دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دانشگر: نمی خواهیم مثل آنها سر و صدا کنیم

فکر نکنید استقلال بدون مشکل است؛ دانشگر: نمی‌خواهیم مثل آنها سر و صدا کنیم؛ مدافع استقلال عنوان کرد در سکوت به مشکلات‌شان رسیدگی می‌کنند و قصد اعتراض ندارند.

دانشگر: نمی‌خواهیم مثل آنها سر و صدا کنیم

به گزارش ورزش، محمد دانشگر در پایان دیدار جام حذفی پیکان و استقلال، در خصوص بستن بازوبند کاپیتانی در لحظاتی از مسابقه گفت: آقا وریا، سید‌حسین و روزبه نبودند و این وظیفه گردن من افتاد.

او در خصوص مصدومیت شدیدش در این مسابقه و نمایشی که پیکان داشت، عنوان کرد: خدا را شکر چیزی نبود و به بازی ادامه دادم. بازی خیلی خوبی بود. پیکان تیم جوان و خیلی خوبی است که هماهنگ و تاکتیکی کار می‌کنند. نمایش خوبی داشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. ما هم سه، چهار روز قبل بازی سنگینی مقابل هوادار داشتیم ولی خدا را شکر امروز برنده شدیم و به مرحله بعد رسیدیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

مدافع استقلال در خصوص مشکلاتی که در این تیم وجود دارد، ابراز کرد: یک مقدار از نظر ذهنی مشکل داریم ولی مثل سال‌های قبل بی‌تجربه بازی در نمی‌آوریم و نمی‌خواهیم مثل فصل قبل به‌خاطر مشکلات باشگاهی، مسئله زمین تمرین و ... گلایه کنیم و دست به کارهای سال‌های قبل بزنیم. اصلا این کارها را انجام نمی‌دهیم و تمرکزمان را روی کارمان می‌گذاریم ولی ما هم مشکل داریم.

دانشگر تاکید کرد: امسال هر طور شده می‌خواهیم به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم ولی اگر ما سکوت کردیم و دیگر تیم‌ها سر و صدا می‌کنند، دلیل بر این نمی‌شود که ما هیچ مشکلی نداریم. ما یک مجموعه هستیم و باید همه به یکدیگر کمک کنیم تا ان‌شاالله مشکلات حل شود. مسیر خیلی سختی تا قهرمانی داریم ولی تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و توکلمان به خدا است.

او درباره این‌که دیروز و امروز پول گرفته‌اند، اظهار کرد: مشکلات مالی به امروز و دیروز مرتبط نیست. ما یک‌سری مسائل از فصول قبل داریم که اصلا روی ما تاثیر نمی‌گذارد و نمی‌گوییم مشکلی بین ما و باشگاه هست. ما همه با هم هستیم و تلاش می‌کنیم تا موفق شویم.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که چند درصد دریافتی داشته‌اند، عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم.

دانشگر در واکنش به این‌که فرهاد مجیدی با او و سیاوش یزدانی به‌خاطر حضور بدون ماسک در اکران فیلم بیرو گفت: بله متاسفانه کار اشتباهی کردیم و عذرخواهی انجام دادیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋