرایی مفصل از مورینیو در سن سیرو

حرکت موازی در مسیر قهرمانی؛ اینتر 2-۰ رم؛ پذیرایی مفصل از مورینیو در سن‌سیرو؛ اینتر در دیدار مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا موفق شد با نتیجه ۲-۰ رم را شکست بدهد.

اینتر 2 ۰ رم؛ پذیرایی مفصل از مورینیو در سن‌سیرو

به گزارش ورزش، تیم های اینترمیلان و آ.اس.رم در حساس ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا از ساعت 23:30 روز یکشنبه در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم رفتند. شاگردان اینزاگی و مورینیو برای رسیدن به این مرحله به ترتیب از سد امپولی و لچه گذشته بودند.

مهمترین اتفاق بازی امشب رویارویی ژوزه مورینیو با اینترمیلان در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا بود؛ این اتفاق برای اولین بار بعد از 12 سال رخ داد و این مربی پس از دوران شیرینی که در فاصله سال های 2008 الی 2010 با نراتزوری داشت و سه گانه را برای این تیم آورد، برای اولین بار مقابل این تیم در ورزشگاه خانگی اش قرار گرفت.

استقبال هواداران اینتر از مورینیو باشکوه بود و در کنار بنرهای بزرگی که برای خوشامدگویی به او در ورزشگاه به نمایش گذاشته شده بود، این مربی چندین بار نیز به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت؛ استقبال بازیکنان اینتر اما از مو خیلی دوستانه نبود و شاگردان اینزاگی با حملات بی امان خود در همان دقایق ابتدایی از حریف پیش افتادند.

تنها دو دقیقه از بازی گذشته بود که ادین ژکو روی پاس ایوان پریشیچ گل اول را برای اینتر به ثمر رساند.

اینتر 2 ۰ رم؛ پذیرایی مفصل از مورینیو در سن‌سیرو

سه دقیقه بعد از این گل اینتر یک بار دیگر می توانست دروازه رم را باز کند اما شوت دیدنی بارلا به تیر دروازه برخورد کرد. رم رفته رفته از زیر فشار اولیه بازی خارج شد و می توانست حتی در دقیقه 18 گل تساوی را بزند ولی گلر اینتر در موقعیت تک به تک به خوبی ضربه بازیکن حریف را مهار کرد. در ادامه فوتبالی پرهیجان را از هر دو تیم شاهد بودیم ولی توپی از خط دروازه ها عبور نکرده تا اینتر با تک گل مهاجم بوسنیایی خود، برنده راهی رختکن شود.

اینتر 2 ۰ رم؛ پذیرایی مفصل از مورینیو در سن‌سیرو

حملات رم در نیمه دوم رفته رفته خطرناک تر می شد و در دقیقه 63 روی شوت از راه دوری که الیویرا، خرید جدید مورینیو از پورتو به یکی از بازیکنان اینتر برخورد کرد، می رفت گل تساوی به ثمر برسد اما گلر حریف به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد. تنها یک دقیقه بعد بارلا شوت روی پای بسیار زیبایی را روانه دروازه رم کرد که این بار نوبت خودنمایی پاتریسیو بود که با مهاری زیبا توپ را به کرنر فرستاد. سرانجام یکی از شوت های از راه دور اینتری ها به گل تبدیل شد و زننده آن الکسیس سانچز بود؛ ستاره اهل شیلی نراتزوری از فاصله حدود سی متری با شلیکی غیرقابل مهار دروازه حریف را هدف گرفت و توپ با عبور از کنار دستان دروازه بان به گوشه دروازه رفت تا کار شاگردان مورینیو خیلی سخت شود.

اینتر 2 ۰ رم؛ پذیرایی مفصل از مورینیو در سن‌سیرو

کار در دقایق پایانی با تلاش های ناموفق رم برای باز کردن دروازه ادامه یافت تا آقای خاص در شبی که برایش بسیار ویژه بود، مقابل اینترمیلان شکست خورده و تیمش از صعود به جمع هشت تیم نهایی کوپا ایتالیا بازبماند.

شاگردان سیمونه اینزاگی هم موفق شدند با کسب این برد به روزهای خوب خود ادامه دادند تا موازی با صدرنشینی در سری آ، برای فتح کوپا ایتالیا هم پیش بروند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋