دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صعود شگفت انگیز یاران حسینی مقابل فنرباغچه

مدافع ایرانی کایسری اسپور در شب برتری تیمش برابر فنرباغچه حضور تعویضی در زمین داشت.

به گزارش ورزش، در یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ترکیه، تیم کایسری اسپور در حالی که سید مجید حسینی را همانند بازی اخیرش در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱ امشب در اولکر استادیوم به مصاف فنرباغچه، تیم ششم جدول سوپر لیگ رفت.

کایسری اسپور در آخرین ثانیه نیمه اول مسابقه یک اخراجی داد و کارش در زمین فنرباغچه سخت شد، اما در شروع نیمه دوم با سه تغییر هم‌زمان شکل تیمی خود را نسبتا حفظ کرد و توانست به نتیجه جالب توجهی برسد.

صعود شگفت‌انگیز یاران حسینی مقابل فنرباغچه

سید‌مجید حسینی که پس از اخراج مدافع میانی کایسری اسپور از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود، تا پایان مسابقه برای بسته ماندن دروازه تیمش تلاش زیادی انجام داد که در کنار هم‌تیمی‌هایش به‌خوبی توانستند این کار را انجام بدهند و به یک برد ارزشمند دست پیدا کنند.

در شرایطی‌که بازی بدون گل رو به اتمام بود و به وقت‌های اضافه می‌رفت، یاران حسینی موفق شدند در دقیقه ۴+۹۰ توسط رمضان چیولِک که در دقیقه ۸۵ به‌عنوان آخرین تعویضی کایسری اسپور به زمین آمده بود، دروازه فنرباغچه را باز کنند و به گل برتری برسند.

تیم فوتبال کایسری اسپور که پس از هفت مسابقه شکست‌ناپذیری و سه تساوی و چهار پیروزی، در دیدار اخیرش در سوپر لیگ ترکیه مغلوب شده بود، امشب به پیروزی یک بر صفر مقابل فنرباغچه دست یافت تا به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

سید‌مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۸ بازی و در جام حذفی یک بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده بود، امشب هم مقابل فنرباغچه نمایش خوبی در حضور یک نیمه‌ای خود در زمین داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋