دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ماندن در چلسی یا جدایی؟ درباره آینده ام حرف نمی زنم

سزار آسپلیکویتا:؛ ماندن در چلسی یا جدایی؟ درباره آینده‌ام حرف‌نمی‌زنم؛ سزار آسپلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی، ترجیح داد در مورد آینده اش حرف نزند.

ماندن در چلسی یا جدایی؟ درباره آینده‌ام حرف‌نمی‌زنم

به گزارش ورزش، سزار آسپیلیکوئتا در سال 2012 از مارسی جدا شد و به استمفوردبریج آمد و از آن زمان قهرمانی‌ها و افتخارات بسیاری را با این تیم تجربه کرده است. قرارداد این مدافع 32 ساله با چلسی در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و او می‌تواند به عنوان بازیکن به هر تیمی ملحق شود.

این شرایط به این معناست که آسپیلیکوئتا  از ابتدای ژانویه قادر بوده با هر تیمی خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده و حتی پیش قراردادی را نیز با آنها به امضا برساند. از طرف دیگر گزارش ها طی هفته های اخیر حاکی از آن بوده که باشگاه بارسلونا به شدت شرایط تقویت خط دفاعی خود را بررسی می‌کند و یکی از اصلی ترین گزینه های ژاوی هرناندز در این راه جذب ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی است.

ماندن در چلسی یا جدایی؟ درباره آینده‌ام حرف‌نمی‌زنم

در همین راستا سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان چلسی، در جدیدترین مصاحبه خود به شایعاتی که پیرامون آینده اش مطرح می‌شود این گونه واکنش نشان داده است: "در مورد آینده خود صحبت نمی کنم. من در سال 2012 بدون بچه وارد لندن شدم، بچه های من در اینجا به دنیا آمدند، می دانید من در مورد چلسی چه احساسی دارم، اما در مورد آینده ام در چلسی اظهار نظر نمی کنم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋